اخبار داغ

جدایی خط نفاق از خط انقلاب در البرز؛

مردم با راهپیمایی اقتدار و امنیت ملی، اغتشاشات اشرار در کرج را محکوم کردند/ امام جمعه کرج: ملت ایران اجازه جولان به خناسان نمی دهند

مردم با راهپیمایی اقتدار و امنیت ملی، اغتشاشات اشرار در کرج را محکوم کردند/ امام جمعه کرج: ملت ایران اجازه جولان به خناسان نمی دهند
امروز البرز آرامشی از جنس حضور پر شور مردم برای خلق حماسه‌ای دیگر تجربه کرد و مردم محمدشهر، فردیس و کرج همچون سراسر کشور به راهپیمایی پرداخته و اقدامات هنجارشکنانه اغتشاشگران و اشرار را محکوم کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، امروز پنج شنبه 30 آبان البرز آرامشی از جنس حضور پر شور مردم برای خلق حماسه ای دیگر تجربه کرد و مردم محمدشهر، فردیس و کرج همچون سراسر کشور به راهپیمایی پرداخته و اقدامات هنجارشکنانه اغتشاشگران و اشرار را محکوم کردند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
در این راهپیمایی شعارهای "خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده، این همه لشکر آمده به‌عشق رهبر آمده، مرگ بر فتنه‌گر، مرگ بر آمریکا" طنین انداز شد تا غربگرایان داخلی و دشمن خارجی بداند که ملت غیور ایران همواره در حمایت از نظام و انقلاب پا به میدان گذاشته و امام زمانه اش را تنها نمی گذارد. 
,
 
,
«امنیت و اقتدار ملی»، عنوان تجمعی بود که در محمدشهر کرج بلوار امام خمینی(ره) از مقابل مسجد جامع به سمت مسجد باب الحوائج ، در فردیس هم راهپمایی از فلکه چهارم آغاز و به سمت سه‌راه حافظیه و فلکه دوم و در کرج از میدان شهدا به سمت میدان توحید، سه راه امامزاده حسن و مصلی نماز جمعه برگزار شد. 
,
 
,
امام جمعه فردیس در حاشیه تجمع مردم این شهرستان با اشاره به اینکه کشور در زمینه اقتصادی به خوبی مدیریت نشده است، گفت: استفاده از تدابیر رهبری و اقتصاد مقاومتی قطعا شرایط بهتری را برای کشور رقم می زد و وضعیت کشور از شرایط کنونی بهتر بود. 
,
 
,
, ,
 
,
تجمع مردم انقلابی فردیس در محکومیت اقدام اغتشاشگران
, تجمع مردم انقلابی فردیس در محکومیت اقدام اغتشاشگران ,
 
,
حجت الاسلام ایمانی بیشترین ضربات وارد شده به دشمن را از ناحیه جمهوری اسلامی دانست و افزود: اگر چه آمریکا و صهیونیست برای نابودی ایران در تکاپو هستند اما ملت ایران با حضور در صحنه اجازه سواستفاده به آنها نخواهند داد و خواب آشفته دشمن هیچگاه تعبیر نمی شود.
,
 
,
وی اظهار داشت:  موج سواران باید بدانند که اگر بار دیگر بخواهند سر از لانه های خود بیرون آوردند قطعا با مشت های گره کرده ملت مواجه می شود، همچنین دولت باید به قشر ضعیف جامعه که در اتفاقات اخیر صدمه دیده اند کمک کند تا هرچه سریعتر کسب و کارشان رونق گیرد.
,
 
,
عزیزالله شهبازی در حاشیه راهپیمایی مردم کرج، در جمع خبرنگاران، گفت: در چند روز گذشته عده ای ناجوانمردانه  مطالبات مردم به سمت آشوب و اغتشاش هدایت کردند و خسارات زیادی به بار آوردند، در نتیجه مردم امروز بار دیگر به صحنه آمدند تا امنیت و آرامش را پاس داشته و ضمن احترام و حمایت از ماموران برقرار کننده امنیت، پشتیبانی خود را از نظام اسلامی در کشور و استان به نمایش گذاشتند.
,
 
,
همچنین نماینده ولی فقیه در استان البرز انسجام و حضور مردم در راهپیمایی امنیت و اقتدار ملی کرجی ها برای محکومیت اغتشاشات در روزهای اخیر را پر شور تر از مناسبت های انقلابی چون 22 بهمن و قدس دانست و در جمع خبرنگاران گفت: ملت انقلابی ایران پای ارزش های دینی و الهی ایستاده و اجازه جولان به خناسان نخواهند داد.
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی ضمن قدردانی از حضور پر شور مردم به واسطه انسجام و اتحاد برای حضور در عرصه های انقلابی، افزود:  امروز مردم استان البرز مانند همیشه، برای دفاع از ارزش ها، انقلاب و جدا کردن خط نفاق از خط اصلی انقلاب به عرصه آمده اند.
,
 
,
شایان ذکر است در اغتشاشات اخیر استان البرز، اشرار و سوءاستفاده کنندگان از قیمت بنزین به اموال عمومی آسیب زده و بانک ها، پمپ بنزین ها و بسیاری از مغازه ها و فروشگاه ها را تخریب کردند.
 
,
,
در ادامه تصاویر این راهپیمایی را در کرج مشاهده خواهید کرد؛
,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه