اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه خمین خبر داد؛

برگزاری یکصد برنامه در هفته بسیج در خمین

برگزاری یکصد برنامه در هفته بسیج در خمین
فرمانده سپاه ناحیه خمین از برگزاری یکصد برنامه در هفته بسیج در شهرستان خمین خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سید محمد مهدی میرهادی فرمانده سپاه ناحیه خمین درگفتگو با دیار آفتاب؛ با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج و ضرورت وجود این تفکر در کشور گفت: تفکر بسیجی یک تفکر عمیق الهی و ولایی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

میرهادی با بیان اینکه فرهنگ بسیجی با نگاه علوی و فرهنگ عاشورایی شکل گرفته است اظهار کرد: امروز بسیج به عنوان شجره طیبه فرهنگ غالب انقلاب اسلامی است.

,

وی با اشاره به برنامه های این ناحیه در هفته بسیج افزود: بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان برگزار خواهد شد که بسیجیان با حضور و شرکت در این برنامه این فرهنگ ناب را تقویت می کنند.

,

فرمانده سپاه ناحیه خمین با اشاره به شعار امسال هفته بسیج بیان داشت: شعار امسال هفته بسیج تحت عنوان «بسیج، چهل سال خدمت، جهاد، شهادت» نامگذاری شده است و برای هر روز برنامه های در سطح شهرستان پیش بینی شده است.

,

وی اظهار داشت: افتتاح پروژه های عمرانی و محرومیت زدایی، برگزاری نمایشگاه های اقتصاد مقاومتی، اعزام گروه های پزشکی به روستاها، برقراری کلینیک سیار دامپزشکی، دیدار با امام جمعه، میثاق با شهدای انقلاب اسلامی و اجرای یادوارهای شهدا از جمله این برنامه ها است.

,

میرهادی خاطر نشان کرد : برگزاری سخنرانی های فرهنگی با موضوع «بسیج، زمینه ساز ظهور»، همایش پیاده روی، حضور  در نماز جمعه، برگزاری میز های خدمت، برگزاری نشست های تخصصی با محوریت تحکیم بنیان خانواده و انجام مشاوره های حقوقی از دیگر برنامه ها است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه