اخبار داغ

رئیس کمیته امداد کشور:

بیش از 2 هزار و 100 واحد مسکونی در لرستان احداث می‌شود

بیش از 2 هزار و 100 واحد مسکونی در لرستان احداث می‌شود
رئیس کمیته امداد کشور گفت: 2 هزار و 107 واحد مسکونی امسال در استان لرستان احداث می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، سید مرتضی بختیاری عصر امروز در آئین افتتاح ۵۰۰ واحد مسکونی مددجویان اظهار داشت: دو هزار و ۱۰۷ واحد مسکونی باید در لرستان احداث شود که امروز ۵۰۱ واحد به صورت نمادین واگذار می شود و ۳۰۰ واحد دیگر نیز تا یک ماه آینده آماده می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک، ,

وی افزود: هزار و ۶۵۰ واحد باقیمانده نیز در دستور کار برای ساخت قرار دارد که مابقی واحدها در دهه فجر تحویل داده می شود البته با تلاش‌های استاندار و مدیرکل بنیاد مسکن برای رفع مشکل زمین، تلاش می‌شود تا واحدها زودتر به بهره برداری برسد.

,

رئیس کمیته امداد کشور بیان کرد: همچنین هزار و ۲۰۰ جهیزیه برای نیازمندان تهیه و در یکی از مناسبت‌ها این جهیزیه ها اهدا می شود.

,

وی با اشاره به اشتغال مددجویان تصریح کرد: سال گذشته کمیته امداد در لرستان با ۹۵ میلیارد تومان باید چهار هزار و ۵۰۰ شغل برای جویندگان کار ایجاد می‌کرد اما با همکاری لازم توانستند پنج هزار و ۷۸ اشتغال ایجاد کنند.

,

بختیاری گفت: امسال باید چهار هزار و۵۰۰ اشتغال با ۱۰۲ میلیارد تومان تسهیلات بانکی ایجاد کنیم که تاکنون دو هزار و۷۰ شغل ایجاد شده و تا پایان سال مابقی ایجاد می شود.

,

وی خاطرنشان کرد: در کل کشور ۱۷۰ هزار اشتغال باید ایجاد شود که چهار هزار میلیارد تومان طرح در بانکها وجود دارد و مراحل قانونی آن در حال طی شدن است.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه