اخبار داغ

فرمانده سپاه نهاوند:

اجرای ۲۰۰ عنوان برنامه به مناسبت چهل سالگی بسیج در نهاوند/ برگزاری تجمع ۵ هزار نفری بسیجیان

اجرای ۲۰۰ عنوان برنامه به مناسبت چهل سالگی بسیج در نهاوند/ برگزاری تجمع ۵ هزار نفری بسیجیان
فرمانده سپاه نهاوند گفت: به مناسبت چهلمین سال تشکیل سازمان بسیج مستضعفین بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه در شهرستان نهاوند اجرا خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ سرهنگ علی مختاری، فرمانده سپاه نهاوند در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج گفت: سازمان بسیج مستضعفین به تدبیر امام خمینی(ره) با اهداف گوناگون تاسیس شد و منشا خدمات بزرگی بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی اظهار داشت: امسال در چهلمین سال تشکیل بسیج همگان به ضرورت و خدماتی که این نهاد انقلابی در عرصه های مختلف انجام داده است تاکید دارند.

,

فرمانده سپاه نهاوند افزود: بسیج به عنوان نهادی مردمی با بهره گیری از نقروی انسانی مومن و انقلابی در خدمت مردم است و در مقابل دشمنان ایستاده است.

,

وی بیان داشت: بسیجیان همواره گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب آماده خدمت رسانی و انجام وطایف محوله در راستای اهداف انقلاب اسلامی هستند.

,

مختاری گفت: به مناسبت چهلمین سال تشکیل سازمان بسیج مستضعفین بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه در شهرستان نهاوند اجرا خواهد شد.

,

وی بیان داشت: از جمله مهمترین این برنامه ها دیدار با امام جمعه شهرستان، غبار روبی گلزار شهدا، سرکشی و دیدار با خانواده های شهدا، ویزیت رایگان در مناطق محروم شهرستان، برگزاری گردهمایی بسیجیان شهرستان و برگزاری یادواره های شهدا است.

,

فرمانده سپاه نهاوند افزود: شعار امسال هفته بسیج "۴۰ سال خدمت، جهاد و شهادت" است و برنامه های امسال در سطح حوزه ها و پایگاه ها با این محوریت اجرا می شود.

,

وی گفت: برنامه محوری این هفته تجمع بزرگ ۵ هزار نفری بسیجیان شهرستان نهاوند در پنجم آذر ماه است که در ورزشگاه علیمرادیان این شهرستان برگزار خواهد شد.

,

مختاری افزود: نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله بسیج در این هفته در نهاوند برگزار می شود و اردوهای جهادی و راهیان نور نیز از دیگر برنامه های اجرایی خواهد بود.

,

فرمانده سپاه نهاوند اظهار داشت: تهیه و توزیع سبد غذایی رایگان بین نیازمندان، برپایی میز خدمت، اجرای برنامه های ورزشی و تجلیل از بسیجیان و ایثارگران از دیگر برنامه های این هفته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه