اخبار داغ

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان مطرح کرد

بدقولی وزارت راه و شهرسازی در راه‌اندازی پروازهای فرودگاه اراک/استفاده از یارانه دولتی در سفرهای هوایی، حق مردم استان مرکزی است

بدقولی وزارت راه و شهرسازی در راه‌اندازی پروازهای فرودگاه اراک/استفاده از یارانه دولتی در سفرهای هوایی، حق مردم استان مرکزی است
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس با اشاره به تعطیلی پرواز فرودگاه اراک گفت: با مسئولین وزارت راه و شهرسازی و سازمان هواپیمایی کشور صحبت هایی شده و قول هایی در این خصوص داده بودند که متاسفانه به قول های خود عمل نکرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیار آفتاب، در خصوص وضعیت فرودگاه اراک، گفت: فرودگاه بین المللی اراک که مرز رسمی کشور محسوب می شود، تمام امکانات و تجهیزات لازم را دارد و عملیات اجرایی و طولانی کردن باند فرود و نصب تجهیزات ناوبری و روشنایی آن انجام شده و در تمام ایام سال می تواند پذیرش هواپیماهای مختلف را داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

وی افزود: سالن انتظار فرودگاه نیز با پیگیری های صورت گرفته بازسازی شده است. ولی متاسفانه علی رغم اقدامات انجام شده و هزینه میلیاردی در این مجتمع فرودگاهی، شاهد بلا استفاده ماندن آن هستیم. این در حالی است که اگر امروزه نیاز به ساخت چنین فرودگاهی باشد، می بایست چند صد میلیارد تومان برای آن هزینه شود.

,

علیرغم تعهدات شرکت های هواپیمایی، فرودگاه اراک همچنان بدون پرواز

, علیرغم تعهدات شرکت های هواپیمایی، فرودگاه اراک همچنان بدون پرواز, علیرغم تعهدات شرکت های هواپیمایی، فرودگاه اراک همچنان بدون پرواز,

کریمی اضافه کرد: علی رغم تذکرات مکرر مسئولین استانی، همچنان پروازی در این فرودگاه صورت نمی گیرد و شرکت های هواپیمایی از جمله شرکت هوایی آسمان تا به حال اقدام به برقراری پرواز های خود نکرده اند.

,

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان اضافه کرد: با پیگیری های صورت گرفته، این شرکت ها قول راه اندازی مجدد پرواز اراک به عسلویه را، از دو هفته گذشته دادند که متاسفانه هنوز برقرار نشده است. همچنین مقرر بود پس از آن پرواز اراک-مشهد و متعاقبا پرواز های سیاحتی مانند اراک-کیش و زیارتی مانند عتبات راه اندازی شود که هنوز هم صورت نگرفته است.

,

وی با اشاره به رایزنی های صورت گرفته با وزارت رفاه که مالکیت شرکت هواپیمایی آسمان را در اختیار دارد، گفت: همچنین با مسئولین وزارت راه و شهرسازی و سازمان هواپیمایی کشور صحبت هایی شده و قول هایی در این خصوص داده بودند که متاسفانه به قول های خود عمل نکردند. این در حالی است که انتظار داریم مزیت استفاده از سفرهای هوایی که در سراسر کشور امری عادی است، برای مردم استان مرکزی هم فراهم شود.

,

استفاده از یارانه دولتی در سفرهای هوایی، حق مردم استان

, استفاده از یارانه دولتی در سفرهای هوایی، حق مردم استان, استفاده از یارانه دولتی در سفرهای هوایی، حق مردم استان,

کریمی با بیان اینکه دولت به بسیاری از فرودگاه های کشور جهت برقراری پرواز های هوایی یارانه می دهد، گفت: حق مردم استان مرکزی هم هست که از یارانه دولتی جهت سفرهای هوایی استفاده کنند. ضمن اینکه از پروازهایی که قبلا در تنها فرودگاه استان صورت می گرفت، استقبال خوبی می شد و ضریب اشغال صندلی های هواپیما در پروازها بسیار بالا بود، به طوری که پرواز عسلویه و مشهد بالای ۹۰ درصد و پروازهای عتبات به صورت ۱۰۰ درصد مورد استقبال قرار می گرفت. ولی متاسفانه پس از مدتی این امکان از مردم استان دریغ شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه