اخبار داغ

استاندار زنجان:

جهان امروز تشنه ویژگی های بسیج است/ایجاد آرامش مصلحت بزرگ نظام اسلامی است

جهان امروز تشنه ویژگی های بسیج است/ایجاد آرامش مصلحت بزرگ نظام اسلامی است
استاندار زنجان گفت: جهان امروز تشنه ویژگی های بسیج از جمله فداکاری،رشادت و فرهنگ ایثار و شهادت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; فتح الله حقیقی امروز در همایش طرح اعتلای بسیج فرهنگیان با عنوان شبکه معلم آینده ساز، اظهار داشت: جهان امروز تشنه ویژگی های بسیج است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , موج رسا;,  فتح الله حقیقی امروز در همایش طرح اعتلای بسیج فرهنگیان با عنوان شبکه معلم آینده ساز، اظهار داشت: جهان امروز تشنه ویژگی های بسیج است.,

وی با بیان اینکه همه باید بدانند که امروز ایجاد آرامش در جامعه یک مصلحت بزرگ برای نظام اسلامی است، افزود: اگر آرامش جامعه محقق نشود تحلیل غلط به دشمن داده می شود و اذهان ناراحت مردم را ناراحت تر می کنیم.

,

این مسئول با اشاره به اینکه تاکید امام و مقام معظم رهبری اتحاد،وحدت و تقویت مقوم های اتحاد و وحدت است، بیان داشت: این به این معنا نیست که نباید انتقاد کرد بلکه باید انتقاد سازنده انجام شده و مسئولان انتقاد پذیر باشند.

,

استاندار زنجان با بیان اینکه رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس ویژگی های بزرگی داشتند که می توان به روحیه شجاعت، ایثار و مقاومت اشاره کرد، افزود: باید این ویژگی ها در فرزندان انقلاب تبیین شود.

,

حقیقی ادامه داد: دفاع مقدس مایه مباهات و افتخار ملت بزرگ ایران اسلامی است و باید رشادت های آن دوران به فرزندان انقلاب تبیین شود.

,

وی خاطرنشان کرد: حماسه سازان انقلاب اسلامی هیچ گاه نباید فراموش شوند چرا که این حماسه سازان با روحیه ایثارو شهادت انقلاب اسلامی را بیمه کردند.

,

این مسئول تصریح کرد: در طی 41 سال گذشته نظام اسلامی درگیر با استبداد و استکبار بوده است و بالای 50 مسئله تا کنون برای نظام اسلامی با دخالت مستقیم آمریکا ایجاد شده است.

,

استاندار زنجان با بیان اینکه راه ها و روش های دشمن در برخورد با نظام اسلامی عوض شده است، خاطرنشان کرد: وگرنه مسائل امروز پدیده جدیدی نیست که استکبار به آن دست به دامن شده است.

,

حقیقی یادآور شد: در آن زمان به صورت یدی و امروز با دنیای آی، تی وارد عرصه برخورد با نظام اسلامی شده و برنامه ریزی می کنند.

,

وی با بیان اینکه آمریکا اگر در طول 41 سال گذشته می توانست علیه نظام اسلامی کاری از پیش ببرد لحظه ای به ما امان نمی داد، تصریح کرد: امروز نیروهای مسلح ما به جایگاهی رسیده اند که بالای هزار کیلومتر هر نقطه ای را می تواند بزند.

,

این مسئول افزود: امروز مطالعه و مجهز شدن به دانش نوین در مدارس و دانشگاه ها برای رویارویی با  دشمنان نظام اسلامی یک سلاح راهبردی است.

,

استاندار زنجان با اشاره به توطئه های اخیر دشمنان، گفت: همه مردم جامعه مطالباتی دارند که باید این مطالبات بیان شود اما صدمه زدن به اموال عمومی نمی تواند راه حل مناسبی برای این موضوع باشد.

,

حقیقی گفت: حریم سپاه موثر بودن نیروهای سپاه و نیروهای مسلح کشور را نشان می دهد که دشمن توان اقدام عملی را علیه نظام اسلامی ندارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه