اخبار داغ

دیدبان اقتصادی شهرتان باشید؛

قیمت‌ روز برنج، قند و شکر/ مغایرت قیمت کالا در فروشگاه‌ها با قیمت مصوب، تخلف است

قیمت‌ روز برنج، قند و شکر/ مغایرت قیمت کالا در فروشگاه‌ها با قیمت مصوب، تخلف است
همه روزه قیمت‌های مصوب کالاهای اساسی اعلام می‌شود و شهروندان محترم می‌توانند جهت گزارش تخلف و گران‌فروشی در فروشگاه‌ها با 124 تماس بگیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ پس از اعمال سهمیه بندی بنزین بیشترین دغدغه جامعه در مورد افزایش قیمت کالاهای اساسی خانوار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

هر چند در اخبار شنیده شده مسئولان قول عدم افزایش قیمت ها و کنترل بازار را به مردم داده اند، اما در برخی نقاط شهری شاهد تخلفات صنوف مختلف ارائه دهنده کالا هستیم.

,

قطعا تخلفات صورت گرفته در این زمینه نیاز به پیگیری جدی مسئولان نظارتی و تنظیم بازار دارد، لذا مردم نیز می توانند به منظور رصد هر چه بهتر قیمت ها و سطح عرضه کالا تأثیرگذار باشند.

,

قیمت مصوب روز شکر سفید فله ۴۷۰۰ تومان، برنج داخلی طارم اعلا کیلویی ۲۰۰۰۰ تومان، ماکارونی بسته ۵۰۰ گرمی ۳۷۰۰ تومان، روغن مایع سرخ کردنی ۶۱۵۰ تومان و قند شکسته کیلویی ۵۸۰۰ تومان است.

,

, ,

مسئولان اعلام کردند با توجه به اصلاح نرخ بنزین هیچ کالایی نباید با افزایش قیمت روبه‌رو باشد، لذا در صورت لزوم با متخلفان برخورد خواهد شد.

,

سرپرستان خانوار می توانند قیمت مصوب انواع کالاها را در سایت رسمی 124.ir مشاهده و در صورت هر گونه مغایرت با قیمت عرضه در فروشگاه ها، تخلفات مربوط به افزایش غیرقانونی قیمت کالاها و خدمات را به منظور پیگیری مسئولان گزارش کنند.

, 124.ir,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه