اخبار داغ

مدافعان خلیج فارس اقدامات آشوبگرانه را محکوم کردند

مدافعان خلیج فارس اقدامات آشوبگرانه را محکوم کردند
مدافعان خلیج فارس از غربی ترین تا شرقی ترین، شمال، جنوب و جزایر به مرکز استان آمده و با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر آشوبگر، مدافعان بندریم فداییان رهبریم انزجار خود را از آشوب گران اعلام کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از هرمز؛ صبح امروز مردم ولایتمدار و بصیر هرمزگانی در یک اقدام خودجوش راهپیمایی تحت عنوان میثاق با ولایت و حمایت از اقتدار و امنیت برگزار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

در این راهپیمایی باشکوه مدافعان خلیج فارس از غربی ترین تا شرقی ترین، شمال، جنوب و جزایر به مرکز استان آمده و با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مدافعان بندریم فداییان رهبریم انزجار خود را از آشوب گران اعلام کردند.

,

استان هرمزگان که ۶۰ درصد افراد آن اهل تشیع و ۴۰ درصد اهل تسنن هستند امروز نیز همانند سایر روزها برادران اهل تسنن و تشیع دوشادوش هم در این راهپیمایی حضور یافتند و نشان دادند در همه صحنه های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و.... همیشه مسلمانان بایکدیگر متحد هستند و پشتیبان ولی فقیه هستند.

,

این راهپیمایی در بندرعباس مرکز استان هرمزگان ساعت 10 صبح از مقابل هتل هرمز محل تجمع راهپیماییان آغاز و تا مسجد جامع این شهر ادامه داشت.

,

در بین راهپیمایان بچه های شیرخوار در بغل پدران و مادرانشان و در کالسکه، خردسالان، کودکان و نوجوانان و هم چنین پیرزنان و پیرمردان عصا به دست دیده می شد که شرایط سخت هم تنوانسته بود مانع خروش آنها باشد.

,

در میان خیل عظیم جمعیت خانواده های شهدا نیزحضور پشگیری داشته به طوری که گروهی از مردم با در دست داشتن عکس شهید خلیل تختی نژاد، شهید سالاری که از مدافعان حرم هستند اعلام می کردند رهرو راه شهدا هستیم و از آشوب گران بیزار هستند.

,

ملت ایران اجازه موج سواری مستکبرین در کشور نمی دهند

, ملت ایران اجازه موج سواری مستکبرین در کشور نمی دهند,

حجت الاسلام عبادی زاده، نماینده ولی فقیه درهرمزگان وامام جمعه بندرعباس ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم دراین راهپیمایی گفت: امروز مردم این استان برگ زرین دیگری را در حمایت از رهبر معظم انقلاب و امنیت واقتدار کشور به نمایش گذاشتند واجازه ندادند فتنه گران وایادی دشمنان نظم وامنیت استان را برهم زنند.

,

عبادی‌زاده افزود: ملت ایران اجازه نخواهندداد نظام استکباری در ایران موج سواری کند و هرگز دشمنان نمی‌توانند با مسائل جزیی و پیش پا افتاده راه بزرگی که مردم در چهل ساله دوم انقلاب درپیش گرفته اند، را سد کنند و بر اهداف شومشان دست یابند.

,

وی بیان کرد: ملت ایران احیای بزرگ تمدن اسلامی را درپیش گرفته است و دراین راه نیاز به صبر و استقامت و دور اندیشی دارد.

,

امام جمعه بندرعباس اظهار کرد: طبق سخنان حضرت علی(ع) هیچ کس جز گروه اهل بصیرت و صبر نمی‌تواند پرچم افتخار را بر دوش کشد و امروز سلاح برنده ملت ایران و مردم هرمزگان نیز همین بصیرت و صبر است.

,

عبادی زاده ادامه داد: در دنیایی که پر از مشکلات و سختی‌هایی که از سوی سطله‌گران بر ملت‌ها تحمیل می‌شود، کشور ما از امنیت برخوردار است و این امنیت ساده به دست نیاوردیم و باید از آن حفاظت و حراست کنیم.

,

وی یاد آور شد: امروز مردم ما قدر امنیت خود را می‌دانند و کسانی که از سوی جیره خواران برای آزار و اذیت ملت ایران اجیر شده بودند، جوابشان را گرفتند.

,

ملت بصیر ایران پاسخ دندان شکنی به فتنه گران دادند

, ملت بصیر ایران پاسخ دندان شکنی به فتنه گران دادند,

نماینده ولی فقیه درهرمزگان تصریح کرد: ملت ایران در مساله اخیر در مقابل توطئه‌های نظامی، سیاسی وامنیتی دشمن با بصیریت و صبر و بردباری تودهنی محکمی به آن‌ها زدند و خواهند زد.

,

عبادی زاده بیان کرد: دشمنان نظام و قرآن بدانند ماموریتی که مردم برای خود انتخاب کردند، احیای امت اسلامی و رساندن پرچم شهیدان به دستان امام زمان(عج) است.

,

وی با بیان اینکه مردم توطئه های دشمنان را در نطفه خفه کردند، گفت: اکنون مسئولان باید با تدبیر و دوراندیشی ساماندهی مساله پیش آمده در بنزین را برطرف کنند و قدرشناس مردم باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه