اخبار داغ

در خطبه‌های نمازجمعه شهرهای استان مطرح شد؛

دولت برخلاف ادعای خود در قضیه بنزین شفاف عمل نکرد/ بیداری مردم و بسیج آشوب‌ها را سرکوب کرد

دولت برخلاف ادعای خود در قضیه بنزین شفاف عمل نکرد/ بیداری مردم و بسیج آشوب‌ها را سرکوب کرد
امام جمعه اصفهان با بیان اینکه دولت باید صداقت به خرج دهد و با شفافیت با مردم صحبت کند، گفت: دولت برخلاف همیشه که ادعای شفاف سازی می کند، در قضیه بنزین شفاف عمل نکرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ حجت الاسلام سید یوسف طباطبایی نژاد ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته اصفهان با بیان اینکه اگر انسان خداپرست واقعی باشد، هیچ چیز را گم نکرده است، اظهار کرد: انسان اگر خدا را پیدا نکرده باشد، هیچ چیز ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه نعمت تنها خوردنی ها و آشامیدنی ها نیست، عنوان کرد: کسی خداوند به او نعمت دنیایی داده است، باید حوایج مردم را برطرف کند و اگر وظیفه خود را نسبت به نعمت های الهی انجام دهد، این نعمت برای او دوام پیدا می کند.

,

وی با بیان اینکه کسی که این وظیفه خود را در قبال نعمت های الهی انجام ندهد، خداوند این نعمت را از او می گیرد، عنوان کرد: مالی که انسان را از خدواند جدا کند، نعمت نیست و خود نوعی عقاب و عذاب است.

,

طباطبایی نژاد با اشاره پنجم آذرماه روز تشکیل بسیج، اظهارکرد: امام راحل(ره) یک سال پیش از شروع جنگ تحمیلی دستور ایجاد بسیج را دادند که هم دیروز و هم امروز احساس می شود که خداوند این تصمیم را به امام(ره) الهام کرده است.

,

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با بیان اینکه این تشکیلات در دنیا سابقه نداشته است، عنوان کرد: چنین لشکر مردمی که در ایران به وجود آمد و برای حفظ کشور جان بر کف گرفتند در دنیا سابقه نداشته است.

,

وی ادامه داد: در اوضاع اخیر بسیجیان ما جان فشانی های زیادی کردند.

,

طباطبایی نژاد با تشکر از مردم برای مقاومت در برابر آشوبگران، اظهار کرد: مردم به محض اینکه متوجه شدند، آشوبگران مزدورانی هستند که از خارج از کشور برای خسارت به کشور اجیر شدند، خط خود را جدا کردند.

,

امام جمعه اصفهان ادامه داد: کشورهای معاند بسیار احمق هستند که گمان می کنند که از طریق چند مزدور و آتش زدن چند بانک، جمهوری اسلامی سقوط می کنند.

,

وی با بیان اینکه زمانی کل جهان کفر در زمانی که کشور ما دچار مشکلات متعدد بود و ارتش ساختار منظمی نداشت و سپاه هنوز کامل تشکیل شد، به ما حمله کرد و شکست خوردند، عنوان کرد: ایران در سوریه و عراق فتنه داعش را تنها از طریق مشاوره خنثی کردند و این فتنه ها بر کشور تاثیری نمی گذارد.

,

طباطبایی نژاد با بیان اینکه این ناآگاهی که در برخی ایجاد می شود، باعث خوش حالی دشمنان است، اظهار کرد: کسی اگر عاقل باشد برای اینکه به هدفی برسد، به خودش ضربه می زند.

,

اگر کسی حامی مردم باشد، به زیرساخت های کشور ضربه نمی زند

, اگر کسی حامی مردم باشد، به زیرساخت های کشور ضربه نمی زند, اگر کسی حامی مردم باشد، به زیرساخت های کشور ضربه نمی زند,

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان ادامه داد: اگر کسی حامی مردم باشد، به زیرساخت های کشور ضربه نمی زند.

,

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح و بسیج ما تحمل ضربه کردند، عنوان کرد: نیروهای نظامی ما سعه صدر به خرج دادند تا کسی آسیب نبیند.

,

طباطبایی نژاد ادامه داد: اگر کسی به نقاط نظامی و امنیتی کشور حمله کند، نیروهای مسلح قانونا و شرعا موظف به مقابله با آن ها هستند.

,

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با بیان اینکه مزدوران بدانند جز ضربه ای که به خود زدند، به هیچ کجا نمی رسند، تصریح کرد: به همه نیروهای نظامی و امنیتی می گوییم، اگر کسی به نقطه ای ضربه زدند علاوه بر جزای جرم خود باید خسارت ها را کامل بپردازند.

,

وی با بیان اینکه مسئله گرانی بنزین، مسلئه ای نبود که در یک شب برای آن تصمیم بگیرند، اظهار کرد: این مسئله بارها و بارها در مجلس مورد بررسی قرار گرفته بود.

,

طباطبایی نژاد تصریح کرد: دولت برخلاف همیشه که ادعای شفاف سازی می کند، در قضیه بنزین شفاف عمل نکرد؛ دولت موظف بود مشکلات برای مردم بیان کند، مردم هم تحمل می کردند.

,

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه چرا دولت از ملت پنهان کاری کردند، گفت: اجرای این کار مربوط به رهبری نبود و رهبر معظم انقلاب حمایتی هم کرد برای جلوگیری از فتنه ها بود.

,

وی ادامه داد: خدا را شکر که رهبری جلوی بسیاری از فجایع را با سخنان خود گرفتند.

,

طباطبایی نژاد با بیان اینکه گرانی دولت تورم زا است و دولت باید این گرانی را با مردم درمیان می گذاشت، اظهار کرد: این استدلال صحیحی نیست که چیزی آن قدر گران شود که قاچاق نشود، این استدلال غلطی است و باید جلوی قاچاق گرفته شود.

,

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با بیان اینکه ارائه کل سود طرح جدید طرح غلطی است که همین دولت به دولت قبلی ایراد می گرفت، گفت: انسان وقتی اشتباهی کرد، پشت سر آن اشتباه اشتباهات دیگری می کند.

,

وی با بیان اینکه دولت باید صداقت به خرج دهد و با شفافیت با مردم صحبت کند، اظهار کرد: مردم ایران تا آخرین قطره خون پای انقلاب و نظام مانده اند به شرط آن که به درستی با آن ها صحبت و رفتار کنیم.

,

بیداری مردم و بسیج آشوب‌ها را سرکوب کرد

, بیداری مردم و بسیج آشوب‌ها را سرکوب کرد, بیداری مردم و بسیج آشوب‌ها را سرکوب کرد,

حجت الاسلام سید علی سجادی در نماز جمعه این هفته نایین با دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی روز شنبه علیه آشوب‌های اخیر، اظهارکرد: نایینی ها حرف آخر علیه آشوبگران و حمایت خود را از رهنمودهای مقام معظم رهبری فریاد خواهند زد.

,

وی گفت: آشوب و اغتشاشات اخیر به بهانه قیمت بنزین خطرناک تر از فتنه سال ۸۸ بود و مردم ایران به بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری مبنی بر این که بدون خیانت به آرمان های انقلاب همواره در صحنه عمل هستند، جامه عمل پوشاندند.

,

امام جمعه نایین افزود: دشمن از موقعیت اعتراض اقتصادی مردم با ایجاد آشوب و طرح براندازی نظام سواستفاده کرده است.

,

وی با بیان این که در فتنه اخیر دشمن بدنبال استفاده از خشونت بود ادامه داد: تعداد کسانی که در این فتنه به خیابان ها آمدند بسیار کم بود ، برخی این آمار را زیر ۱۰۰ هزار نفر می دانند در حالی که مردم فهیم ایران با حضور میلیونی خود این خشونت ها را محکوم کردند.

,

وی با قدردانی از ملت رشید و قهرمان ایران که با بصیرت و تکلیف‌محوری به موقع خود در برابر حوادث و وقایع اخیر کشور ایستادگی کردند خاطرنشان کرد: از نیروی قدرتمند متخصص و تکلیف محور نیروی انتظامی وبسیج که بیشترین خسارت را در این آشوب‌ها و فتنه می‌ببیند نیز قدردانی می‌کنم

,

وی با بیان اینکه این لشکر مخلص بسیج، قوی‌ترین تشکل جهان و خار چشم دشمنان اسلام است با اشاره به حوادث اخیر کشور گفت: دولتمردان باید دو دلسوزی جدی داشته باشد؛ اول اینکه باید به معیشت، قدرت خرید مردم و جایگاه زندگی یک ایرانی آبرومند که همه گذشت‌ها را در دستور کار خود قرار داده و ملت نمونه که همه آزادگان جهان هستند؛ توجه ویژه داشته باشند.

,

سجادی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی چه در زمان حیات امام راحل (ره) و هم اکنون ولایت فقیه در نگاه اعتقادی ما جانشین ولی عصر و حکم ایشان بر ما واجب و حرف و فرمایش رهبری حجت و فصل الخطاب است.
وی تاکید کرد: راه برای حرف‌های تخصصی و کارشناسی باز است اما نباید کاری کرد که بستر آشوب و اغتشاش در کشور ایجاد شود.

,
,

امام جمعه نایین خط مردم را از آشوب‌گران جدا دانست و افزود: مردم ایران هرگز به دنبال کشته‌سازی، ایجاد رعب و وحشت، ناآرامی، برهم زدن امنیت عمومی، آتش زدن اماکن عمومی و خصوصی نیستند بلکه این اقدام‌ها از فتنه گران غرب زده و نیروهای نفوذی در کشور است.

,

وی ادامه داد: بصیرت افزایی، اتکا به خداوند، پیروی از ولایت فقیه، تبدیل تهدیدها به فرصت، مقاومت در برابر بیگانگان و صبر و استقامت مردم ایران، راه علاج مقابله با فتنه‌گران است.

,

سجادی اظهارکرد: دشمنان همواره در طول ۴۰ سال اخیر به دنبال ایجاد فتنه‌های داخلی و منطقه ای بودند که مردم ایران با مقاومت خود، همواره پیروز میدان شدند.

,

سجادی همچنین با اشاره به قرار گرفتن در هفته بسیج گفت : باید برای رشد کمی و کیفی بسیج برنامه و چشم انداز صحیح داشته باشیم.

,

وی افزود: بسیج را همواره باید جدی بگیریم چرا که حضور آنان در همه عرصه ها بین مردم اطمینان بخش است .

,

وی گفت: بسیج، بهترین مدافع انقلاب و نیروی کارآمدی برای میادین مختلف است.

,

سجادی بیان کرد: تفکر بسیجی امروز به یک فرهنگ و الگو برای جهانیان تبدیل شده که آثار و برکت‌های آن به وضوح قابل مشاهده است.

,

وی گفت: از مسئولان می خواهم مبارزه با گرانی ها تداوم داشته باشد و به این چند روز اکتفا نشود و از دولت نیز می خواهیم که مبارزه با فساد مالی و گرانی ها به جد ادامه داشته باشد.

,

برگزاری میز خدمت، برپایی نمایشگاه عکس خدمت بی منت  از برنامه های نماز جمعه در نایین بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه