اخبار داغ

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان:

اجرای ۵۳ عنوان برنامه در هفته بسیج/رهبر انقلاب اغتشاشات را به زیبایی مدیریت کردند

اجرای ۵۳ عنوان برنامه در هفته بسیج/رهبر انقلاب اغتشاشات را به زیبایی مدیریت کردند
فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه در هفته بسیج ۵۳ عنوان برنامه و ۸۰۰ ریز برنامه توسط مجموعه نواحی در سراسر استان انجام می گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ سردار مظاهر مجیدی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج و ارائه گزارشی از حوادث پیش آمده در استان در خصوص مدیریت مصرف سوخت با ابراز قدردانی از راهپیمایی کنندگان امروز امت شهید پرور همدان اظهار داشت: مردم همدان به موقع و به هنگام برای دفاع از نظام جمهوری اسلامی حضور پیدا کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی افزود: مردم در این حوادث پیش آمده هر کجا که فکر می‌کردند کوچکترین حرکت در راستای تقویت نظام نیست و در راستای تضعیف نظام است با اغتشاشگران همکاری نمی کردند.

,

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه در این اتفاقات هماهنگی بین دستگاه های نظامی و امنیتی در استان بسیار خوب بود عنوان کرد: مردم هر کجا اغتشاشگر و آشوبگر را می‌دیدند بلافاصله اطلاع می دادند.

,

سردار مجیدی خاطر نشان کرد: بعد از شروع اغتشاشات اول یک نگرانی بود که چه خواهد شد، اما بعد از سخنان رهبر انقلاب تکلیف بر همگان و بر مجلس نشینان و بر  افراد مرتبط با امنیت مشخص و روشن شد.

,

وی با بیان اینکه معتقدم خداوند در وجود رهبری این جملات معنادار را الهام کرد گفت: طرح دو فوریتی  که نمایندگان می خواستند در مجلس مطرح کنند معلوم نبود چه  نتیجه ای را رقم می زد و رهبر انقلاب حوادث را به زیبایی مدیریت کردند.

,

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه دستگیر شدن لیدر های اغتشاشات را باید از ناجا پرسید گفت: افراد دستگیر شده در تحویل ناجا هستند و در این اتفاقات وحدت فرماندهی بسیار نزدیکی با نهادهای امنیتی و انتظامی داشتیم.

,

سردار مجیدی در پاسخ به پرسش خبرنگاری که گفت آیا با مدیران پروازی و مدیرانی که از نام سپاه سواستفاده می کنند برخورد می کنید عنوان کرد: ما مخالف مدیری که بخواهد نام انقلاب را یدک بکشد و پروازی باشد هستیم و گوش مدیری را که بخواهد کم کاری و برای مردم زحمت درست کند را می گیریم و برخورد می کنیم.

,

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان مبنی بر نقش رسانه های استان و قرارگاه فضای مجازی سپاه همدان در هدایت و کنترل افکار عمومی در اتفاقات اخیر چگونه بود تاکید کرد: ما یک کمیته فضای مجازی را برای این منظور راه اندازی کردیم و این کمیته بسیار تأثیرگذار بود و جلوی بسیاری از اتفاقات و موضوعات در خصوص اغتشاش را گرفت.

,

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان در بخش دیگری از سخنان خود به نقش بسیج در اتفاقات اخیر اشاره و بیان کرد: ما در این اتفاقات چند روزه جلوه های ویژه ای از بسیج را دیدیم و همکاری بسیجی ها در این روزها را بر همگان روشن شد.

,

سردار مجیدی تاکید کرد: بسیجیان مخلصانه وارد میدان شدند و نقش خود را در این حوادث به خوبی پشت سر گذاشتند.

,

وی گفت: هفته بسیج امسال تفاوتی با سالهای دیگر دارد و امسال در ۴۰ سالکی بسیج هستیم.

,

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه از فرمان حضرت امام در راه اندازی بسیج در سال ۵۸ تا امروز ۴۰ سال گذشته است عنوان کرد: در این ۴۰ سال با روحیه جهادی، اسلامی و فرهنگ اسلامی بسیج پشت سر گذاشتیم و رفتار با کینه استکبار شاید یک دلایلش استمرار تفکر بسیج و تفکر امام است.

,

سردار مجیدی در ادامه با بیان اینکه ۴۰ سال خدمت مخلصانه، جهاد و شهادت را پشت سر گذاشتیم خاطر نشان کرد: این تفکر بسیج برای دفاع از نظام جمهوری اسلامی به میدان می آید.

,

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه در هفته بسیج ۵۳ عنوان برنامه و ۸۰۰ ریز برنامه توسط مجموعه نواحی در سراسر استان انجام می گیرد.

,

سردار مجیدی با اشاره به روز شمار هفته بسیج عنوان کرد: روز اول تحت عنوان بسیج؛ مقاومت، ایثار و شهادت است و در اولین روز آیین  عطر افشانی گلزار شهدا، دیدار نخبگان بسیج با ائمه جمعه در تمام شهرستان ها را داریم.

,

وی ادامه داد: اعزام سه هزار دانش آموزان به راهیان نور، دیدار با خانواده شهدا، اجرای ۴۰ میز خدمت با عنوان چهل سالگی بسیج در تمامی شهرستان ها و ۶۰ برنامه یادواره شهدا و آبروی محله از دیگر برنامه های هفته بسیج است.

,

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان با اشاره به برنامه های دیگر در طول هفته بسیج گفت: روز دوم تحت عنوان بسیج؛ اخلاق و معنویت نامگذاری شده است. سخنرانی های مذهبی و فرهنگی، مشاوره رایگان توسط اقشار تخصصی بسیج و سخنرانی فرماندهان نواحی و بسیجیان در پیش از خطبه‌های نماز جمعه را داریم.

,

سردار مجیدی با اشاره به برنامه روز سوم هفته بسیج عنوان کرد: روز سوم تحت عنوان بسیج؛ علم و فناوری است. نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله بسیج در تالار قرآن و رونمایی از سامانهناب از برنامه های هفته بسیج است.

,

وی با بیان اینکه روز چهارم٬ بسیج؛ سبک زندگی اسلامی_ایرانی است اظهار داشت: در این روز برگزاری مجامع بسیج استان و شهرستان، یادواره شهدای زن ایثارگر را داریم.

,

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه روز پنجم هفته بسیج، بسیج؛ فرهنگ و بصیرت نامگذاری شده است تاکید کرد: در این روز تیم های جهادی و پیشکسوتان را به مناطق محروم اعزام خواهیم کرد و همایش گام دوم و نقش بسیج و معرفی الگوهای برتر فرهنگی و معلمان تراز انقلاب را خواهیم داشت.

,

سردار مجیدی با اشاره به برنامه های روز ششم هفته بسیج خاطر نشان کرد: این روز، بسیج؛ دفاع و امنیت نامگذاری شده است. تجمع بزرگ بسیجیان در سراسر استان را داریم که در همدان یک اجتماع ۱۰ هزار نفری احتمالا با حضور فرمانده کل سپاه خواهیم داشت.

,

وی افزود: در روز ششم افتتاح اردوگاه صیانت برای تربیت افراد معتاد را با همکاری بهزیستی در دستور کار داریم و همچنین روستای برفیان تویسرکان که در سیل اول سال بطور کامل تخریب شده بود را کلنگ زنی خواهیم کرد.

,

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان با اشاره به برنامه های روز هفتم هفته بسیج گفت: روز هفتم بسیج؛ اقتصاد مقاومتی نامگذاری شده است و در این روز ۵۰۰ کمک جهیزیه به خانواده های کمیته امداد و بهزیستی واگذار می کنیم.

,

سردار مجیدی در بخش دیگری از سخنان خود به سازندگی سپاه اشاره کرد و اظهارداشت: ۱۰۴۰ پروژه را در استان برنامه ریزی کردیم و در هفته بسیج بسیاری از آنها افتتاح می شوند.

,

وی با بیان اینکه در مناطق محروم مسجد و حسینیه را مرمت و احداث کردیم گفت: در این خصوص ۱۸ پروژه داشتیم که تمام شده است و دستگاه های اجرایی و سپاه استان منابع آنها را تامین کرده اند. ۲۸ خانه عالم  را در روستاها آماده کردیم که منشا اثرات خیری بوده است.

,

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان اضافه کرد: ۲۵ سالن ورزشی احداث، ۱۶۴ مدرسه مرمت و با همکاری آموزش و پرورش ۴۵ مدرسه را مرمت و زیبا سازی کردیم.

,

سردار مجیدی خاطر نشان کرد: ۵۰۰ منزل در سیل اول سال تخریب شده بود که ۲۰۰ منزل احداث و در حال اتمام است و در هفته بسیج واگذار می‌شود. ۲۲۳ واحد نیز مرمت شده و تحویل دادیم.

,

وی با اشاره به خدمات رسانی سپاه همدان به سیل زدگان اول سال گلستان گفت: ۱۳هزار بسته غذایی، ۵۹ هزار ۸۰۰ لباس و پوشاک، ۱۳هزار تخته پتو، ۵۹۵ تخته فرش و ۲۹۰ هزار باری آب معدنی به مناطق سیل زده ارسال کردیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه