اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج سازندگی مازندران خبر داد:

افتتاح 410 پروژه طی هفته بسیج در مازندران/1000 نقطه برای ایجاد مشاغل خُرد شناسایی شد

افتتاح 410 پروژه طی هفته بسیج در مازندران/1000 نقطه برای ایجاد مشاغل خُرد شناسایی شد
رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا مازندران از افتتاح 410 پروژه در هفته بسیج در استان خبر داد و گفت: 275 خانه سیل‌زده تعمیر و بازسازی شده و تا پایان هفته بسیج 88 واحد مسکونی سیل‌زده بهره‌برداری می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش بلاغ، محمدمهدی اقبال‌پور امشب در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج با گرامیداشت هفته بسیج و تبریک چهل سالگی بسیج، اظهار کرد: امروز بسیج سازندگی تلاش می‌کند در حوزه محرومیت‌زدایی، فقر را از محلات آسیب‌پذیر رفع کند.

وی با اشاره به اینکه بسیج سازندگی در پنج عرصه اصلی در حال فعالیت است، تصریح کرد: 800 گروه جهادی با 8 هزار نفر نیرو در 22 گروه تخصصی سازماندهی شدند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا مازندران تصریح کرد: تمام پایگاه‌ها، حوزه‌ها، نواحی، فرماندهان و نیروهای رزمی لباس خدمت را بر تن کردند و مشغول خدمات‌رسانی هستند.

این مسئول ادامه داد: در حوزه راه روستایی و بین مزارع، عمرانی و ابنیه در سه سال گذشته 150 کیلومتر راه توسط بسیج سازندگی به بهره‌برداری رسید.

اقبال‌پور اشاره به اینکه بسیج سازندگی هزار و 800 پروژه را در دست اجرا دارد و تا پایان سال این تعداد به ۲ هزار پروژه می‌رسد، بیان کرد: هزار و 560 پروژه تاکنون به بهره‌برداری رسید.

وی از افتتاح 410 پروژه در هفته بسیج در استان خبر داد و گفت: 275 خانه سیل‌زده تعمیر و بازسازی شده و تا پایان هفته بسیج 88 واحد مسکونی سیل‌زده بهره‌برداری می‌شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا مازندران خاطرنشان کرد: 180 میلیارد تومان وام اشتغال خرد و خانگی از 5 تا 30 میلیون تومان در حوزه‌های دام، طیور، آبزیان و صنایع دستی پرداخت شد و در حوزه آموزش در صحنه واقعی براساس ظرفیت بومی مازندران اشتغال ایجاد می‌شود.

این مسئول ادامه داد: دهکده آموزشی اقتصاد مقاومتی در سمسکنده ساری در هفته بسیج آغاز به کار می‌کند.

اقبال‌پور اظهار کرد: کسانی که ایده خوبی داشته باشند طرح‌های آنها با کمک بسیج سازندگی تجاری‌سازی می‌شوند، جنگ اقتصادی آرایش خودش را می‌طلبد و نیاز است همت بیشتری در استان صورت گیرد.

وی تصریح کرد: در حوزه ساخت سالن‌های ورزشی با دستگاه مرتبط هماهنگ هستیم که در پنج سال گذشته 150 سالن ورزشی و ورزشگاه توسط سپاه کربلا مازندران به بهره‌برداری رسیده است و 100 هزار متر مربع به حوزه ورزش کمک شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا مازندران از نوسازی ورزشگاه شهید متقی ساری توسط بسیج سازندگی خبر داد و گفت: سالن ورزشی جویبار و بابل در دست احداث داریم.

این مسئول خاطرنشان کرد: از سال 85 تاکنون 3 هزار و 323 پروژه با اعتبار 250 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

اقبال‌پور با اشاره به اینکه در حوزه اشتغال، مجوزها را تسریع دهیم، افزود: فرهنگ کار و تلاش را تقویت و بازسازی کنیم.

وی از ساخت 493 واحد مسکونی تحت پوشش کمیته امداد خبر داد که ۹۰ درصد این واحد‌ها تا پایان آذرماه امسال افتتاح می‌شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا مازندران تصریح کرد: هزار نقطه را در استان شناسایی کردم تا مشاغل خرد را در پنج عرصه در مکان‌ها احیا کنیم.

اقبال‌پور در پایان گفت: 700 صندوق اشتغال‌زا به صورت کاملا مردمی در روستا‌های استان ایجاد شده است که تا پایان امسال به هزار صندوق می‌رسد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه