اخبار داغ

رئیس پلیس راهور شمال استان کرمان:

کلیه مسیرهای مواصلاتی شمال استان کرمان باز است/رانندگان در صورت لزوم از تردد در گردنه های برف گیر خودداری کنند

کلیه مسیرهای مواصلاتی شمال استان کرمان باز است/رانندگان در صورت لزوم از تردد در گردنه های برف گیر خودداری کنند
رئیس پلیس راهور شمال استان کرمان گفت : هم اکنون تمام راه های مواصلاتی شمال استان باز است و فقط توصیه این است که شهروندان اگر کار ضروری ندارند از تردد در این مسیرها خودداری کنند تا زمانی که هوا مساعدتر شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اکبر نصیری رئیس پلیس راهور شمال استان کرمان در گفتگو با راه آرمان؛ در رابطه با وضعیت جاده ها اظهار داشت: از ساعات ابتدایی امروز صبح با توجه به وضعیت هوا در تمامی گردنه ها و ارتفاعات ریزش برف وجود دارد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان؛ ,

وی گفت : محور کرمان ـ بافت گردنه کفنوئیه و از دقایقی پیش گردنه سنگ صیاد با بارش شدید برف همراه است که با حضور نیروی انتظامی و همت نیروهای راهداری در این مسیرها شن و نمک پاشیده شده و تعدادی خودرو نیز که در مسیر مانده بودند حرکت داده شدند.

,

رئیس پلیس راهور شمال استان کرمان افزود: گردنه ده علیرضا در مسیر کرمان ـ زرند و کوهبنان نیز بارش برف وجود دارد اما تمامی مسیرها باز است.

,

نصیری عنوان کرد: محور سیرچ هم با بارش برف همراه است که در تمامی این مسیرها اکیپ راهداری به همراه نیروی انتظامی حضور داشته و مورد خاصی تاکنون گزارش نشده است.

,

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون تمام راه های مواصلاتی باز است و فقط توصیه این است که شهروندان اگر کار ضروری ندارند از تردد در این مسیرها خودداری کنند تا زمانی که هوا مساعدتر شود.

,

رئیس پلس راهور شمال استان کرمان تصریح کرد: تمام تیم های گشتی پلیس راه به همراه راهداری در مسیرها فعال هستند و از تمامی رانندگان خواسته شده هنگام تردد از این مسیرها از به همراه داشتن زنجیر چرخ و از سیستم های گرمایشی و برف پاکن اتومبیل خود اطمینان حاصل نمایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه