اخبار داغ

حجت الاسلام سلیمی در گفت و گو با دانا؛

استعفای اعضای فراکسیون امید یک اقدام نمایشی است/ اعضای لیست امید شریک دولت در وضع موجود هستند

استعفای اعضای فراکسیون امید یک اقدام نمایشی است/ اعضای لیست امید شریک دولت در وضع موجود هستند
علیرضا سلیمی به استعفای برخی از اعضای فراکسیون امید اشاره کرد و گفت: این نمایندگان می خواهند از آب گل آلود برای خود ماهی بگیرند و به دنبال منافع و مصالح مردم نیستند.
[

حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در گفت و گو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا با اشاره به استعفای برخی از اعضای فراکسیون امید مجلس اظهار داشت: این اقدام یک اقدام نمایشی است که آقایان انجام می دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی تصریح کرد: چرا این نمایندگان در آخرین روزهای مجلس دهم استعفا می دهند؟ این ها می دانند که دیگر رای ندارند و روغن ریخته را خرج امام زاده می کنند؛ مثل این که آقایان متوجه نیستند، علی رغم این که به نحوه و شیوه سهمیه بندی بنزین که حتی انتقادهایی داشتیم، اما آیا زمان این است که اقدامات تندی را انجام داد یا زمان آن است که ثبات و آرامش را در کشور تامین کرد؟ باید به حال کسانی که این مباحث را درست تحلیل نمی کنند، افسوس خورد.

,

 

,

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات خاطر نشان کرد: ما به عنوان نمایندگان مردم، در جریان مسئله سهمیه بندی سوخت نبودیم و سران سه قوه این تصمیم را گرفتند. آقای رئیسی در بیانیه خود این مسئله را مطرح کرده اند که سهمیه بندی پیشنهاد دولت بوده است؛ دولت هم برای اعضای فراکسیون امید است و آن ها این دولت را بر سر کار آوردند و جانانه از این دولت حمایت کردند.

,

 

,

سلیمی با بیان این که این ها شریک قافله هستند ابراز کرد: این ها نباید فراموش کنند که در این اتفاقات رخ داده و وضعیت موجود با دولت شریک هستند. چرا خیال می کنند که مردم فراموش کرده اند؟ آیا این ها تصور می کنند مردم آلزایمر گرفته اند؟ در واقع این اقدام لیست امیدی ها سیاست تبلیغاتی است.

,

 

,

وی در پاسخ به این سوال که "آیا این اقدام فراکسیون امیدی ها فرار از پاسخ گویی نیست؟" گفت: بله همینطور است؛ این ها باید پاسخ دهند چون این ها بودند که این دولت را بر سر کار آوردند.

,

 

,

نماینده مردم محلات با اشاره به حمایت رهبری از تصمیم سران سه قوا اذعان کرد: بعد از این که رهبری نظر خود را در رابطه با سهمیه بندی سوخت اعلام کردند، دیگر جای این تندروی ها نیست و باید دست از این کار بردارند.

,

 

,

وی با تاکید بر این که نمایندگان فراکسیون امید با استعفای خود به دنبال کسب مقبولیت اجتماعی هستند؛ گفت: این ها می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند و به دنبال منافع و مصالح مردم نیستند؛ الآن که منافقین، سلطنت طلب ها و دشمنان اموال مردم را غارت می کنند و روی موج نارضایتی مردم سوار شدند، آیا الان زمان این اقدامات نسنجیده است؟ کسی که چند سال مجلس بوده اگر این مسئله را درک نکند باید به حالش افسوس خورد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه