اخبار داغ

در خطبه‌های این هفته خراسان رضوی مطرح شد؛

خط مردم از اغتشاشگران جداست/ مسئولان در برخورد با گران فروشان کوتاهی نکنند/ بسیج بهترین مدافع انقلاب و اسلام است

خط مردم از اغتشاشگران جداست/ مسئولان در برخورد با گران فروشان کوتاهی نکنند/ بسیج بهترین مدافع انقلاب و اسلام است
ظهر امروز نماز سیاسی و عبادی جمعه در سراسر خراسان رضوی برگزار شد و بر اهمیت برخورد با گران فروشان و جدا بودن خط مردم از اغتشاشگران تأکید شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ ظهر امروز نماز سیاسی و عبادی جمعه در سراسر خراسان رضوی برگزار شد و اهم موضوعات به شرح ذیل مطرح شد؛

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

آیت‌الله علم‌الهدی:

,

بسیج مردمی، دشمن را در همه فتنه‌ها مستأصل کرده است

,

آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد اظهار کردبه همان اندازه که اسراف ممنوع است، سختگیری هم ممنوع است، مصداق تقوا، کسانی که تو زندگی به زن و فرزندانشان سخت می‌گیرند،این‌ها به خدا بدبین هستند، خدا تا الان زندگی را برای شما تامین می‌کند از الان به بعد هم نیازهای شما برآورده می‌شود.

, , .,

وی افزود: درست نیست که شما درآمد خود را بگیرید و با سخت‌گیری بر عائله نسبت به آینده وحشت داشته باشید، در آیه قرآن آمده است که سوظن به خدا نسبت به تامین آینده زندگی، با تقوا و توحید نمی سازد.

, .,

امام جمعه مشهد با اشاره به سال روز صدور حکم امام بزرگوار در تشکیل بسیج، گفت: اندیشه امام در مسئله تاسیس بسیج مورد توجه تمام سیاستمداران دنیا قرار گرفت، یک سیاستمدار آمریکایی بعد از رحلت امام گفت چند سال است امام از داخل قبر بر مردم و نظام ایران بوسیله بسیج حکومت می‌کند، این زیربنای فکری جریان مدیریت ولایت فیقه است که براساس سیره  پیغمبر است.

, .,

آیت‌الله علم‌الهدی افزود: مردم مدینه با پیغمبر(ص) بیعت کرده بودند اما با کدام امکانات و تجهیزات، هیچکدام این‌ها نبود، پیغمبر به مردم فرمود هرکسی با شمشیر و سپر خودش در میدان دفاع حضور پیدا کند.

, .,

وی با اشاره به اینکه سیره پیغمبر(ص) زیربنای فکری امام(ره) در تاسیس بسیج شد، گفت: امام به مردم گفت عین زمان پیغمبر در خط دفاع از انقلاب و دین  با تجهیزات خودشان بایستند.

, .,

نماینده ولایت فقیه در خراسان رضوی در ادامه گفتدر هر بحرانی که پیش می‌آید برکات بسیج را می‌بینیم، بسیج یعنی مردم، مسئله بسیج در نظام ما، نماد حضور مردم در صحنه انقلاب است، حضور بسیج به دنیا نشان داده است که مردمسالاری دینی بالاترین نوع مردم سالاری است.

, , .,

وی ادامه داد: آنچه در عمر چهل ساله انقلاب دشمن را در همه حرکت‌ها، فتنه‌ها و توطئه‌ها مستاصل کرده مردمی بودن این نظام و حضور مردم در عرصه نظام به عنوان بسیج است، یعنی هر وقت آمریکا موازنه قدرت کند که آیا می‌تواند در حرکت نظامی بیاید بر سرما، در موازنه قدرت دچار مشکلات شده، از نظر فناوری نظامی توانسته است، اما آنجایی که ناامید شده، از نظر نیروی انسانی است و نتوانسته حساب کند، در هر فتنه‌ایی می‌بینند همه جا مردم حضور دارند  و توطئه دشمن را جمع می‌کنند و مقابل دشمنان این نظام می‌ایستند.

, .,

آیت‌الله علم‌الهدی با اشاره به اینکه متاسفانه در بعضی از مشکلات مردم را نادیده می‌گیریم، گفتمردم جلوتر از مسئولان و قدرت‌ها در عرصه‌ها حضور دارند و هرجا مردم حضور دارند بحران‌ها ها حل است.

, , .,

وی ادامه داد: ما در سال 89 در این ممکلت این تجربه را داشتیم که بنزین سهمیه بندی 4 برابر قیمت بشود، و بنزین آزاد 7 برابر قیمت، ولی چون مردم در صحنه بودند و  از اول این مسئله با خود مردم در میان گذاشته شد، بدون کوچکترین مسئله‌ای این مسئله حل شد.

, .,

نماینده ولایت فقیه در خراسان رضوی با اشاره به اینکه نباید مردم در مسئله بنزین غافلگیر می‌شدند گفتحامل انرژی برای همه مردم است، نه برای عده‌ایی خاصی، برنامه توسعه ششم هم این است که دولت یارانه را هر سال ارتقا بدهد و این یارانه را از حامل‌های انرژی تامین کند.

, , .,

آیت‌الله علم‌الهدی در ادامه گفتچهل سال دشمن اطراف ماست ولی جرات نزدیک شدن به ما را ندارد و این بخاطر مردم است.

, , .,

وی با اشاره به اینکه نباید مسئولین کاری بکنند که مردم شوکه بشوند، گفتعزیزان ما موقعیت منطقه را می‌دانند، در همچنین موقعیتی که لبنان و عراق را به‌خاطر ما بهم می‌ریزند، نباید جوری برنامه‌ریزی کنیم که سیبل دشمن بشویم. در سایر شهرها که اوضاع بهم ریخت غالبا در حاشیه شهرها بود، مردم مستضعف و  فقیر دچار مشکلات معیشتی هستند، شوکه شدند و برای اعتراض به خیابان‌ها آمدند اما دشمن آمد بر موج اعتراض این‌ها سوار شد و بیمارستان و پمب بنزین را آتش زدند.

, , .,

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در ادامه با اشاره به اینکه مشهد نسبت به تمام کشور وضعیت استثانیی داشت، گفت: در مشهد ما مشکلی نداشتیم نه خسارت داشتیم نه کشتار داشتیم نه زخمی داشتیم و این عنایت خاصه امام هشتم (ع) است، جهت دومی که در مشهد بود هماهنگی و وحدت بین نیروهای امنیتی و قضایی و درجات مختلف و حضور همه مسئولین در عرصه جریان بود و این هماهنگی موجب موفقیت شد.

, .,

وی با اشاره به اینکه ما دو جور اشرار داریم گفت: یک دسته آن‌هایی بودند که که عامل دشمن بودند و دستگیر شدند اما قسمت دوم اشرار باقی مانده است، و آن آدم‌های فرصت طلبند که به بهانه اینکه بنزین گران شده است، یک مرتبه سیب زمینی و نان را هم گران می‌کنند. کجای بنزین به سیب زمینی و نان مربوط است؟ آن‌هایی که دست به این کار زدند ناخواسته و ندانسته پیاده نظام آمریکا هستند.

, .,

خطیب جمعه کاشمر:

,

مسئولان نباید در برخورد با گران فروشان کوتاهی کنند

,

حجت الاسلام سید محمدکاظم طباطبایی امام جمعه کاشمر، در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، اظهار داشت: بسیج از عنایات و برکات الهی برای انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران بود.

, .,

وی با بیان اینکه امام (ره) با نگاه الهی و دور اندیشی، دشمنی های دشمنان را پیش بینی کردند و فرمودند که این نظام و انقلاب و ملت آن خود را برای در امان مانده از این دشمنی ها بسیج کند، خاطرنشان کرد: بسیج تنها شاخه نظامی نیست بلکه در همه رشته ها و قشرها کارآمد است.

, .,

خطیب جمعه کاشمر با تاکید بر اینکه همه خودکفایی هایی که ما در رشته های مختلف مرهون تشکیل بسیج است، تصریح کرد: بسیج به معنای همه ارزش ها و قابلیت های یک ملت است و کلمه بسیج، یک کلمه بسیار مقدس است.

, .,

وی با اشاره به اینکه متولی برنامه ریزی های بسیج، سپاه است چون سپاه خود یک نهاد مقدس و مردمی است، اذعان کرد: علت دشمنی های دشمنان نسبت به سپاه این است که سپاه مردمی، حق شناس، ولایت مدار و در خط رهبری است و دشمنان ما با مردم و ملت مخالف هستند و این نهاد مقدس به خوبی توانسته جریان بسیج را هدایت کند.

, .,

طباطبایی با بیان اینکه اتفاقات اخیر کشور فتنه پیچیده ای بود که باید مورد طرح و بررسی قرار گیرد، عنوان کرد: در اعتراضات آرامی و مطالبات منطقی و به حق مردم که در خصوص گرانی بنزین صورت گرفت با کمال تاسف ایادی استکبار و مزدوران جیره خوار استعمار و منافقین جنایتکار و بقایای حیات وحش سلطنت طلب ها و نوچه های روباه صفت پهلوی اوج خباثت و جنایت خود در اعمال زشت غارتگری اموال مردم، کشتار بیگناهان، سوختن قرآن ها و تخریب مساجد و... به اثبات رساندند.

, .,

وی با تاکید بر اینکه آشوبگران به دین، شرف، وجدان و ملت پایبند نبودند ولی ملت فهیم و صبور نیز خط خود را از فتنه گران و آشوب گران جدا کردند، افزود: آمریکا که چند وقت پیش اصرار می کرد که تلفن من را جواب دهید حالا تلویزیون داخلی آن کشور دست به تحریک آشوب گران برای آتش زدن اماکن عمومی و مذهبی کشور ایران می کند.

, .,

امام جمعه کاشمر با اشاره به اینکه جنبش ضد سرمایه داری به صورت آرام نزدیک به یکسال در کشور فرانسه راه افتاده است ولی رئیس جمهور روباه صفت فرانسه دست به تحریک آشوب گران کشور ایران می زند، تشریح کرد: از خبرنگاران و تحلیلگران خارجی و آزادگان دنیا این سوال را دارم که چرا خفه هستید و صدای شما در نمی آید و چیزی نمی نویسید و نمی گویید؟

,

وی با بیان اینکه درست است که این مردم برای دنیا، مادیات و شکم خود انقلاب نکرده اند و همه سختی ها را برای اسلام، انقلاب و تمکین اوامر مقام معظم رهبری تحمل می کنند و پای این انقلاب ایستاده اند و مطمئناً این ملت شکست ناپذیر هستند ولی این رسم مردم داری نیست هر روز باری را بر سنگینی ملت و معیشت آنها افزوده کردن انصاف نیست.

, .,

حجت الاسلام طباطبایی در پایان با تاکید بر اینکه مسئولان بدانند در برخورد با گران فروشان و سودجویان و کنترل شدید و مستمر و تثبیت قیمت ها اگر کوتاهی شود مردم شما را نمی بخشند، بیان کرد: البته حرکت خوبی آغاز شده و امیدواریم این حرکت جدی و مستمر باشد و با مفسدان اقتصادی باید شدیداً برخورد شود و قوه قضائیه نباید تضعیف شود.

, .,

امام جمعه موقت قوچان:

,

خط مردم از اغتشاشگران جداست

,

حجت الاسلام والمسلمین حسن وطن خواه، ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه قوچان ضمن تبریک هفته بسیج و با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در کنفرانس کشورهای اسلامی گفت: مساله وحدت، موضوعی تاکتیکی و مقطعی نبوده و نیست و برخاسته از باور و اعتقادات دینی ماست و اگر تمام مسلمانان جهان با یکدیگر به وحدت برسند، هیچ قدرتی نمی تواند آنان را تحت سلطه و زورگویی قرار دهد.

, .,

وی با بیان اینکه قرآن کریم تمام مسلمانان را به وحدت دعوت کرده است، افزود: اولین گام در مسیر رسیدن به وحدت این است که دولت ها و حکومت های اسلامی به یکدیگر متعرض نشوند و علیه یکدیگر اقدامی نکرده و با هم به عطوفت رفتار کنند.

, .,

وی ضمن انتقاد از غفلت مسئولین و مردم نسبت به کتاب و کتابخوانی خاطر نشان کرد: متاسفانه سرانه مطالعه در کشورما بسیار پایین و طبق نظر کارشناسان این سرانه در هر 24 ساعت به ازای هر نفر حدود 13 دقیقه و برای اهالی کتاب 32 دقیقه است که می بایست باتشویق نوجوانان و جوانان آنها را به سمت و سوی کتابخوانی هدایت کنیم.

, .,

خطیب جمعه موقت قوچان کتاب را نجاتبخش زندگی انسان دانست و تاکید کرد: می بایست به گونه ای برنامه ریزی کرد که نوجوانان و جوانان بیش از این به فضای مجازی و شبکه های اجتماعی وابسته نشوند و آنها را به سمت و سوی تغذیه فکری از کتاب هدایت کرد.

, .,

حجت الاسلام والمسلمین وطن خواه با اشاره به حوادث اخیر ناشی از اصلاح قیمت بنزین خاطر نشان کرد: فارغ از خسارت های مالی و مادی زیادی که برخی به اماکن دولتی و بیت المال وارد کردند، مساله افراد تحت سلطه کشورهای غربی است که ظلم بسیار بزرگی به ملت بزرگ ایران کردند.

, .,

وی ملت بزرگ ایران را بهترین مردم دنیا و امت رسول خدا دانست و یادآور شد: عده ای از اوباش و اراذل با آبروی مردم و حیثیت ملی بازی کردند و از خدا می خواهیم که اگر این افرد فریب خورده قابل هدایت هستند که به راه راست هدایت شوند و در غیر اینصورت تمام کسانی که به آسیاب دشمن آب ریخته و می ریزند و قلب ملت انقلابی را جریحه دار کردند، رسوا و نابود کند و از دستگاه های مسئول می خواهیم که این افراد را به اشد مجازات برسانند.

, .,

امام جمعه موقت قوچان با بیان اینکه خط مردم از آشوبگران جداست، تاکید کرد: ملت ایران همان هایی هستند که برای دفاع از امنیت و انقلاب اسلامی طی روزهای اخیر بصورت میلیونی در خیابان ها حاضر و از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند.

, .,

وی با تبریک هفته بسیج و چهل سالگی این شجره طیبه گفت: بسیج و بسیجیان طی دهه های اخیر افتخارات بسیار زیادی از خود به یادگار گذاشته و معتقدیم بسیج مصداق بارز آیات قرآن کریم و درخت با نشاط و تنومندی است که مردم ما در طول چهل سال اخیر از ثمرات آن به خوبی بهره مند شده اند.

, .,

حجت الاسلام والمسلمین وطن خواه با بیان اینکه بسیج همچون سدی مستحکم در برابر دشمنان ایستاده است و با بدخوهان ملت بزرگ ایران مقابله کرده است، تصریح کرد: اقدامات بسیج در تمامی حوزه ها از جمله امنیت، اقتصاد، معنویت و سازندگی بسیار ستودنی است و در گام اول انقلاب به خوبی درخشید و با موفقیت از تمام آزمون ها بیرون آمد و امیدواریم در گام دوم انقلاب نیز شاهد اقدامات و درخشش این شجره طیبه باشیم.

, .,

خطیب جمعه خلیل آباد:

,

قضیه بنزین بهانه ای برای بر هم زدن آرامش جامعه بود

,

حجت الاسلام علی ناهیدی امام جمعه خلیل آباد ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به آشوب های سازماندهی شده هفته اخیر، اظهار داشت: با اعلام سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین در جمعه گذشته فضایی از ابهام، سوال و اعتراض در میان مردم به وجود آمد.

, .,

وی همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: با تمام اتفاقاتی که افتاد آرامش برگشت مخصوصا زمانی که رهبر معظم انقلاب با سخنرانی ۶ دقیقه ای خود آب سردی بر شعله های فتنه ریختند و مردم صف خود را از اشرار جدا کردند.

, .,

خطیب جمعه خلیل آباد با تاکید بر اینکه خسارت های زیادی به بانک ها پمپ‌بنزین ها فروشگاه ها و... وارد شد که به راحتی قابل جبران نیست، تصریح کرد: مردم زمانی که متوجه شدند که قضیه بنزین بهانه ای برای بر هم زدن آرامش جامعه، شهید کردن انقلابیون و... است با هوشیاری راه خود را جدا کردند.

, .,

وی با بیان اینکه اشرار با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان نتوانستند جنایت های بیشتری را مرتکب شوند، اذعان کرد: در فتنه ۸۸ خیلی زمان برد که مردم و نخبگان متوجه فتنه دشمن شوند ولی در سال ۹۸ وقتی مردم بیانات مقام معظم رهبری را شنیدن صف خود را جدا کردند و آرامش به کشور برگشت.

, .,

ناهیدی با اشاره به اینکه اشرار، منافقین، اوباش، تکفیری ها و... که اموزش های لازم را دیده بودند درصدد حمله به تاسیسات راهبردی کشور بودند و حتی به اماکن و کتب مذهبی و دینی ما رحم نکردند، افزود: تظاهرات خود جوش مردم سد محکمی بود که جلوی آشوب بیشتر را گرفت.

, .,

وی با تاکید بر اینکه این مسائل با دستگیری سران اشوب گران در حال اتمام است ولی نباید غافل باشیم و بگوئیم که آشوب ها دیگر تمام شده است، عنوان کرد: از قوه قضائیه می خواهیم عناصر اصلی و فرعی که در این اغتشاشات ضربه های جانی و مالی زیادی وارد کردند در اسرع وقت آنها را به مجازات که حقشان است برساند.

, .,

امام جمعه درگز؛

,

دولت در بحث کنترل و نظارت بازار عملکرد خوبی نداشت

,

حجت الاسلام محمدحسین ایروانی امام جمعه درگز در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: اخلاص و کار برای خدا باعث حفظ و ماندگاری عمل می شود.

, .,

وی در ادامه با اشاره به گفتگوی پیامبر اسلام (ص) و ابلیس که در منابع تاریخی شیعه بیان شده عنوان کرد: کاسبان درآمد حرام، قسم خورندگان به دروغ، مطربان لهو و لعب، افراد بد زبان و بداخلاق به ترتیب وکیلان شیطان، مایه سرور و شادی او، موذنان ابلیس و محبوب ترین افراد نزد شیطان هستند؛ همچنین زنانی که با سر و روی باز و لباس بدن نما جلب توجه کرده و دین مردم را غارت می کنند مورد رضایت کامل شیطان هستند.

, .,

امام جمعه درگز ضمن گرامیداشت هفته بسیج تاکید کرد: بسیج به عنوان بهترین مدافع اسلام و انقلاب تا آنجا پیش رفته که دشمنان هم توفیقات نظام را مرهون بسیج و تفکر بسیجی مسئولین می دانند؛ دفاع جانانه در جنگ، سازندگی، محرومیت زدایی، رفع فتنه ها، همراهی با ولایت و نظام و الگو دهی به جبهه مقاومت منطقه بخشی از شاخصه ها و آثار تفکر بسیجی است.

, .,

حجت الاسلام ایروانی تصریح کرد: حمایت رهبری از تصمیم سران قوا مبنی بر گرانی بنزین با دو شرط موافقت سران همه قوا و کارشناسی دقیق موضوع بود؛ این مساله دقیقا مطابق قانون است و از ایشان نباید رفتار و گفتاری غیر از آنچه فرمودند را انتظار داشت.

, .,

وی افزود: اما دولت نباید قیمت را با این شیب تند افزایش می داد؛ ضمن اینکه دولت در بحث کنترل و نظارت بازار عملکرد خوبی نداشت و خلاف آنچه گفته شده بود قیمت برخی اقلام را گران کرد؛ به طور مثال در همین شهرستان درگز حتی یک کیسه برنج پاکستانی یافت نمی شود و قیمت آن صد در صد افزایش یافته است.

, .,

امام جمعه درگز تبیین کرد: جدای تمام مسائل یاد شده دولت گرانی بنزین را به بدترین شکل ممکن اجرا کرد؛ کارشناسان باید ماهها قبل در رسانه ها در خصوص ضرورت های اصلاح نرخ بنزین بحث و گفتگو می کردند تا مردم آگاه شوند نه اینکه تا دو روز قبل مدام بر طبل عدم گرانی بنزین بکوبند و به یک باره در شب عید قیمت ها را سه برابر افزایش دهند؛ مگر قرار است کودتا برپا کنید که این موضوع را از مردم پنهان می کنید؟

,

حجت الاسلام ایروانی گفت: در فتنه های گوناگون همچون سال 88 برخی از مسئولین و دوستان فتنه گر آنها با سوء مدیریت و خرابکاری این نظام را دچار مشکل کردند ولی رهبری و این مردم شریف هزینه آن را پرداخت کردند؛ ای کاش بفهمید آمریکایی که اینقدر دم از مذاکره با او را می زنید و حل مشکلات را در گرو تعامل با او می دانید دشمن شما بوده و این مردم مظلوم دوست و حامی شما هستند.

, .,

وی با اشاره به عمل بسیار بزرگ استاندار خراسان رضوی در جذب 90 هزار میلیارد موافقت نامه سرمایه گذاری در هفت ماهه اول امسال تشریح کرد: دولت و برخی از وزرای ناکارآمد و سست و غرب زده بهتر است کمی اقتصاد مقاومتی و تحقق فرمایشات رهبری را از آقای رزم حسینی یاد بگیرند.

, .,

امام جمعه درگز تاکید کرد: ما از آمریکا و دست نشانده های او نمی ترسیم، ترس ما از مدیران آمریکایی و ناکارآمد و غرب زده است که در تهران نشسته اند و با توطئه علیه نظام نقشه های دشمن را اجرایی می کنند.

, .,

وی در پایان خاطرنشان کرد: با این وجود مردم کشور ما آنقدر بصیر و نجیب هستند که به یک اشاره رهبری دست از مطالبه بر حق خود برداشته و ضمن جدا کردن صف خود از دشمن، با حضور در خیابان ها شعار خشم و انزجار علیه آشوبگران سر دادند؛ این چنین ملتی در هیچ جای دنیا یافت نمی شود.

, .,

امام‌جمعه سرخس:

,

بسیج بهترین مدافع انقلاب و اسلام است

,

حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با تبریک هفته بسیج و با تأکید بر اینکه بسیج میقات پابرهنگان و معراج اندیشه‌های پاک اسلام است، اظهار کرد: بسیج مظهر عظمت ملت ایران و نیروی کارآمد درونی کشور ما است.

, .,

امام‌جمعه سرخس افزود: بسیج در همه میدان‌ها نشان داده که می‌تواند انقلاب اسلامی را از خطرات حفظ کند و بهترین مدافع انقلاب و اسلام است.

, .,

وی با بیان اینکه بسیج و تفکر بسیجی ایران اسلامی را شکست‌ناپذیر کرده است، عنوان کرد: بسیج، مجموعه‌ای از روش‌ها و منش‌ها است که یک ملت را به حرکت درمی‌آورد و ضامن حفظ نظام است.

, .,

حجت‌الاسلام بختیاری تصریح کرد: یکی از شاخصه‌های بسیج این است که یک منظومه فکری مستحکم دارد و فرسایشی در این تفکر به وجود نمی‌آید، چون از اسلام ناب سرچشمه می‌گیرد.

, .,

خطیب نماز جمعه سرخس خاطرنشان کرد: مکتب بسیج و فرهنگ بسیجی الگو گرفته از فرهنگ عاشورا و شهادت‌طلبی است و این فرهنگ هرگز کهنه نمی‌شود؛ بنابراین بسیج همیشه زنده است چون عاشورا زنده است.

, .,

امام‌جمعه سرخس با تأکید بر اینکه بسیج در انجام رسالت خود هیچ سستی ندارد و به هدف‌های بزرگ می‌اندیشد، گفت: امروز فداکاری، بردباری و خدمت‌رسانی به محرومان در بسیجیان ما مشهود است.

, .,

وی در ادامه با اشاره به فتنه اخیر دشمن پس از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت اظهار داشت: در فتنه‌های گوناگون دشمنان، نقش ستاره درخشان و دیده‌بان بزرگ انقلاب، مقام معظم رهبری را انسان مشاهده می‌کند، چون از حمایت الهی برخوردار است.

, .,

حجت‌الاسلام بختیاری تصریح کرد: این مقام معظم رهبری است که در اوج فتنه‌ها کشتی انقلاب و اسلام را از خطرات حفظ می‌کند.

, .,

خطیب نماز جمعه سرخس با اشاره به پیام حکیمانه رهبر انقلاب در جریان اجرای مصوبه سران قوا در طرح مدیریت سوخت بیان کرد: در منظومه فکری امامین انقلاب در چهل سال گذشته صیانت از ساختارها و قوانین کشور یک اصل و ضرورت بوده است.

, .,

امام‌جمعه سرخس حمایت رهبری از مصوبه سران قوا در طرح مدیریت مصرف سوخت را حمایت از ساختارهای قانونی کشور برشمرد و تصریح کرد: مقام معظم رهبری با این کار جلوی بدعت‌گذاری‌های بعدی در شکستن سایر ساختارهای قانونی را گرفتند.

, .,

وی تأکید کرد: اگر قانون از سوی رهبری زیر سؤال برود، شاهد حکومت دوگانه و نفوذ دشمن در ساختارهای قانونی و بدعت‌گذاری در سایر ساختارها هستیم.

, .,

حجت‌الاسلام بختیاری ادامه داد: مقام معظم رهبری به‌عنوان فرمانده قرارگاه مقاومت اسلامی در جهان، نگاهشان همیشه به دشمنان زخم‌خورده و در کمین نشسته است، چون اگر دشمن امنیت را از ما بگیرد، برای همیشه ذلیل می‌شویم.

, .,

خطیب نماز جمعه سرخس با تأکید بر اینکه ملت بصیر ایران در فتنه اخیر، همچون فتنه‌های گذشته جواب دندان‌شکنی به اشرار دادند، گفت: ستاد تنظیم بازار در تمامی کشور باید فعال باشد و نگذارد گرانی جدیدی بر مردم تحمیل شود و برای عبور از این پیچ تاریخی همه مردم و مسئولان وظیفه دارند.

, .,

انتهای پیام/

, /]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه