اخبار داغ

عضو خبرگان رهبری:

استکبار به‌دنبال سوءاستفاده از سهمیه‌بندی بنزین بود

استکبار به‌دنبال سوءاستفاده از سهمیه‌بندی بنزین بود
عضو خبرگان رهبری با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: دشمن و استکبار به دنبال سوءاستفاده به بهانه افزایش قیمت بنزین بودند و اغتشاشات این منافقین خارجی و داخلی خسارت‌هایی را به کشور وارد کرد که دود این خسارت‌ها به بیت‌المال به چشم مردم می‌رود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ آیت‌الله مجید تلخابی، عضو خبرگان رهبری استان قزوین شامگاه پنج شنبه در یادواره شهدای تلخاب گفت: شهدا سرمایه این نظام هستند و همه دارایی خود را در طبق اخلاص گذاشتند تا نظام پایدار بماند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

وی افزود: شهدا با جان خود این انقلاب را تداوم بخشیدند و برای بقای این نظام جان خود را دادند.

,

تلخابی اظهار کرد: امام حسین(ع) هم برای بقای اسلام جان خود را فدا کرد، شهدا هم برای حفظ اسلام و انقلاب از سید و سالار شهیدان تبعیت کردند.

,

عضو خبرگان رهبری استان قزوین اظهار کرد: فلسفه این نظام اجرای حکم اسلامی است و اگر انسان برای بقای دین، جان خود را فدا کند، این معامله بسیار ارزشمند است.

,

وی با اشاره به گرانی قیمت بنزین گفت: برای همه روشن است که مردم در حال حاضر مشکلات اقتصادی و معیشتی دارند.

,

تلخابی ادامه داد: کارشناسان معتقدند که بهای بنزین در کشور ما پایین است اما این بالا بردن یکباره قیمت بنزین شوکی به جامعه وارد کرد.

,

عضو خبرگان رهبری اظهار کرد: البته بیان می شود که بالا بردن بهای بنزین مطالبه مسئولان هم بوده است اما مسئولان از اینکه مبادا مردم به آن ها پشت کنند، هر بار که این موضوع مطرح شده به بهانه های مختلف این مسئله به تأخیر افتاده است.

,

وی با اشاره به بیانات رهبری گفت: افق دید رهبری دور را می بیند، سران قوا، سران مملکت هستند و رهبری هم از تصمیم سران قوا حمایت کرد.

,

تلخابی افزود: اگر بنا باشد قانون این کشور تغییر کند که سنگ روی سنگ نمی ماند، در فتنه ۸۸ هم عده ای از رهبری خواهان ابطال انتخابات شدند، رهبری فرمودند؛ «اگر انتخابات را ابطال کنیم در دوره های بعد هم برخی دیگر خواهان ابطال انتخابات می شوند».

,

وی اظهار کرد: در نحوه اجرای گرانی قیمت بنزین اطلاع رسانی صورت نگرفته است، یارانه های حمایتی این طرح هم باید قبل از اجرای طرح واریز می شد.

,

عضو خبرگان رهبری با اشاره به اغتشاشات افزود: دشمن و استکبار به دنبال سوءاستفاده به بهانه افزایش گرانی بنزین بودند و اغتشاشات این منافقین خارجی و داخلی خسارت هایی را به کشور وارد کرد که دود این خسارت ها به بیت المال به چشم مردم می رود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه