اخبار داغ

اشرار ماست‌هایشان را کیسه کردند

اشرار ماست‌هایشان را کیسه کردند
بعد از اینکه اشرار تنها در خیابان ماندند رفتارهای آن ها دیده شد و بسیاری از آن ها که با پشتوانه پول سعودی ها قرار بود سناریو دشمنان را دنبال کننند؛ دستگیر شدند و برخی هم از ترس ماست های خود را کیسه کردند و جرات عرض اندام نداشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از  صاحب نیوز؛ بعد از خبر اعلام گرانی بنزین که به طور ناگهانی اعلام شد از حدود ساعت هشت صبح ترافیک ها و راه بندان ها در برخی نقاط اصفهان به چشم می آمد و البته مردم بسیاری که قصد حرکت داشتند هم به دلیل اینکه در میان این توقف قرار گرفتند، ایستاده بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وقتی در میان آن ها حرکت می کردیم مردم از گرانی ها ناراضی بودند و از افزایش قیمت بنزین نگران بودند چرا که تصور می کردند که این گرانی ها مانند گذشته بر دیگر قیمت ها هم اثر گذار باشد.

,

مردم که به اجبار و یا حتی رفتار خود را به اختیار به نوعی اعتراض برای این افزایش قیمت می دانستند دور هم جمع بودند و با هم صحبت می کردند و حتی گاهی خنده و مزاح هم از این جمع ها به گوش می رسید آن چه شاه بیت این نمایش اعتراضی بود و به خوبی نشان می داد که یک نگرانی مردمی است جو آرام و بدون شعار و حتی گفت و گو مردم با ماموران امنیتی از نزدیک بود.

,

چند ساعت بعد از این اتفاق دشمنان انقلاب که مدت ها خود را برای یک موقعیت مناسب آماده کرده بودند، بعد از اینکه از صبح تلاش کرده بودند آنچه برای سناریو خود لازم دارند آماده کنند فرصت را برای خود ایده آل دیدند و با تمام قوا به میدان آمدند، اشرار آن ها در میدان ناامنی و هرج و مرج را دنبال می کردند و تیم پشتیبانی آن ها هم در رسانه های انگلیسی، وهابی و سعودی پازل را کامل می کردند.

,

فردای آن روز مقام معظم رهبری راه را به خوبی آشکار کردند؛ در این میان برای اینکه دشمنان بتوانند سناریو که چیده بودند در آن موفق باشند نیاز به حضور مردم داشتند؛ بنابرین رسانه های خود را 24 ساعته پای کار آوردند و نگرانی مردم و شرایط سخت اقتصادیشان را برجسته می کردند و هوشمندانه سعی داشتند راه رسیدن به رفاه را در حضور در خیابان ها قرار دهند.

,

این رسانه ها وقتی متوجه شدند مردم با آتش زدن اموال مردم کاملا مخالفند به صورت دستپاچه با چهره های مانند مسیح علینژاد سعی کردند این آتش زدن ها را سبکی از یک اعتراض درست جلوه دهند.

,

اما تلاش ها و سناریو سازی ها و هزینه کردن میلیارد ها دلار یکبار دیگر به دیوار بصیرت مردم خورد؛ در روز دوم مردم راه خود را از اشرار جدا کردند و وقتی مردم از صحنه خارج شدند دست این اشرار و نقشه های تکراری آن ها در کف خیابان چیزی نبود که از چشم پنهان بماند.

,

دندان تیزی که پشت نقاب آزادی خواهی پنهان شده بود را بار دیگر مردم ایران به خوبی دیدند؛ متأسفانه ن جریان که با نقاب حق مردم بر طبل خود می کوبید اشرار آن ها در خیابان به اموال مردم آسیب رساندند و میلیاردها خسارت از خود به جا گذاشتند که بخشی از آن به طور مستقیم از اموال مردم بود.

,

در این میان سناریو برنامه ریزی شده دشمنان؛ نیاز به حضور مردم حداقل برای چند روز داشت تا ناامنی و بی نظمی و کشته سازی بدون شناسایی اشرار در بین مردم ادامه پیدا کند، اتفاقی که یک رویا بود و هیچ وقت اتفاق نیفتاد.

,

بعد از اینکه اشرار تنها در خیابان  ماندند رفتارهای آن ها دیده شد و بسیاری از آن ها که با پشتوانه پول سعودی ها قرار بود سناریو دشمنان را دنبال کننند؛ دستگیر شدند و برخی هم از ترس ماست های خود را کیسه  و جرات عرض اندام نکردند.

,

شب گذشته نقاط مختلف اصفهان عبور و مرور عادی را به خود دید و امروز هم اصفهان در حال سپری کردن یک روز عادی دیگر است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه