اخبار داغ

قطعنامه تجمع مردمی شهر کرمان در حمایت از امنیت و اقتدار کشور

قطعنامه تجمع مردمی شهر کرمان در حمایت از امنیت و اقتدار کشور
مردم شهر کرمان صبح امروز با حضور پرشور خود در راهپیمایی با لبیک به ندای مقام معظم رهبری و صدور قطعنامه ای اقدامات اغتشاشگران را محکوم کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ صبح امروز با حضور پرشور خود در راهپیمایی با لبیک به ندای مقام معظم رهبری و صدور قطعنامه ای اقدامات اغتشاشگران را محکوم کردند که متن این قطعنامه به شرح زیر است؛

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

" حمد و ثنا ذات اقدس احدیّت جلّ و علا را به شکرانه نعمت با فضیلت ولایت، نظام مقدس اسلامی و عزت روزافزون ملّت ایران در پرتو هدایت‌های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت­ الله العظمی امام‌خامنه‌ای مدظله العالی و با درود به ارواح طیبه شهدای بلندمرتبه مقاومت و مدافه وطن، و بنیانگذار نظام اسلامی حضرت امام خمینی قدس الله نفسه الزکیه، ما شرکت‌کنندگان در راهپیمایی مردمی لبیک به ندای‌رهبر‌معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی)  در حمایت از اقتدار و امنیت کشور  با بانگ رسای توحیدی الله‌اکبر - خامنه‌ای رهبر- مرگ بر آمریکا اعلام می‌نماییم:

,
  1. ما مردم انقلابی و ولایتمدار کرمان در تبعیت از فرامین مقام عظمای ولایت، ضمن دعوت آحاد ملت به صبر و آرامش، حمایت خود را از اجرای مصوبه سران سه قوه در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام میداریم.
  2. ما امت حزب ا... کرمان اقدام غیر قانونی جمع معدودی از اشرار ، کینه ورزان ضد انقلاب که به تحریک خاندان منحوس پهلوی و جنایتکار منافقین با حمایت مستقیم ایادی استکبار باعث بهم زدن نظم و امنیت عمومی گردیده اند، محکوم می نماییم.
  3. ما مردم پیشگام و همیشه در صحنه کرمان، ضمن مطالبه جدی از مسئولین نظام  برای توجه ویژه به قشر آسیب پذیر جامعه در تصمیم گیری ها و اهتمام در انجام وظایفشان، کنترل کامل قیمتها و نظارت بر عملکرد عرضه کنندگان ارزاق عمومی را خواستاریم.
  4. ما شرکت کنندگان در این تجمع ضمن تشکر از زمان شناسی و بصیرت مردم در جدا کردن صف خود از فتنه گران فرصت طلب و آشوبگران و موضع گیری هوشمندانه نماینده معزز ولی فقیه در استان و امام جمعه محترم کرمان و عملکرد بموقع، مجاهدانه و مقتدرانه توأم با سعه صدر نیروهای انتظامی و امنیتی بویژه نیروی انتظامی خدوم و بسیجیان سلحشور و پا در رکاب ولایت، اعلام میداریم تا آخرین نفس پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقام معظم ولایت و رهبری خواهیم بود.                                                                               
,
  • ما مردم انقلابی و ولایتمدار کرمان در تبعیت از فرامین مقام عظمای ولایت، ضمن دعوت آحاد ملت به صبر و آرامش، حمایت خود را از اجرای مصوبه سران سه قوه در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام میداریم.
  • ,
  • ما امت حزب ا... کرمان اقدام غیر قانونی جمع معدودی از اشرار ، کینه ورزان ضد انقلاب که به تحریک خاندان منحوس پهلوی و جنایتکار منافقین با حمایت مستقیم ایادی استکبار باعث بهم زدن نظم و امنیت عمومی گردیده اند، محکوم می نماییم.
  • ,
  • ما مردم پیشگام و همیشه در صحنه کرمان، ضمن مطالبه جدی از مسئولین نظام  برای توجه ویژه به قشر آسیب پذیر جامعه در تصمیم گیری ها و اهتمام در انجام وظایفشان، کنترل کامل قیمتها و نظارت بر عملکرد عرضه کنندگان ارزاق عمومی را خواستاریم.
  • ,
  • ما شرکت کنندگان در این تجمع ضمن تشکر از زمان شناسی و بصیرت مردم در جدا کردن صف خود از فتنه گران فرصت طلب و آشوبگران و موضع گیری هوشمندانه نماینده معزز ولی فقیه در استان و امام جمعه محترم کرمان و عملکرد بموقع، مجاهدانه و مقتدرانه توأم با سعه صدر نیروهای انتظامی و امنیتی بویژه نیروی انتظامی خدوم و بسیجیان سلحشور و پا در رکاب ولایت، اعلام میداریم تا آخرین نفس پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقام معظم ولایت و رهبری خواهیم بود.                                                                               
  • ,

     

    ,

    انتهای پیام/

    ]
    • برچسب ها
    • #
    • #
    • #
    • #

    به اشتراک گذاری این مطلب!

    ارسال دیدگاه