اخبار داغ

در نخستین روز هفته بسیج؛

نمایشگاه «بسیج؛ چهل سال خدمت» در تربت حیدریه افتتاح شد

نمایشگاه «بسیج؛ چهل سال خدمت» در تربت حیدریه افتتاح شد
در طلیعه هفته بسیج نمایشگاه «بسیج؛ چهل سال خدمت» با حضور بسیجیان، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و همچنین مسئولان تربت حیدریه افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ سرهنگ علی نیک یاد فرمانده سپاه ناحیه بسیج تربت حیدریه صبح امروز در آئین افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: در این نمایشگاه سعی شده علاوه بر خدمات و دستاوردهای بسیج به بیان آسیب ها و تهدیدات اجتماعی و همچنین ترویج سبک زندگی اسلامی و ایرانی و اقتصاد مقاومتی نیز پرداخته شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه غرفه های مختلفی مانند فضای مجازی، اقتصاد مقاومتی، موضوعات فرهنگی، ورزشی و سلامت، اختراعات و ابتکارات بسیج، خدمات بسیج در طول سالهای مختلف به تصویر کشیده شده است.

,

نیک یاد خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه 10 غرفه اقتصاد مقاومتی فعال شده و تلاش شده از کسانی استفاده شود که در طول این سالیان طرح های اقتصاد مقاومتی را اجرا کردند که بنوعی ما از انها پشتیبانی کردیم، یا خودشان اجرا کردند، لذا این طرح ها بومی شهرستان است.

,

فرمانده سپاه تربت حیدریه گفت: هدف ما در غرفه های اقتصاد مقاومتی معرفی محصولات و الگو برداری مردم برای چنین طرح هاست و به هیچ عنوان دنبال سود اوری در این غرفه ها نیستیم.

,

نمایشگاه بسیج؛ چهل سال خدمت در خیابان فردوسی شمالی جنب اداره پست طبقه فوقانی هیئت رزمندگان اسلام از صبح امروز بمدت یک هفته صبح ها از ساعت 8/5 تا 13 و همچنین عصرها 17/30 تا 20/30 برای بازدید عموم دایر شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه