اخبار داغ

در خطبه‌های نمازجمعه مازندران مطرح شد؛

تصمیمات رهبری حکیمانه و الهی است/ مردم به خوبی صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند

تصمیمات رهبری حکیمانه و الهی است/ مردم به خوبی صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند
امام جمعه ساری گفت: تصمیم مقام معظم رهبری در مسائل اخیر حکیمانه بوده است و وظیفه داریم از آن تبعیت کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حجت الاسلام و المسلمین محمد باقر لائینی در خطبه‌های نماز جمعه امروز اول آذرماه، اظهار کرد: تصمیم اخیر مقام معظم رهبری یکی از تصمیماتی است که با الهام الهی، هدایت خداوند و حکیمانه بوده است.

وی با تاکید بر تبعیت از ولی فقیه افزود: تصمیم مقام معظم رهبری در مسائل اخیر حکیمانه بوده است و وظیفه داریم از آن تبعیت کنیم.

محمدی‌لائینی گفت: ملت ایران نشان داده که بدون خیانت است و به آرمان‌های انقلاب پشت نکرده یکی از آن همین ماجرای این روزهاست.

امام جمعه ساری افزود:ما به اصل گران شون قیمت بنزین ورود پیدا نمی‌کنیم، چون مقام رهبری گفتند سران قوا با تصمیم کارشناسی به این نتیجه رسیدند و من حمایت می‌کنم.

این مسئول بیان کرد: به آتش کشیدن اجناس بخش خصوصی و مردم، آسیب رساندن به جان و مال مردم با وحشی‌گری کاری درستی نیست، مقام رهبری برای دفاع از امنیت هزینه می‌کنند و گفتند مردم ایران با بصیرت‌شان راه‌شان را از آشوب‌طلبان جدا کردند؛ اطراف‌شان نبودند، در نهایت این قائله پیچیده و حساب شده و خطرناک خاموش شد امتیاز بیشتر را در این کار من به مردم ولایت‌مدار می‌دهم، بزرگترین عامل خنثی‌شدن این توطئه شما مردم هستید و باید در یکشنبه پیش رو حرف‌مان را با حضور با شکوه در راهپیمایی روز یکشنبه در محکومیت شورش و حمایت از رهبر بزنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج گفت: در یک کلمه باید بگوییم بسیج عقبه استراتژیک نظام ما است، خدمات همه به جای خودش محفوظ، اما پشتوانه همه بسیج است ما باید برای توسعه کمی و کیفی و رشد بسیج دغدغه و برنامه داشته باشیم سیاست و چشم‌انداز مشخص برای آینده بسیج داشته و آن را جدی بگیریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

مسئولین باید به مطالبات به حق مردم توجه کند

,

امام‌جمعه جویبار نیز گفت: مسئولین باید به مطالبات به حق مردم توجه کنند و از برخی‌ها گلایه‌مندیم و هم مطالبه داریم و انتظار داریم خواسته‌ها و مطالبات مردم برآورده شود و نباید گرانی بنزین به سایر کالاها سرایت کند.

آیت‌الله محمدتقی نادعلیزاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان جویبار با اشاره به حوادث اخیر بیان کرد: پس از سهمیه‌بندی بنزین عده‌ای که از مردم نبودند و از سوی عربستان سعودی، آمریکا و صهیونیست‌ها اجیر شده بودند دست به اقدامات خرابکارانه زدند و اموال عمومی را تخریب و حافظان امنیت را شهید کردند.
 
وی خط قرمز کشور را حفظ امنیت دانست و تصریح کرد: مردم ایران بصیرت دارند و در طول این 40 سال با نقشه‌های دشمن آشنا هستند و در کنار نظام و رهبری ایستاده‌اند.
 
امام‌جمعه جویبار با بیان اینکه مسئولین باید به مطالبات به حق مردم توجه کنند گفت: از برخی‌ها گلایه‌مندیم و هم مطالبه داریم و انتظار داریم خواسته‌ها و مطالبات مردم برآورده شود و نباید گرانی بنزین به سایر کالاها سرایت کند.
 
نادعلیزاده خاطرنشان کرد: بازرسی‌ها نباید مختص به یک هفته یا یک ماه باشد بلکه باید این بازرسی‌ها و نظارت‌ها در تمام طول سال وجود داشته باشد و از سوی دیگر باید درآمد حاصل از افزایش قیمت بنزین را برای مردم شفاف کند و محل هزینه آن را بیان کند.
 
وی بااشاره اینکه مردم به خوبی صف خود را از آشوبگران جدا کردند اظهار کرد: مردم در حوادث اخیر فریب اغتشاشگران را نخوردند و صف خود را از آنان جدا کردند.

امام‌جمعه شهرستان جویبار در پایان از مردم برای حضور در راهپیمایی روز یکشنبه برای محکومیت اقدامات خرابکارانه اغتشاشگران در حوادث روزهای اخیر دعوت کرد.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,


ایمان و اخلاص ماهیت بسیج است

امام جمعه قائم شهر نیز با اشاره به اینکه ایمان و اخلاص ماهیت بسیج است، گفت: تضعیف بسیج، خواسته مستکبران و تقویت آن، خواسته اولیا، امام خمینی(رحمت الله علیه) و مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) است.

آیت الله علی معلمی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه قائمشهر به آیه هایی از سوره نجم اشاره کرد و گفت: هر شخصی در برابر اعمالش، مسئول است و این مهم در کتب های دیگر نیز آمده و باید به انجام عمل و تاثیرات آن، آگاه بود.

 امام جمعه قائم شهر و عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: عبودیت و قرار گرفتن در مسیر تقوا، موجب مصونیت از عذاب و بهره مندی از مواهب الهی می شود.

 وی بیان کرد: همگان باید به تقوای الهی، اهمیت دهند و در زندگی، کاربردی سازند که بهترین توشه آخرت، تقوا است.

 آیت الله معلمی ابراز کرد: برجسته ترین مناسبت هفته پیش رو، سالروز تشکیل بسیج سازمان یافته است چرا که از گذشته، بسیج وجود داشت اما به این شکل، سازمان یافته نبود.

 وی با اشاره به اینکه کلمات و گفتار حضرت امام خمینی(رحمت الله علیه) برای نخبگان و زبدگان و آحاد مردم  است، گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، از بسیج به عنوان لشکر مخلص خدا، یاد کرد که دفتر تشکیل آن را تمام مجاهدان از اولین تا آخرین، امضا کرده اند.

 معلمی افزود: حضرت امام خمینی(رحمت الله علیه) به خلوص بسیجیان، غبطه می خورد و از خدا، محشور شدن با بسیجیان را خواستار بود که این موارد، اهمیت بسیج را بیان می کند.

 وی اظهار کرد: همه پیامبران آمدند تا بسیجیان را به سمت اندیشه هدفمند، حرکت دهند و عمل به این مهم و داشتن اندیشه هدفمند برای همگان، اهمیت بسیار دارد.

معلمی با اشاره به اینکه ایمان و اخلاص ماهیت بسیج است، بیان کرد: تضعیف بسیج، خواسته مستکبران و تقویت بسیج، خواسته اولیا، امام خمینی(رحمت الله علیه) و مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) است.

 وی یادآور شد: وعده همه مؤمنین در قائمشهر از میدان طالقانی به سمت میدان امام خمینی(رحمت الله علیه) این شهر در روز (یکشنبه 3 آذر) جهت حمایت از نظام جمهوری اسلامی ایران و آرمان های آن است.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه