اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان:

برنامه‌های هفته بسیج در فراهان با تمرکز بر پایداری و مسجد محوری برگزار می‌شود

برنامه‌های هفته بسیج در فراهان با تمرکز بر پایداری و مسجد محوری برگزار می‌شود
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان با اشاره به اینکه شعار هفته بسیج «بسیج، چهل سال خدمت، جهاد، شهادت» نامگذاری شده است گفت: در این هفته ۷۲ برنامه با ۲۰ عنوان با تمرکز بر پایداری و مسجد محوری در سطح شهرستان برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان امروز در نشست خبری ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج به فرموده امام(ره) شکل گرفت و در طول این چهل سال عملکرد درخشانی داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

رضایی اظهار کرد: هر جا نظام نیاز به حضور بسیج بوده است، بسیج وارد میدان شده و مأموریت محوله را انجام داده است.

,

وی ادامه داد: بسیج سنگر نشین انقلاب اسلامی است، بسیج میراث امام راحل است و با گذشت چهل سال از فرمان تشکیل بسیج، این شجره طیبه با اقتدار و باصلابت همه گذرگاه های سخت نظام را با سربلندی پشت سر گذاشته است.

,

رضایی با اشاره به اینکه شعار هفته بسیج «بسیج، چهل سال خدمت، جهاد، شهادت» نامگذاری شده است گفت: در این هفته ۷۲ برنامه با ۲۰ عنوان با تمرکز بر پایداری و مسجد محوری در سطح شهرستان برگزار می شود.

,

فرمانده ناحیه مقاومت فراهان با اشاره به برنامه های شاخص هفته بسیج در فراهان اظهار کرد: یادواره دو شهید گمنام و ۲۵ شهید تلخاب در پنج شنبه ۳۰ آبان همزمان با نماز مغرب و عشاء برگزار می شود.

,

وی بیان کرد: حجت الاسلام غفوری و آیت الله تلخابی و حاج مسعود پیرایش سخنرانان و مداح این یادواره هستند.

,

وی گفت: برگزاری رزمایش شکوه اقتدار و مقاومت با حضور گسترده بسیجیان سراسر کشور، دیدار بسیجیان با امام جمعه شهرستان، دیدار با خانواده شهدا، گلباران مزار شهدا، افتتاح خانه محروم، برگزاری ۴۰ نشست روشنگری با موضوع تبیین گام دوم انقلاب، ویزیت رایگان و حضور گروه های جهادی در مناطق محروم از جمله برنامه های هفته بسیج است.

,

رضایی خاطرنشان کرد: بسیجیان شهرستان فراهان نه تنها در هفته بسیج بلکه همواره خدمت رسانی به مردم را وظیفه خود می دانند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه