اخبار داغ

عضو خبرگان رهبری:

مسئولان بهانه دست دشمن ندهند/ برنامه‌ریزی دشمن برای ایجاد ناامنی در کشور

مسئولان بهانه دست دشمن ندهند/ برنامه‌ریزی دشمن برای ایجاد ناامنی در کشور
نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری با گلایه از مسئولان درباره افزایش قیمت بنزین گفت: مسئولان بهانه دست دشمن ندهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، آیت الله علی معلمی به مناسبت هفته بسیج ظهر امروز در دیدار با اعضای ستاد هفته بسیج شهرستان قائم شهر ضمن گلایه از مسئولان درباره افزایش قیمت بنزین گفت: در ابتدای اجرایی شدن این کار باید موضوع افزایش قیمت بنزین از جانب مسئولان برای مردم تبیین می شد البته اصل مصوبه افزایش قیمت بنزین امری ضروری است چون مصرف بنزین از جمله مصادیق برجسته اسراف در کشور ما است که باید فکری برای آن می شد اما اشکال کار در این بود که توضیح درستی در این موضوع به مردم داده نشد.

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری در ادامه با تصریح براینکه دشمن از مدتها قبل برای برای ایجاد ناامنی در کشور با آموزش،تجهیز و تزریق پول برنامه ریزی کرده بود ، افزود: افزایش قیمت بنزین بستری برای اجرای نقشه ایجاد درگیری،نا امنی و اغتشاش شد.

امام جمعه قائم شهر با تاکید براینکه مسئولین باید سعی کنند بهانه به دست دشمن ندهند  با ابراز تاسف گفت:  با عدم برنامه ریزی قبلی جهت توجیه افکار عمومی این حوادث در برخی شهرهای کشور رخ داد  اما مردم با بصیرت و هوشیاری صف خود را از اشرار جدا کردند.

در ادامه این دیدار حسین علیزاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قائمشهر نیز با اشاره به فداکاری بسیجیان در دفع ناآرامی های چند روز گذشته گفت : فرهنگ ایثار و شهادت در وجود نسل جوان نهادینه شده است چرا که با چشم خود دیدیم بسیجیانی در اغتشاشات اخیر شهرستان با مصدومیت جدی و انتقال به بیمارستان،مجددا به صحنه دفاع از شهر بازگشتند.

علیزاده در پایان خاطر نشان کرد : اکنون که در حال ورود به دهه پنجم انقلاب هستیم،جای شکر از خداوند وتقدیر و سپاسگزاری از بسیجیان شهرستان دارد که بدون هیچ چشم داشتی وبا آرمان معنوی وارد این صحنه ها میشوند وهدف آنها فقط حفظ انقلابی است که باید به دست صاحب اصلی آن برسد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه