اخبار داغ

خروش مردم مشهد علیه فتنه‌گران؛

راهپیمایی در محکومیت اغتشاشات مشهد/ مردم: راه ما از آشوب‌گران جداست

راهپیمایی در محکومیت اغتشاشات مشهد/ مردم: راه ما از آشوب‌گران جداست
راهپیمایی "ابراز انزجار از اغتشاشگران و میثاق با ولایت" با حضور اقشار مختلف مردم، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و سایر مسئولان لشکری و کشوری در شهر مقدس مشهد برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ صبح امروز راهپیمایی "ابراز انزجار از اغتشاشگران و میثاق با ولایت" با حضور اقشار مختلف مردم، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، رئیس دادگستری خراسان رضوی و سایر مسئولان لشکری و کشوری در شهر مقدس مشهد آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

مردم شهید پرور مشهد با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضامین ضد استکباری از ساعتی قبل از آغاز مراسم، در خیابان‌های منتهی به حرم مطهر رضوی حاضر شدند تا از میدان شهدا به سوی حرم مطهر رضوی را راهپیمایی کنند.

,

 

,

, ,

 

,

افرادی از نسل های مختلف بار دیگر در حماسه حضور، گرد هم آمدند تا در راهپیمایی این روز شرکت کنند.

,

این راهپیمایی و سردادن شعارهای ضد استکباری همچون مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر فتتنه گر  و هدف از ایجاد فتنه گمراه کردن مردم است، تا حرم مطهر رضوی ادامه داشت.

,

 

,

, ,

 

,

یکی از حاضران در راهپیمایی گفت: مردم آمدند که بگویند این راه و رسم اعتراض نیست و همگی اعتقاد به مطالبه گری به حق با روش قانونی داریم.

,

وی افزود: اگر بحث از اعتراض خارج شود و تبدیل به اغتشاشات شد عوامل ضد انقلاب مدیریت کار را در اختیار خواهند گرفت.

,

 

,

, ,

 

,

جوان دیگری در عرصه میدان شهدا اظهار کرد: مردم از همان روزهای نخست اتفاقات، خط خود را از آشوبگران و اغتشاش گران جدا کردند.

,

وی افزود: رهبر معظم انقلاب می فرمایند مطالبه گری حق مردم است به شرطی که مسالمت آمیز و در چارچوب قانون باشد؛ کسی با اعتراض مشکلی ندارد و باید حرف ها به گوش نمایندگان مردم برسد تا در تصمیم گیری های مسئولان اثرگذار باشد.

,

 

,

, ,

 

,

اکبری از دیگر شهروندان مشهدی حاضر در این راهپیمایی انزجار از اغتشاشگران و میثاق با ولایت تصریح کرد: می توان به صورت مسالمت آمیز حرف ها و اعتراضات را به گوش مسئولان رساند چرا که آسیب رسانی به بانک ها و مراکز دولتی و وسایل حمل و نقل از هزینه مردم و بیت المال است.

,

 

,

, ,

 

,

وی افزود: این ها مردم هستند، نه آشوبگرانی که به شهر خسارت زدند، قطعاً راه مردم از این وحشی گری ها جداست و اگر هم مطالبه گری در حوزه های اقتصادی و اجتماعی وجود داشته باشد به شیوه های بهتری انجام می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه