اخبار داغ

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند:

مردم نهاوند در محکومیت اقدام اغتشاشگران راهپیمایی می‌کنند

مردم نهاوند در محکومیت اقدام اغتشاشگران راهپیمایی می‌کنند
رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: مردم مؤمن و انقلابی شهرستان نهاوند فردا بعد از اقامه نماز جمعه در محکومیت اقدامات اغتشاشگران و حمایت از امنیت کشور راهپیمایی برگزار می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسی محبی در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان؛ گفت: بعد از اقدامات ساختارشکنانه اشرار و آشوب‌طلبان در روزهای گذشته در خیلی از نقاط شور در محکومیت اقدامات اغتشاشگران راهپیمایی‌هایی برگزارشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی ادامه داد: مردم مؤمن و انقلابی شهرستان نهاوند نیز که در همه عرصه‌های انقلاب اسلامی همواره نشان دادند که پایبند به‌نظام مقدس اسلامی هستند در روز جمعه راهپیمایی برگزار خواهند کرد.

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند افزود: اقدامات روزهای اخیر عده‌ای آشوب‌طلب که با نقشه‌های دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی در حال انجام بود با بصیرت همیشگی مردم و جدا شدن از آشوب‌طلبان بار دیگر نقشه‌های دشمنان را خنثی کرد.

,

وی اظهار داشت: این اغتشاشات و دست‌های دشمنان در پس این اتفاقات نشان داد دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب از هر فرصتی استفاده می‌کنند بنابراین باید همیشه هوشیار باشیم.

,

محبی گفت: مردم بصیر و انقلابی نهاوند روز جمعه بعد از اقامه نماز جمعه در محکومیت اقدامات اغتشاشگران راهپیمایی باشکوهی برگزار خواهند کرد و از این اقدامات اعلام انزجار می‌کنند.

,

وی بیان داشت: این مراسم از مصلا نماز جمعه به سمت چهارراه معلم با حضور پرشور شهروندان نهاوندی برگزار می‌شود و بار دیگر پایبندی مردم شهیدپرور نهاوند به آرمان‌های انقلاب اسلامی را نشان می‌دهد.

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی افزود: علاوه بر شهر نهاوند نمازگزاران شهرهای گیان و فیروزان نیز پس از اقامه نماز جمعه مراسم راهپیمایی برگزار می‌کنند.

,

وی عنوان کرد: اعلام حمایت سران کفر و نفاق، منافقان، سلطنت‌طلبان و همه اشرار دنیا از اقدامات آشوب‌طلبان نشان‌دهنده دشمنی بی‌حدواندازه آن‌ها با انقلاب اسلامی است.

,

محبی گفت: ملت با بصیرت ایران اسلامی به برکت آگاهی و بصیرت مردم از این امتحان نیز با موفقیت عبور کرد و دشمنان در این فتنه هم ناکام شدند و شکست خوردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه