اخبار داغ

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج):

فرهنگ بسیج، سوریه، عراق و یمن را نجات داده است/ خاموش شدن آتش فتنه اخیر، ظرفیت امنیتی کشور را به نمایش گذاشت

فرهنگ بسیج، سوریه، عراق و یمن را نجات داده است/ خاموش شدن آتش فتنه اخیر، ظرفیت امنیتی کشور را به نمایش گذاشت
فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) با بیان اینکه در حوادث اخیر توانستیم ظرفیت و توان امنیتی خود را به کمک مردم به نمایش بگذاریم،گفت: دشمن قصد داشت این توطئه را در ادامه آشوب های سال 96 ایجاد کند و پول و سرمایه آن را هم فراهم کرده بود، اما این فتنه در نطفه خفه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ سردار مجتبی فدا، پیش از ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته اصفهان به مناسبت هفته بسیج با بیان اینکه استان اصفهان بالغ بر 480 گروه جهادی دارد، اظهار کرد: این گروه های جهادی خودجوش سامان دهی شده اند تا در حوادث و موارد مختلف به آبادسازی کشور کمک کنند که بخشی از اقدامات آن ها را از ابتدای امسال تاکنون در حوادث مختلف مانند سیل دیدیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) با بیا اینکه در عرصه فرهنگی، ماموریت بسیج دفاع از ارزش ها و توسعه فرهنگ شهادت است، عنوان کرد: از جمله اقدامات بسیج در عرصه فرهنگی، احیای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر، مقابله با جنگ نرم دشمن و توانمندسازی جوانان در برابر دشمنان و مقابله با گروه های منحرف است.

,

وی ادامه داد: یکی دیگر از اقداماتی که بسیج در سراسر کشور پیگیری کرده است، ایجاد حلقه های صالحین در سراسر کشوراست که برکات آن امروز قابل لمس است.

,

فدا با اشاره به کارکرد قابل قبول بسیج در موضوعات امنیتی، عنوان کرد: کانون ها و دفترها و پایگاه هایی که بسیج در نقاط مختلف استان ایجاد کرده است، در راستای همین موضوع است.

,

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) ایجاد گشت های محله محور را در راستای کمک به نیروی انتظامی و حفظ امنیت شهرها دانست و گفت: ظرفیت های بسیج در این زمینه در گردان های بیت المقدس، امام علی و گردان های امنیتی سازمان دهی شده است.

,

وی بسیج را گسترده ترین شبکه مردمی خواند که توانسته است در صحنه های مختلف، ظرفیت های زیادی برای کشور ایجاد کرده است، اظهار کرد: فرهنگ بسیج و بسیجی چنان ظرفیتی دارد که امروز به الگو و آرمان کشورهای منطقه و آزادی خواهان جهان تبدیل شده است.

,

فدا تاکید کرد: فرهنگ بسیج و بسیجی، سوریه، عراق و یمن را نجات داد و امیدواریم از طریق این فرهنگ در گام دوم انقلاب، آزادی قس شریف را رقم بزنیم.

,

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج)  با بیان اینکه چهلمین سالگرد بسیج با صدور بیانیه گام دوم انقلاب مصادف است، گفت: این بیانیه یک سند راهبردی برای موفقیت ملت ما است و بسیج خود را آماده می کند که با محوریت جوانان و نوجوانان اقدامات لازم را برای اجرا شدن این بیانیه در سطح کشور را انجام دهد.

,

وی با اشاره به حوادث اخیر، گفت: حوادث اخیر در کشور دارای دو بخش است که یک بخش آن به شیوه مدیریت طرح جدید دولت برمی گردد که ضرورت دارد نگرانی مردم در سراسر کشور شنیده شود، چرا که در کشور آزادی هستیم و مردم می توانند اعتراضات خود را بیان کنند.

,

فدا با بیان اینکه بخشی از این حوادث از خارج از کشور مدیریت و توسط عده ای آشوب گر در کشور اجرا شد، اظهار کرد: ظرفیت بسیج در مقابله با اغتشاشات به کمک نیروهای انتظامی آمد تا با آشوب مقابله شود.

,

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج)  تصریح کرد: گردان های امام علی(ع)، بیت المقدس، گردان های امنیتی و پایگاه ها و حوزه های بسیج ظرفیتی را ایجاد کردند تا توطئه ای که دشمن برای برهم زدن آرامش و امنیت کشور برنامه ریزی کرده بود، خنثی شود.

,

وی افزود: دشمن قصد داشت این توطئه را در سال 97 و در ادامه آشوب های سال 96 ایجاد کند و ظرفیت ها و پول و سرمایه آن را هم فراهم کرده بود تا زیرساخت های کشور را مورد هجوم قرار دهد، اما امروز این توطئه خنثی شد.

,

فدا حاطرنشان کرد: این حوادث می توانست مدت ها ادامه داشته باشد که با تدبیر مقام معظم رهبری در یکشنبه هفته گذشته خنثی شد و مردم صف خود را از ضدانقلاب جدا کردند.

,

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) عنوان کرد: امروز به حول و قوه الهی و آمادگی بسیج و سپاه در کنار سایر نیروهای مسلح، توطئه ای که می توانست خسارت های زیادی به کشور وارد کند، در نطفه خفه کند و برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی ایجاد کند.

,

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) با بیان اینکه در کنار اقتدار نظامی توانستیم ظرفیت و توان امنیتی خود را به کمک مردم به نمایش بگذاریم،گفت: امیدواریم در سایه تدابیر رهبر معظم انقلاب و پشتیبانی همه مردم عزیز و ولایتمدار کشور و آمادگی و توان رزم بسیجیان در آینده بر توطئه های دشمنان فائق آییم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه