اخبار داغ

رئیس شورای شهر یزد:

آبگرفتگی معابر نسبت به قبل کمتر شده است

آبگرفتگی معابر نسبت به قبل کمتر شده است
رئیس شورای شهر یزد گفت: حدود 30 میلی‌متر بارندگی برای یک روز گزارش‌شده که کمتر در یزد رخ می‌دهد و علی‌رغم میزان بالای بارندگی که داشتیم میزان آب‌گرفتگی معابر شهر نسبت به‌دفعات قبلی بسیار کمتر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامعلی سفید در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، در خصوص آب‌گرفتگی معابر شهر یزد گفت: حدود 30 میلی‌متر بارندگی برای یک روز گزارش‌شده که کمتر در یزد رخ می‌دهد و علی‌رغم میزان بالای بارندگی که داشتیم میزان آب‌گرفتگی معابر شهر نسبت به‌دفعات قبلی بسیار کمتر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

با وجود آنکه از شب گذشته تاکنون حدود30 میلی‌متر باران در شهر یزد باریده است نسبت به بارندگی‌های قبلی که شهر را با مشکلات متعددی مواجه می‌کرد میزان آب‌گرفتگی معابر بسیار کمتر شده است.

,

وی با اشاره به اقدامات شهرداری برای کاهش میزان آب‌گرفتگی معابر شهری افزود: تعداد زیادی چاه حفرشده ، آب‌های باران هدایت‌شده‌اند و از ورود آب به شهر جلوگیری شده و خوشبختانه نسبت به قبل نقاط بحرانی بسیار کم است.

,

رئیس شورای شهر یزد اظهار داشت:هرچند هنوز هم آب‌گرفتگی‌هایی در سطح شهر وجود دارد  که ممکن است مردم را اذیت کند اما در مقایسه با بارندگی‌های قبلی نمی‌توان گفت که کار انجام‌نشده و وضعیت شهر تغیر نکرده است. تلاش‌های بسیاری در شهرداری انجام‌شده و اعتبار بسیار خوبی برای این امر در نظر گرفته‌شده است.

,

سفید اذعان داشت: مشکلات شهر باید مطرح شود تا تلنگری برای مسئولین باشد اما اقدامات و تلاش‌هایی که صورت گرفته نیز باید گفته شود تا دلسردی نیاورد برای افرادی که یک سال کارکردند تا در شبی مانند دیشب که بارندگی زیادی شد شاهد مشکلات کمتری در سطح شهر باشیم.

,

وی در خصوص آب‌گرفتگی پل همافر گفت: در بارندگی قبلی شهر یزد، آب‌گرفتگی پل همافر به حدی بود که با چند وسیله آب‌کشیده می‌شد اما هیچ تغییر و اتفاقی نمی‌افتاد و مسیر کلاً مسدود بود و قابل‌مقایسه با آنچه در بارندگی  دیشب اتفاق افتاده قابل‌مقایسه نیست.

,

انتهای پیام/ق

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه