اخبار داغ

در دیدار بسیجیان با امام‌جمعه سرخس عنوان شد؛

رسالت بسیج مقابله با تهاجم اقتصادی دشمن است/ تولید داخلی با تفکر بسیجی رونق می‌یابد

رسالت بسیج مقابله با تهاجم اقتصادی دشمن است/ تولید داخلی با تفکر بسیجی رونق می‌یابد
امام‌جمعه سرخس با تأکید بر اینکه امروز رسالت بسیج مقابله با تهاجم اقتصادی دشمن است، گفت: تفکر بسیجی امروز در عرصه اقتصادی باید وسط میدان بیاید تا تولید داخل رونق پیدا کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، در اولین روز از هفته بسیج، فرماندار، کارکنان سپاه سرخس، جمعی از بسیجیان و مسئولان شهرستان سرخس با امام‌جمعه این شهرستان دیدار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

حجت‌الاسلام محمد بختیاری در این دیدار با تأکید بر اینکه بسیج روش و راهبردش را از سلام ناب محمدی گرفته است، اظهار کرد: روش‌ها و راهبردهای اسلامی بسیج مردم را در راه اسلام و انقلاب پایدار و ثابت‌قدم کرده است.

,

امام‌جمعه سرخس افزود: بسیج از اول انقلاب ماندگار مانده و پایدار است و در دل مردم جای دارد و طوفان تهاجمات دشمن نتوانسته این درخت تناور را از پای درآورد.

,

وی بیان کرد: بسیج و تفکر بسیجی یک درخت تناور است که امروز شاخ و برگ‌هایش رشد کرده و در حال صدور به کل عالم است.

,

حجت‌الاسلام بختیاری رمز ماندگاری بسیج را یاد، توکل و اعتماد به خدا دانست و تصریح کرد: هر مجموعه‌ای خودش را به خدا وصل کند، یعنی همان تفکر بسیجی را داشته باشد و به خدا اعتماد کرد، پیروز است.

,

امام‌جمعه سرخس با بیان اینکه طوفان‌های مادی نمی‌تواند بر تفکر بسیجی تأثیری بگذارد، عنوان کرد: بسیجی با اشاره فرمانده اش امام خامنه‌ای (حفظه الله) در وسط میدان حضور دارد و برای مقابله با دشمن همیشه مسلح و مجهز است.

,

رسالت بسیج امروز مقابله با تهاجم اقتصادی دشمن است

, رسالت بسیج امروز مقابله با تهاجم اقتصادی دشمن است, رسالت بسیج امروز مقابله با تهاجم اقتصادی دشمن است,

وی با اشاره به عصبانیت دشمن از وحدت و ایستادگی ملت ایران گفت: امروز رسالت بسیج این است که نگذارد دشمن در تهاجم اقتصادی پیروز شود.

,

حجت‌الاسلام بختیاری اضافه کرد: تفکر بسیجی امروز در عرصه اقتصادی باید وسط میدان بیاید تا تولید داخل رونق پیدا کند.

,

امام‌جمعه سرخس با تأکید بر اینکه امروز دشمن در دو زمینه فرهنگی و اقتصادی رجزخوانی می‌کند، اظهار داشت: امروز نوک پیکان حملات دشمن به سمت رونق تولید داخلی ما است که باید آن را تقویت کنیم.

,

در ادامه این مراسم فرمانده سپاه سرخس با اشاره به اینکه امسال چهل‌سالگی بسیج را جشن می‌گیریم، گفت: ویژگی مهم بسیج چندوجهی بودن این نهاد مقدس با مسئولیت‌های مختلف است.

,

اجرای بیش از ۱۵۰ عنوان برنامه همزمان با هفته بسیج در سرخس

, اجرای بیش از ۱۵۰ عنوان برنامه همزمان با هفته بسیج در سرخس, اجرای بیش از ۱۵۰ عنوان برنامه همزمان با هفته بسیج در سرخس,

عیسی صفری بسیج و تفکر بسیجی را خروجی منظومه فکری امامین انقلاب دانست و افزود: بسیج هدفش خدمت به بشریت و جامعه اسلامی در راستای کلمه «لااله‌الاالله» است.

,

وی تفکر بسیجی را بن‌بست شکن عنوان کرد و اظهار داشت: پویایی، حرکت مداوم و نو شوندگی از ویژگی‌های بسیج است.

,

فرمانده سپاه سرخس تصریح کرد: بسیج جمع‌کردن همه مردم مؤمن و انقلابی با اراده‌های مقدس حول محور نیازمندی‌های انقلاب است.

,

صفری با تأکید بر اینکه بسیج و سپاه برای دفاع از انقلاب با احدی تعارف ندارد، افزود: بسیج شجره‌ای طیبه است که میوه‌هایش همه مردم آزادی‌خواه جهان را تغذیه می‌کند و سایه او جان‌فزا است و نه یک‌قدم جلوتر و نه یک‌قدم عقب‌تر از ولایت حرکت می‌کند.

,

وی در پایان با اشاره به اجرای بیش از ۱۵۰ عنوان برنامه در هفته بسیج در شهرستان سرخس خاطرنشان کرد: همایش شکوه اقتدار و مقاومت، اردوهای جهادی یک‌روزه و سه‌روزه، دیدار با خانواده شهدا و برگزاری یادواره شهدا، رزمایش پدافند غیرعامل، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی، عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدای سرخس، خاک‌ریز خاطرات رزمندگان، ویزیت رایگان پزشکی و برپایی میز خدمت در محل نماز جمعه شهرستان از مهم‌ترین برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه