اخبار داغ

پنتاگون: داعش از عملیات ترکیه در سوریه نفع می‌برد

پنتاگون: داعش از عملیات ترکیه در سوریه نفع می‌برد
یک گزارش آمریکایی نشان می‌دهد که گروه تروریستی داعش همزمان با حملات ترکیه علیه شمال سوریه، از این شرایط سوءاستفاده کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رویترز، در گزارشی که به تازگی از سوی وزارت دفاع آمریکا، پنتاگون، منتشر شده، گفته شده است که حمله و عملیات نظامی ترکیه علیه شمال سوریه، فرصت مناسبی را در اختیار گروه تروریستی داعش برای تجدید فعالیت‌های خود فراهم کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در گزارش بازرس پنتاگون، علاوه بر حمله ترکیه به شمال سوریه، عقب نشینی نیروهای آمریکایی نیز باعث ایجاد فرصت مناسب جهت بهره‌برداری و استفاده نیروهای تروریستی داعش از شرایط عنوان شده است.
,
 
,
در این گزارش گفته شده اعضای گروه تروریستی داعش همزمان با تحولات اخیر در شمال سوریه، فرصت و فضای کافی را جهت اهداف خود و طرح ریزی برای حملات خارج از مرزها به دست آورده‌اند.
,
 
,
گزارش پنتاگون همچنین می‌افزاید که مرگ «ابوبکر بغدادی»، سرکرده گروه تروریستی داعش تاثیر کمی در قابلیت‌ها و توانایی‌های گروه تروریستی داعش داشته است.
,
 
,
این گزارش از سوی پنتاگون پس از آن منتشر می‌شود که پیشتر «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا مدعی شکست داعش شده بود.
,
 
,
رئیس جمهور آمریکا در بهمن ماه سال گذشته مدعی شده بود: شکست داعش به زودی اعلام خواهد شد، شاید هفته آینده اعلام کنیم که ۱۰۰ درصد خلافت داعش را از بین برده‌ایم.
,
 
,
منبع: مهر
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه