اخبار داغ

سردار ریحانی:

سنگرهای کلیدی جهان را با تفکر بسیجی فتح خواهیم کرد

سنگرهای کلیدی جهان را با تفکر بسیجی فتح خواهیم کرد
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت:سنگرهای کلیدی جهان را با تفکر بسیجی فتح خواهیم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، سردار بهمن ریحانی صبح پنجشنبه در دیدار جمعی از بسیجیان با آیت الله علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: امروز تمام بسیجیان که نماد و نمود دریای بیکران بسیج است جمع شدیم که در حضور نماینده ولی فقیه در استان با آرمان های امام راحل و رهبر معظم انقلاب پیمان مجدد ببندیم و اعلام کنیم در این راه تا پای جان ایستاده ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

وی افزود: اولین روز از هفته بسیج _یادگار امام راحل_ با عنوان «بسیج، مقاومت، ایثار و شهادت» نام گرفته است که این عنوان رمز پیروزی ما در چهل ساله انقلاب بوده است.

,

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه بیان داشت: حضور با صلابت بابصیرت و اگاهانه مردم در تمام صحنه هایی که نظام و انقلاب به وجود آنها نیاز داشته نشانه ایثارگری است و این موضوع بستر پیروزی در برابر تجاوز جهان استکبار محسوب می شود.

,

سردار ریحانی با اشاره به مصادف شدن چهلمین سال تشکیل بسیج با صدور بیانیه گام دوم انقلاب توسط رهبر معظم انقلاب، گفت: یقینا این بیانیه در موفقیت های بسیج بسیار موثر خواهد بود.

, گام دوم انقلاب,

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب فرمودند که امام راحل ملهم به تشکیل بسیج از جانب خدا شدند و تشکیل بسیج را از خدا فرمان گرفتند تا کشور را بیمه کنند.

,

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه بیان داشت: امام راحل دنیا را تکان داد، دین را زنده کرد و نگاه و تحلیل جدیدی از دین اسلام به جهان ارائه کرد. تحلیل های جدیدی که امروز از دین بر علیه ظالم داریم بر اساس دیدگاه های امام شکل گرفت.

,

سردار ریحانی به فلسفه تشکیل بسیج اشاره کرد و گفت: بسیج برگرفته از یک الهام و تفکر پیامبرگونه برای دفاع از انقلاب و صدور تفکر انقلابی بود.

,

وی با اشاره دیدگاه های غربی ها در مورد بسیج تصریح کرد: آنها معتقدند در صورت تضعیف بسیج دیگر نهادها نمی توانند جای آن را پر کنند وبدون آن ایران در شرایط بحرانی و آسیب پذیر خواهد بود.

,

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: امروز این تفکر و ادبیات انقلابی است که در مقابل ظلم ایستاده و سنگرهای کلیدی دنیا را با آن فتح خواهیم کرد.

,

سردار ریحانی، حفاظت و حراست از این تفکر انقلابی در کشور، مردمی کردن امنیت، روشنگری و بصیرت افزایی و تشکیل هسته های مقاومت در سطح منطقه را از اهداف بسیج بیان کرد.

,

وی افزود: تحقق بخشی به روحیه و مدیریت جهادی یکی از مهمترین اهداف تشکیل بسیج است که می تواند بخش عظیمی از تحریم های دشمنان را خنثی کند.

,

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: بر اساس این فرهنگ و تفکر موفق شدیم تمام راهبردهای دشمن را با شکست مواجه کرده و ناکام کنیم این جرات و جسارت را مدیون امام راحل و رهبر معظم انقلاب هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه