اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت:

احداث ۳۴ واحد مسکونی محرومان در کوهدشت/مسئولان از گرانی کالا جلوگیری کنند

احداث ۳۴ واحد مسکونی محرومان در کوهدشت/مسئولان از گرانی کالا جلوگیری کنند
فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت با اشاره به احداث ۳۴ واحد مسکونی در مناطق محروم کوهدشت گفت: مسئولان از گرانی کالا جلوگیری کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کرم کونانی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: در طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی، بسیج دارای کارنامه درخشانی بوده و در جنگ هشت‌ساله و پس‌ازآن درخشش مطلوبی از خود به نمایش گذاشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی با اشاره به حضور مؤثر و جهادی بسیجیان کوهدشت در حوادث زلزله و سیل اخیر، افزود: در راستای محرومیت‌زدایی در سال ۹۸ تعداد ۳۴ واحد مسکونی کمیته امداد را در حال ساخت داشته که ۱۴ مورد از آن را تحویل داده‌ایم و تعداد ۱۶ واحد بهزیستی را نیز در حال ساخت داشته که تعدادی از آن در هفته بسیج افتتاح و مابقی تا قبل از دهه فجر تکمیل خواهد شد.

,

فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت با اشاره به اقدامات جهادی قرارگاه پیشرفت و آبادانی در کوهدشت شمالی طی دو سال اخیر، عنوان کرد: در منطقه کوهدشت مرکزی پیگیری‌های لازم درزمینهٔ ساخت برخی مدارس صورت گرفته است و خانه بهداشتی نیز در منطقه طرهان در حال ساخت داریم که ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

,

وی تصریح کرد: بسیج در طول این ۴۰ سال همواره در خدمت نظام و انقلاب اسلامی ایران بوده و حضور مؤثری در تمام صحنه‌ها داشته است، امسال هفته بسیج با شعار «بسیج؛ ۴۰ سال خدمت، جهاد و شهادت» برگزار می‌شود.

,

کونانی در تشریح برنامه‌های هفته بسیج در کوهدشت گفت: ۴۰ برنامه در طول این هفته برگزار می شود که دیدار با امام‌جمعه کوهدشت، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه، برپایی نمایشگاه، نشست تحکیم خانواده، نشست روشنگری گام دوم انقلاب، برگزاری یادواره شهدا، افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی بهزیستی، حضور بسیجیان گردان‌های بیت‌المقدس و امام علی(ع) در رزمایش سراسری «شکوه و اقتدار مقاومت» و… ازجمله برنامه‌های این هفته به شمار می‌رود.

,

فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت با اشاره به وقایع و تجمعات اخیر، بیان کرد: سخنان رهبر معظم انقلاب اتمام‌حجتی برای تمام مسئولان است، چراکه فرمودند وقتی یک تصمیمی از ناحیه سران سه قوه گرفته شد، بحث دولت نیست، بحث یک وزارتخانه نیست، سران سه قوه یک تصمیمی گرفتند که به یک پشتوانه کارشناسی هم متکی است،چون تصمیم گرفته‌اند من حمایت می‌کنم.

,

وی اظهار داشت: در سطح شهرستان اعتراضاتی بود، حق مردم است ولی نباید اجازه داد اشرار، سلطنت‌طلبان و منافقانی که در ترور ۱۷ هزار شهید دست داشته‌اند، اموال دولتی و بیت‌المال را به آتش زده و آرامش عمومی را سلب کنند، این کار مردم نیست و راضی هم نیستند.

,

کونانی با اشاره به اینکه اعتراضات بایستی در مجرای قانون صورت گیرد، افزود: مردم انقلابی کوهدشت همواره با نظام و انقلاب اسلامی هستند، مدیران ذی‌ربط شهرستان بایستی از گرانی بی‌رویه اجناس در این موقعیت جلوگیری کنند، هرکسی به‌نظام و ولایت‌فقیه معتقد است و انقلابی بوده، یک بسیجی به شمار می‌رود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه