اخبار داغ

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان:

اجرای موفقیت‌آمیز طرح قبض سبز در استان زنجان/ خدمات شرکت توزیع برق به صورت غیرحضوری برای مردم ارائه می‌شود

اجرای موفقیت‌آمیز طرح قبض سبز در استان زنجان/ خدمات شرکت توزیع برق به صورت غیرحضوری برای مردم ارائه می‌شود
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان با اشاره به اینکه استان زنجان در اجرای طرح قبض سبز در کشور پیشرو است گفت: در تلاش هستیم تمامی خدمات به صورت غیرحضوری برای مردم ارائه شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; علیرضا علیزاده امروز در نشست خبری با اصحاب رساته استان زنجان با اشاره عبور موفقیت آمیز و بدون هیچ گونه خاموشی از پیک بار در تابستان امسال اظهار کرد: با همکاریهای خوب مشترکان به ویژه مشترکان سنگین صنعتی توانستیم بدون مشکل از پیک بار تابستان با موفقیت عبور کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه با 928 مشترکین صنعتی و کشاورزی تفاهم نامه همکاری بسته شد و این مشترکان در تابستان همکاری لازم را انجام دادند تصریح کرد: برای این واحدها بسته‌های تشویقی که در نظر گرفته شده بود ارائه شد.

,

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان خاطر نشان کرد: در قالب این بسته 4.5 میلیارد تومان برای حساب این مشترکان واریز خواهد شد.

,

وی همچنین با اشاره به اینکه مشترکان خانگی هم داشتیم که مصرف برق خود را به زیر الگوی مصرف رسانده بودند که این مشترکان نیز شامل بسته تشویقی شدند افزود: 85 میلیون تومان نیز به حساب این مشترکان واریز شد که تعداد این مشترکان نیز 5 هزار و 21 مورد بود.

,

علیزاده با اشاره به اینکه مشترکانی نیز داشتیم که مصرفشان بالاتر از الگوی مصرف بود عنوان کرد: 38 میلیون و 950 مورد از مشترکان الگوی مصرف را در تابستان امسال رعایت نکردند که این مشترکان شامل تعرفه‌‌های افزایشی 16 درصدی شدند.

,

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح حذف قبوض کاغذی به صورت سه‌ مرحله‌ای انجام شد بیان کرد: فرهنگ‌سازی٬ اطلاع‌رسانی و زیرسازی از مهر ماه امسال آغاز شد و شماره تلفن ها نیز جمع آوری شد و مشترکین نیز در این زمینه همکاری خوبی را داشتند.

,

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان عنوان کرد: در حال حاضر در آخرین دوره تثبیت دو ماهه هستیم و همه موارد را بررسی می‌کنیم تا اگر طرح نواقصاتی داشته باشد برطرف شود که این مرحله از طرح مرحله تثبیت گفته می‌شود.

,

وی با اشاره به اینکه در تلاش هستیم تمامی خدمات به صورت غیرحضوری برای مردم ارائه شود تا مردم نیازهای خود را در کمترین زمان برطرف کنند افزود: طرح قبوض سبز را گامی بلند در راستای تحول خدمات دیجیتال و ارائه خدمات غیر حضوری است خوشبختانه در حال حاضر هم در زمینه زیرساختی مشکل خاصی در استان زنجان نداریم.

,

با اجرای طرح قبوض سبز از مصرف 18 هزار تن کاغذ صرفه جویی می‌شود

, با اجرای طرح قبوض سبز از مصرف 18 هزار تن کاغذ صرفه جویی می‌شود,

عبدالله نثار معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان نیز در این جلسه با اشاره به مزایای اجرای طرح قبض سبز در سطح استان زنجان افزود: سالانه نزدیک به 3 میلیون و 600 هزار قبض برق در سطح استان صادر می‌شد که با اجای این طرح از مصرف کاغذ صرفه جویی می‌شود.

,

وی عنوان کرد: با اجرای این طرح از قطع 196 اصله درخت جلوگیری شده و همچنین از مصرف 18 هزار تن کاغذ نیز صرفه جویی می‌شود.

,

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با اشاره به اینکه در استان زنجان در حال حاضر 451 هزار مشترک برق وجود دارد افزود: تاکنون اطلاعات مورد نیاز 13 هزار و 500 مشترک به منظور استفاده از طرح قبوض سبز جمع آوری نشده است ولی 97 درصد از مشترکان استانی می‌توان قبوض خود را با استفاده از این طرح پرداخت کنند.

,

وی خاطر نشان کرد: ۱۹۵ هزار و ۲۸۷ فیش برق تاکنون به صورت الکترونیکی صادر می‌شود و در تلاش هستیم همه خدمات به صورت غیرحضوری برای مردم ارائه شود.

,

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان بیان کرد: ۱۹۵ هزار و ۲۸۷ فیش برق تاکنون به صورت الکترونیکی و از طریق پیامک صادر به مشترکان ابلاغ می‌شود که هزینه ارسال پیامک بر عهده شرکت توزیع برق بوده و از طریق ایمیل برای شرکت‌های بزرگ این امکان وجود دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه