اخبار داغ

در حاشیه قیام مردم کرمان علیه آشوبگران مطرح شد؛

مسئولان با تمام قدرت دست اختلاس‌گران را از بیت‌المال کوتاه کنند/ صیانت از درخت پربار انقلاب وظیفه شرعی هر ایرانی

مسئولان با تمام قدرت دست اختلاس‌گران را از بیت‌المال کوتاه کنند/ صیانت از درخت پربار انقلاب وظیفه شرعی هر ایرانی
در حاشیه قیام مردم کرمان علیه آشوبگران خبرنگار راه آرمان با چند تن از افراد حاضر در راهپیمایی گفتگو کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان، پیش از ظهر امروز مردم کرمان زیر پارش باران و برف در سرمای استخوان سوز کویر به حمایت از انقلاب اسلامی به خیابان ها آمدند و انزجار خود را از عیادی استکبار که اعتراضات به حق مردمی را به آشوب کشاندند، اعلام کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

, ,

یکی از افراد حاضر در این راهپیمایی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: خوشحالم که در این هوای سرد پاییزی همراه با بارش رحمت الهی به همراه سایر هم شهریان خود به دفاع علیه ظلم و بد رفتاری اشرار قیام کرده ام.

,

وی افزود: اگرچه همه ما مطالباتی داریم که حق مسلم ما است اما با زورگویی و بر هم زدن نظم کشور نمی توان خواسته های خود را محقق کرد.

,

این فرد حاضر در راهپیمایی تصریح کرد: ما با حضور خود در این راهپیمایی اقتدار و امنیت کشور را به رخ دشمنان کشاندیم و به ندای رهبر لبیک گفته و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان استکبار کوباندیم.

,

وی ابراز داشت: خدا را شاکریم که بار دیگر از این امتحان الهی سربلند بیرون آمدیم و اثبات کردیم انقلابی که حاصل خون هزاران شهید است به راحتی از بین نخواهد رفت.

,

, ,

این فرد حاضر در راهپیمایی ادامه داد: افرادی که به خیال خود با به آتش کشاندن بانک ها، مساجد و تخریب اموال عمومی سعی در براندازی انقلاب دارند از مردم نیستند و راه آن ها جدا است، بعد از گذشت 40 سال هنوز انقلاب در کف خیابان ها است و مردم تحت امر ولی فقیه از آن حمایت می کنند.

,

وی تاکید کرد: منافقین و سودجوها که از دشمنان این انقلاب خط می گیرند دست به آشوب زده و کشور را دچار اغتشاش می کنند اما مسئولان هم باید آگاه باشند و باید به فکر رفاه مردم باشند همانگونه که امام خمینی (ره) فرمودند تا زمانی مردم ما در رفاه هستند انقلاب هم پابرجا است.

,

این فرد حاضر در راهپیمایی یادآور شد: از مسئولان خواهش می کنم که در راه ایجاد رفاه برای مردم بیشتر تلاش کنند و اجازه اختلاس و دزدی را به سودجویان ندهند.

,

, ,

یکی دیگر از راهپیمایان گفت: وظیفه شرعی و انسانی ما است که از نظام جمهوری اسلامی دفاع کنیم، کشور ما در خطر است و ما موظف به دفاع هستیم.

,

وی افزود: منافقی که امروز خواسته های به حق مردم را به اغتشاش می کشاند همان منافقان زمان جنگ هستند که دستشان از آستین آمریکا و اسرائیل بیرون زد.

,

این فرد حاضر در راهپیمایی تاکید کرد: منافقان سعی در تخریب اسلام و جمهوری اسلامی دارند اما چنین چیزی را باید به خواب ببینند، موج سواران این فتنه آمریکا بود اما مانند همیشه تیرشان به سنگ اصابت کرد.

,

وی ادامه داد: مطالبه حق مردم است اما برای دریافت آن از در وارد می شوند نه اینکه از دیوار بالا روند بنابراین باید از راه قانونی آن وارد شویم.

,

این فرد حاضر در راهپیمایی در پایان مطرح کرد: مردم ما دارای بصیرت هستند با وجود سردی هوا و بارش باران آمدند تا مدافع خون شهدا باشیم چرا که درخت انقلاب به واسطه خون این شهدا آبیاری شده و در حال رشد است.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه