اخبار داغ

در دیدار امام جمعه درگز با کارکنان سپاه مطرح شد؛

هیچ نهادی مانند سپاه و بسیج برای این نظام پر خیر و برکت نیست

هیچ نهادی مانند سپاه و بسیج برای این نظام پر خیر و برکت نیست
امام جمعه درگز در دیدار با کارکنان سپاه گفت: از ابتدای انقلاب تاکنون نهادهای زیادی برای خدمت رسانی به مردم و محرومین تشکیل شده اما به جرات می توان گفت برای این نظام هیچ نهادی مانند بسیج و سپاه پر خیر و برکت نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ صبح امروز حجت الاسلام محمدحسین ایروانی امام جمعه درگز در اولین روز از هفته بسیج با حضور در جمع کارکنان سپاه درگز اظهار کرد: در شرایط فعلی که دشمن با همه توان در حال جنگ اقتصادی و فرهنگی با ملت ما بوده و عده ای از مسئولین غافل توان مقابله با این جنگ را ندارند، بسیج همچون گذشته با روحیه انقلابی و جهادی پای کار است و از این حیث نمره قبولی را کسب کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی شاخصه اصلی بسیج را عمل کردن فراتر از تکلیف دانست و گفت: اگر کسی در جایی با تفکر بسیجی کار کرد به دنبال ساعت کاری و شرح وظایف نیست؛ اصلا تفکر بسیجی زمان و مکان نمی شناسند.

,

امام جمعه درگز عنوان کرد: اگرچه از ابتدای انقلاب تاکنون نهادهای زیادی برای خدمت رسانی به مردم و محرومین تشکیل شده و کارهای بسیار خوبی انجام داده اند اما به جرات می توان گفت برای این نظام هیچ نهادی مانند بسیج و سپاه پر خیر و برکت و مفید نیست.

,

حجت الاسلام ایروانی تاکید کرد: اداره جنگ در دوران دفاع مقدس، سازندگی و محرومیت زدایی پس از جنگ توسط قرارگاه خاتم الانبیاء، تاثیرگذاری در حوزه مسائل فرهنگی و اجتماعی و ایستادگی در برابر جنگ نرم دشمن، رشد و پیشرفت کشور در حوزه نظامی و هسته ای و کنترل و خنثی سازی فتنه های مختلف از ابتدای انقلاب تاکنون بخشی از خدمات و برکات بسیج و تفکر بسیجی مردم و مسئولین کشور ماست.

,

وی یکی دیگر از برکات بسیج را صدور تفکر انقلاب به دنیا دانست و تصریح کرد: امروز اگر عده ای جوان در کشورهای منطقه پای کار آمده و اقدامات بی نظیری را در مقابله با دشمن انجام می دهند برگرفته از همین تفکر بسیجی است.

,

امام جمعه درگز گفت: بسیجی یعنی آزادی خواهی و مبارزه با ظلم و ستم؛ هر ملتی که این تفکر را در خود پرورش دهد به درجات بالای عزت و سربلندی می رسد؛ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هم عزت خود را از بسیج و تفکر بسیجی دارد.

,

حجت الاسلام ایروانی در پایان خطاب به حاضرین در جمع خاطرنشان کرد: تلاش کنید ضمن حفظ این روحیه جهادی و انقلابی، رابطه خود را با خدا بهتر کنید چرا که توفیقات ما در عرصه کار و خدمت به محرومین وابسته به درجه ایمان و ارتباط قلبی با خدای متعال است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه