اخبار داغ

رئیس سازمان صمت استان قزوین:

اجازه هیچ افزایش قیمت خودسرانه‌ای را نمی‌دهیم/ تشدید نظارت بر بازار ادامه دارد

اجازه هیچ افزایش قیمت خودسرانه‌ای را نمی‌دهیم/ تشدید نظارت بر بازار ادامه دارد
رئیس سازمان صمت استان قزوین گفت: با همکاری تعزیرات حکومتی گشت مشترکی برگزار می‌شود و قطعا با هر گونه تخلفی برخورد می‌کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید نبیل در گفت‌وگو با صبح قزوین، با اشاره به وضعیت بازار اظهار کرد: تاکید ما بر این است که توسط خود اتحادیه‌های صنفی بتوانیم قیمت‌ها را کنترل کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی افزود: جلسات متعددی را با اتحایه‌ها و اصناف داشتیم و اعلام آمادگی هم کردند که همراهی خوبی داشته باشند.

,

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: اگر چه در کنار این تمهیدات نیز مجموعه بازرسی سازمان فعال است به طوری که فعالیت آن در سطح استان کاملا گسترده است.

,

این مسئول عنوان کرد: هر گونه گزارش مردمی قابلیت پیگیری دارد و با همکاری تعزیرات حکومتی گشت مشترکی برگزار می‌شود و قطعا با هر گونه تخلفی برخورد می‌کنیم.

,

واحدهای مشکل‌دار در اولویت قرار دارند

, واحدهای مشکل‌دار در اولویت قرار دارند,

نبیل خاطرنشان کرد: طی این روزهای اخیر با چند مورد تخلف مواجه شدیم و پرونده‌های آن‌ها تشکیل شده و توسط تعزیرات حکومتی در حال رسیدگی است.

,

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین با بیان اینکه بازرسی ر سطح بازار یک فعالیت دائمی است، گفت: طرح تشدید بازرسی فعلا ادامه دارد.

,

وی همچنین درباره واحدهای مشکل‌دار استان قزوین بیان کرد: ما یک کارگروه تسهیل در رفع موانع تولید در استان داریم که تک تک این موارد مطرح می‌شود.

,

این مسئول عنوان کرد: خوشبختانه تاکنون ۶۵درصد مصوبات ستاد رفع موانع اجرایی و بخشی از مشکلات حل شده است اما همچنان بخشی دیگر از مشکلات پابرجاست که درحال پیگیری هستیم.

,

نبیل تصریح کرد: با همراهی استاندار محترم و همه دستگاه‌های اجرایی هر هفته ما جلسات مشترکی را داریم و درحال پیگیری و رصد مشکل واحدهای تولیدی هستیم و برای رفع این مشکلات همت ویژ‌ه‌ای داریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه