اخبار داغ

سرپرست سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان رزن و درگزین:

طراحی برنامه‌های پرسش و پاسخ آزاد دانش آموزی یک ضرورت جدی است

طراحی برنامه‌های پرسش و پاسخ آزاد دانش آموزی یک ضرورت جدی است
سرپرست سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان رزن و درگزین گفت: حضور طلاب و روحانیون شاخص در مدارس جهت پاسخگویی به مطالبات و شبهات یک ضرورت مهم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سید روح الله حسینی در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان؛ گفت: شورای تبلیغ شهرستان با حضور ائمه جمعه، مدیر اوقاف شهرستان و سازمان تبلیغات وظیفه سیاستگذاری در حوزه تبلیغی و فرهنگی در منطقه را بر عهده دارد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با اشاره به برخی مشکلات پیش آمده در سالهای گذشته در محیطهای فرهنگی مدیریت این شورا را بسیار ضروری و برجسته عنوان کرد و ادامه داد: در حال حاضر تصمیمات خوبی برای رفع برخی موانع در شورا اتخاذ شد.

,

حسینی برگزاری معارفه رسمی ائمه جماعات مساجد در محلات و روستاها را گامی در جهت تکریم طلاب دانست و افزود: با این اقدام به دنبال اعتبار بخشی به جایگاه امام محله و مدیریت روحانی مستقر در مسائل و مشکلات هستیم.

,

وی مطلع بودن تبلیغات اسلامی جابجایی ائمه جماعات را یکی از موارد مهم تصمیم گیری شده عنوان کرد و گفت: برگزاری پرسمان های دینی و نماز جماعت در ادارات دولتی یک اصل می باشد.

,

سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان برگزاری حداقل ۲ نوبت نماز جماعت در همه مساجد دارای روحانی رزن و درگزین و سردرود را از دیگر تصمیمات شورای تبلیغ عنوان کرد و ادامه داد: برای نماز مدارس مصمم هستیم که تا حد توان نماز های جماعت در مدارس با همکاری خوب ادارات آموزش و پرورش برگزار شود.

,

وی حضور طلاب و روحانیون شاخص در مدارس جهت پاسخگویی به مطالبات و شبهات را یک ضرورت مهم دانست و تاکید کرد: بر اساس تصمیم گیری شورای تبلیغ باید نمازهای جماعت در مدارس و برگزاری کرسی های آزاد اندیشی و پرسش و پاسخ های آزاد بصورت منظم و با طراحی فرهنگی دقیق در مدارس برگزار شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه