اخبار داغ

بنا: وزیر قول ۴ طلای کشتی آزاد و فرنگی در المپیک را از ما گرفت/ محمدی: رابطه خوب وزارت ورزش و کمیته باعث تقویت ورزش شده است

بنا: وزیر قول ۴ طلای کشتی آزاد و فرنگی در المپیک را از ما گرفت/ محمدی: رابطه خوب وزارت ورزش و کمیته باعث تقویت ورزش شده است
علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی به همراه محمد بنا و غلامرضا محمدی سرمربیان تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد ایران با سلطانی‌فر دیدار کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، ظهر امروز پنجشنبه 30 آبان ماه، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی به همراه محمد بنا و غلامرضا محمدی سرمربیان تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد ایران با حضور در وزارت ورزش و جوانان با دکتر مسعود سلطانی‌فر دیدار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

محمد بنا پس از این دیدار به خبرنگار این پایگاه گفت: با موافقت و نظر مثبت دکتر سلطانی‌فر قرار است این نشست‌ها به منظور بررسی شرایط و برطرف کردن موانع و مشکلات برای موفقیت در المپیک برگزار شود.

,

وی ادامه داد: کلیات این جلسه مربوط به راه‌های رسیدن و موفقیت در المپیک بود و خواسته‌های رئیس فدراسیون و سرمربیان دو تیم و همچنین امکانات لازم در این راه مطرح شد که خوشبختانه آقای وزیر از هیچ چیز دریغ نکردند و یک ملاقات خوب و مفید بود.

,

بنا اظهار داشت: دکتر سلطانی‌فر به رئیس فدراسیون دستور دادند که همه امکانات از هر نظر در اختیار سرمربیان آزاد و فرنگی قرار بگیرد و از طرفی یک قول سنگین نیز از ما گرفتند که هم در آزاد و هم فرنگی دو طلا بگیریم.

,

وی درخصوص ظرفیت و شرایط حال حاضر کشتی ایران گفت: کشتی آزاد یک عقبه بلند و پرافتخار دارد و از لحاظ کمیت و کیفیت همیشه از فرنگی بالاتر بوده و شناخت مردم هم بیشتر از کشتی آزاد بوده است.

,

بنا ادامه داد: کشتی آزاد یک دهه موفق داشت که دهه اخیر بود و کشتی گیرانی مثل حمید سوریان، امید نوروزی، قاسم رضایی و سعید عبدولی ظهور و افتخار آفرینی کردند ولی اکنون تغییر نسل داده‌ایم و تیم جوانی داریم که در عین جوانی نسلی هستند که می‌شود امیدوارانه روی آنها سرمایه‌گذاری کرد تا هم در این مدت کوتاه تا المپیک 2020 آبروداری کنند و هم برای المپیک بعدی نیز سرمایه بزرگی باشند.

,

غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نیز پس از این نشست گفت: وزیر ورزش با دیدی کارشناسانه و دلسوزانه و به جزئیات کشتی را پیگیری می‌کنند و از روز اولی که به اتفاق آقای بنا با ایشان ملاقات کردیم همیشه حمایت تمام قدی از ما داشتند.

,

وی با اشاره به این مطلب که هر موقع کشتی ایران در المپیک وفق بوده کاروان ایران هم رنکینگ خوبی در المپیک داشته ادامه داد: برعکس این موضوع هم صادق است و این جلسات قرار است در مقاطع مختلف تا المپیک ادامه پیدا کند تا کمبودها رفع و امکانات برای حضور موفق در المپیک مهیا شود.

,

محمدی با بیان اینکه رابطه خوب وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک باعث تقویت ورزش کشور شده است، افزود: امیدواریم با حمایت این دو نهاد بتوانیم از حیثیت کشتی ایران دفاع کنیم.

,

وی در پایان با بیان این که شرایط کسب سهمیه و اوزان در المپیک 2020 تغییر کرده و بسیار سخت‌تر از المپیک ریو شده است، افزود: با همه این اوصاف و نتایج و کم و کاستی‌های دو سال اخیر کشتی، همه تلاش‌مان بر این است تا با حمایت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک باز هم برای ایران افتخار آفرینی کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه