اخبار داغ

رئیس شعبه سیار اداره کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی خبر داد

پلمپ ۳ مرکز عرضه گوشت به دلیل‌گران فروشی در مشهد/ افزایش هزینه حمل بار غیرقانونی است

پلمپ ۳ مرکز عرضه گوشت به دلیل‌گران فروشی در مشهد/ افزایش هزینه حمل بار غیرقانونی است
امید جلیلی تقویان گفت: از ابتدای هفته تاکنون سه واحد عرضه گوشت در منطقه قاسم‌آباد به دلیل گران‌فروشی پلمپ شده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امید جلیلی تقویان، رئیس شعبه سیار اداره کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی در گفت‌وگو با صبح توس اظهار کرد: طبق اعلامی که به تمامی واحدهای صنفی داشته‌ایم، هیچ‌کس مجوز بالا بردن قیمت اجناس را به بهانه گرانی بنزین را ندارد از این رو از اول هفته گشت‌های ویژه‌ای را با همکاری اتاق اصناف و سازمان صنعت و معدن راه‌اندازی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با اشاره به اینکه تمامی گشت‌های نظارتی ما به صورت 24 ساعته مشغول به گشت زنی هستند، گفت: از ابتدای هفته تاکنون سه واحد عرضه گوشت در منطقه قاسم‌آباد به دلیل گران‌فروشی و یک تالار پذیرایی به دلیل عدم رعایت بهداشت پلمپ شده‌اند.

,

رئیس شعبه سیار اداره کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی یادآور شد: به دلیل بالا بردن قیمت آهن از طرف کارخانه ذوب اصفهان، شاهد رشد قیمت آهن در بازار خراسان رضوی بوده‌ایم اما ما همچنان پیگیر این موضوع هستیم که قیمت‌های کنونی به قیمت قبلی آن بازگردد.

,

جلیلی با بیان اینکه متأسفانه رانندگان وانت‌بار هزینه حمل بار را از ابتدای هفته 2 برابر کرده‌اند، تصریح کرد: این افزایش قیمت غیرقانونی بوده و با متخلفان برخورد می‌شود، از طرف دیگر با توجه به اینکه از ابتدای ماه سهمیه وانت‌بارها در کارت‌های سوخت آن‌ها ریخته می‌شود دیگر توجیهی برای گرانی هزینه‌های حمل‌ونقل نیز وجود ندارد.

,

وی ادامه داد: مردم می‌توانند با مراجعه به سامانه سازمان صنعت، معدن تجارت به آدرس 124.ir و یا از طریق تماس با شماره 124 از قیمت مصوب تمامی اجناس و خدمات مطلع شوند و در صورت مشاهده هرگونه گران‌فروشی شکایات خود را از طریق شماره تلفن‌های 135 و 124 اعلام کنند تا در اسرع وقت به آن‌ها رسیدگی شود.

,

رئیس شعبه سیار اداره کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی در خصوص گرانی تخم‌مرغ در برخی مراکز فروش گفت: قیمت مصوب تخم‌مرغ هم‌اکنون 8900 تومان است و در صورتی که هر واحد صنفی چه بزرگ چه کوچک، اقدام به گران‌فروشی کند، پلمپ خواهد شد.

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه