اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در لرستان:

آشوبگران مطالبات قانونی مردم را از بین بردند/ موضع گیری رهبری در طرح مدیریت مصرف سوخت یک اقدام فداکارانه بود

آشوبگران مطالبات قانونی مردم را از بین بردند/ موضع گیری رهبری در طرح مدیریت مصرف سوخت یک اقدام فداکارانه بود
نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه آشوبگران و اشرار مطالبات قانونی مردم را از بین بردند گفت: موضع گیری رهبری یک اقدام انقلابی و فداکارانه بود که سبب تثبیت انقلاب و جلوگیری ازضربه زدن به انقلاب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، آیت الله سیداحمد میرعمادی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته در خرم آباد با اشاره به تعابیر امام راحل و رهبری پیرامون بسیج اظهار داشت: مسئله تفکر بسیج بسیار مهم است و ما باید بدنبال ترویج تفکر بسیجی در جامعه باشیم؛ تفکر بسیج اخلاص در عمل و کارهاست هرکس کاری مخلصانه در این مملکت انجام دهد او بسیجی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،,

وی با اشاره به این که یکی از جلوه های تفکر بسیجی مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن، سختی ها و مشکلات است افزود: تفکر بسیج حاضر شدن در میدان های سخت، دشمن شناسی،داشتن ایمان و بصیرت وارتباط قوی با خدا، روحیه خدمت به مردم و تبعیت از ولایت و رهبری ،عشق به جهاد و شهادت و اهل جهاد فی سبیل الله بودن است.

,

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد:تفکر بسیج الهام بخش مقاومت و ایستادگی در عصر حاضر است اگر تفکر بسیجی در جامعه رواج پیدا کند سه اثر مهم دارد و اولین اثر این است که به تعبیر امام راحل کشور با تفکر بسیج بیمه می شود و دوم این که تفکر بسیجی قابلیت الگو شدن جهانی دارد و تفکر بسیجی حلال مشکلات و ضامن پیشرفت و تعالی کشور است.

,

وی با بیان اینکه تفکر بسیج راهگشاست وبسیج سازندگی الگوی خدمت به محرومین و مردم شده است بیان کرد:تفکر بسیج موجب خنثی شدن اغتشاشات و آشوب های اخیر در کشور شد.

,

آیت الله میرعمادی با بیان این که آشوبگران و اشرار مطالبات قانونی مردم را از بین بردند گفت:موضع گیری رهبری یک اقدام انقلابی و فداکارانه بوده است که باعث تثبیت انقلاب و جلوگیری ازضربه زدن به انقلاب شود.

,

وی با اشاره به اینکه مهم ترین مسئله جامعه مشکل اقتصادی و معیشتی مردم است و راه حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم تفکر بسیجی است تصریح کرد: اگر اقتصاد به دست بسیجیان بیفتد مشکلات حل می شود، متاسفانه برخی مسئولان تفکر اشرافی گری و تمایل به غرب و بیگانگان دارند این است که ما باید ترویج دهنده تفکر بسیجی در جامعه باشیم.

,

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهارداشت: متاسفانه در چند روز گذشته حادثه ابعاد و لایه های گوناگونی دارد آتش زدن کار اشرار و آشوبگران بوده است؛ اشوبگران با خط گرفتن از دشمنان خارج از کشور با برنامه ریزی و آمادگی این بلوا را در جامعه بوجود اوردند.

,

وی افزود: در مورد بیان و اعلام یک شبه طرح مدیریت مصرف سوخت و افزایش قیمت بنزین که بر افزایش قیمت کالاهای دیگر اثر می گذارد مردم حقشان است بدانند که تدابیر دولت بعد از گران شدن بنزین چیست؟

,

آیت الله میرعمادی عنوان کرد:موضع گیری رهبری از تصمیم سران قوا فصل الخطاب شد و از گسترش فتنه، آشوب و بلوا جلوگیری کرد این موضع گیری بسیار حکیمانه و دوراندیش و با بصیرت بوده است افزایش بنزین در شرایطی اتفاق افتاد که می توانست موجب اختلاف در جامعه شود و وحدت از بین برود در شرایطی اتفاق افتاد که دشمن دندان تیز کرده بود تا به منافع این کشور ضربه وارد کند.

,

وی بیان کرد: موضع گیری رهبری یک اقدام انقلابی و فداکارانه بوده است که باعث تثبیت انقلاب و جلوگیری ازضربه زدن به انقلاب شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه