اخبار داغ

امام جمعه بروجرد:

پشتیبانی از نظام و ولایت را با حضور در راهپیمایی علیه آشوبگران نشان می‌دهیم

پشتیبانی از نظام و ولایت را با حضور در راهپیمایی علیه آشوبگران نشان می‌دهیم
امام جمعه بروجرد گفت: پشتیبانی از نظام، انقلاب و ولایت را با حضور در راهپیمایی نشان خواهیم داد و در حمایت از نظام جمهوری اسلامی ایران در این مراسم مشارکت خواهیم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، حجت‌الاسلام سید علی حسینی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی که در دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهار داشت: در حوادث اخیر آشوبگران از اعتراضات مردمی سواستفاده کردند و مردم نیز از اغتشاشگران ناراحت و عصبانی شدند که در بسیاری از شهرها راهپیمایی علیه اغتشاشگران برگزار شده و در شهرستان بروجرد نیز روز جمعه برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،,

وی با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی افزو: پشتیبانی از نظام، انقلاب و ولایت را با حضور در صحنه راهپیمایی نشان خواهیم داد و در حمایت از نظام جمهوری اسلامی ایران در این مراسم مشارکت خواهیم کرد.

,

امام جمعه بروجرد عنوان کرد: بساط آشوبگران و اغتشاشگران حوادث اخیر با تلاش نیروهای انتظامی و امنیتی در کشور برچیده شد و توطئه ای دیگر از معاندین خنثی گردید.

,

عبدالرحیم رحیمی فرمامدار بروجرد نیز در این جلسه تصریح کرد: افرادی آشوبگر قصد داشتند تا از اعترضات سواستفاده کنند اما با تلاشها این نقشه آنها نقش بر آب شد؛ همه با هم در این راهپیمایی با پشتیبانی از نظام و انقلاب در صحنه حاضر خواهیم شد و این اقدام اغتشاشگران را محکوم می کنیم.

,

لازم به ذکر است که راهپیمایی علیه اغتشاشگران در بروجرد روز جمعه ساعت ۱۱ظهر از میدان شهدا تا مصلی بروجرد با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه