اخبار داغ

فرماندار قم :

دشمنان بدانند نمی توانند با ملت ایران مبارزه کنند

دشمنان بدانند نمی توانند با ملت ایران مبارزه کنند
فرماندار قم با اشاره به اینکه عزم جزم این ملت حرکت به سمت سعادت است، گفت: امیدواریم دشمنان ما از این حرکات مردم عبرت بگیرند که نمی توانند با این ملت مبارزه کنند و آنها را وادار به عقب نشینی و یا تسلیم کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی حیدری در حاشیه راهپیمایی امروز مردم قم در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به اینکه مردم با بصیرت کامل در راهپیمایی شرکت کرده اند ، اظهار داشت: امیدواریم دشمنان ما از این حرکات مردم ؛ هرچند که عبرت نمی گیرند؛ عبرت بگیرند که نمی توانند با این ملت مبارزه کنند و آنها را وادار به عقب نشینی و یا تسلیم کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا, قم فردا, قم فردا,

وی ادامه داد: برخی از این افراد مزدورهستند تا این اتفاق را رقم بزنند که باید با آنها برخورد قهری صورت بگیرد.

, وی ادامه داد: برخی از این افراد مزدورهستند تا این اتفاق را رقم بزنند که باید با آنها برخورد قهری صورت بگیرد.,

فرماندار قم بیان داشت:اما عده ای ممکن است تحت تاثیر حرکات این ها قرار بگیرند به این ها اعلام می کنیم که عزم جزم این ملت حرکت به سمت سعادت است و وقتی که رهبری موضوعی را مورد تاکید قرار می دهد یعنی مصلحت نظام و کشور در آن است .

, فرماندار قم بیان داشت:اما عده ای ممکن است تحت تاثیر حرکات این ها قرار بگیرند به این ها اعلام می کنیم که عزم جزم این ملت حرکت به سمت سعادت است و وقتی که رهبری موضوعی را مورد تاکید قرار می دهد یعنی مصلحت نظام و کشور در آن است .,
وی بیان داشت: افراد فریب خورده در این قافله عظیم ملت قرار بگیرند و خود را از ملت بدانند و از ملت و مردم جدا نشوند که عاقبت خوبی نخواهد داشت.
انتهای پیام/
,
, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه