اخبار داغ

رئیس کمیته امداد کشور:

بیش از 2 هزار و 500 واحد مسکونی مددجویان در لرستان تعمیر شد

بیش از 2 هزار و 500 واحد مسکونی مددجویان در لرستان تعمیر شد
رئیس کمیته امداد کشور گفت: 2 هزار و ۵۳۸ واحد منزل مسکونی مددجویان در لرستان دچار آسیب شد که تا پایان مرداد ماه همه این منازل تعمیر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، سید مرتضی بختیاری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سیل امسال 2 هزار و ۵۳۸ واحد منزل مسکونی مددجویان در لرستان دچار آسیب شد که تا پایان مرداد ماه همه این منازل تعمیر شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی با اشاره به خدمت به مردم افزود: در نظام اسلامی هیچ شانی جز خدمت به مردم را نداریم و تلاش می شود تا در راستای خدمت به مردم گام برداشته شود.

,

رئیس کمیته امداد کشور عنوان کرد: حضور مردم در شرایط بحرانی سیل دیدنی بود که به کمک سیل زدگان شتافتد و باید توجه داشت که حضور و کمک های مردمی از نشانه های یک مومن است و ملت ایران در هر شرایط سخت و دشوار به کمک نیازمندان و حادثه دیدگان می شتابند و در کنار سیل زدگان قرار گرفتند.

,

وی تصریح کرد: در حوادث غیر مترقبه مردم همکاری بسیار زیادی دارند و مردم در خدمت شوق زیادی دارند؛ کمیته امداد نهاد انقلابی است که موسس آن امام(ره) بودند و از ویژگی های کمیته این است که این نهاد توسط شخص امام (ره) کمیته تشکیل شد و تکلیف می دانیم که با همه توان به مددجویان خدمت کنیم.

,

بختیاری گفت: همه کمک ها در کنار هم قدرتی می شود که فردی که خانه را از دست داده با دیدن این کمک ها آرامش بگیرند و حضور مسئولان و پیگیری برای مشکلاتشان می تواند آسیب دیدگان را آرام کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه