اخبار داغ

راهپیمایی محکومیت اغتشاشگران در شهرستان‌های استان تهران

راهپیمایی محکومیت اغتشاشگران در شهرستان‌های استان تهران
مردم شهرری، شهرقدس، قرچک، پیشوا، دماوند و فیروزکوه ظهر امروز در محکومیت حرکت آشوبگرانه عده‌ای در کشور راهپیمایی و تجمع در حمایت از امنیت و اقتدار کشور برگزار کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مردم شهرری، شهرقدس، قرچک، پیشوا، دماوند و فیروزکوه  ظهر امروز جمعه در اقدامی خودجوش و با شور و شعور برای جدا کردن صف خود از آشوبگران و حمایت از بیانات رهبری، راهپیمایی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
مردم ضمن اینکه اقدامات برهم زنندگان امنیت به ویژه تخریب‌کنندگان اموال عمومی و شخصی مردم را محکوم کردند از مسوولان خواستند نسبت به حل مشکلات معیشتی حساس بوده و در این راه با برنامه و پرقدرت پیش روند.
,
 
,
مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرری در حمایت از امنیت و اقتدار کشور ظهر امروز پس از اقامه نماز جمعه از مصلی بزرگ آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) تا میدان شهرری راهپیمایی کردند.
,
 
,
مردم بابصیرت شهرری ضمن محکوم کردن اغتشاشات اخیر و اقدامات آشوبگران، انزجار خود را از دشمنان انقلاب و فتنه‌گران اعلام و ثابت کردند نظام و رهبری خط قرمزشان است.
,
 
,
راهپیمایان در طول مسیر با سردادن شعارهای «مرگ بر آشوبگر»، «مرگ بر آمریکا»، «راه نفوذ دشمن مسدود باید گردد»، «راه نجات امت، حمایت از ولایت»، «رئیسی حمایتت می‌کنیم» و «فتنه‌گر منافق نابود باید گردد»؛ برخورد شدید قضایی با عوامل ایجاد ناامنی و آشوب را خواستار شدند.
,
 
,
مردم مومن و غیور شهرری که در همه عرصه‌ها بصیرت خود را اثبات کرده‌اند و شهدای پیشگامان انقلاب اسلامی، سند افتخار و اثبات ولایتمداری مردم ری است، در اعتراضات اخیر به گرانی بنزین، با درایت و بصیرت رفتار کردند و با آنکه از وضعیت اقتصادی و گرانی‌ها ناراضی هستند، اما اجازه سوء استفاده به مزدوران و منافقان را ندادند و امروز با حضور خود در دفاع از امنیت، برگ زرین دیگری از روزهای پرافتخار این دیار را به کتاب تاریخ انقلاب اسلامی اضافه کردند و اعلام داشتند تا آخرین نفس پای انقلاب، رهبری و خون شهدا ایستاده‌ و این را به عمل ثابت کرده‌اند.
,
 
,
راهپیمایی باشکوه مردم شهرقدس در محکومیت آشوبگران/ تیر خلاص مردم بر پیکره عوامل استکبار
, راهپیمایی باشکوه مردم شهرقدس در محکومیت آشوبگران/ تیر خلاص مردم بر پیکره عوامل استکبار,
 
,
خیابان‌های شهرقدس امروز شاهد حضور مردم ولایتمدار و با بصیرتی بود که پس از آشوب‌های چند روز اخیر برخی اشرار و عوامل استکبار و اهامت به ساحت مقدس قرآن کریم به میدان آمده بودند.
,
 
,
مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان قدس، ظهر امروز پس از اقامه نماز جمعه، با حضور باشکوه خود در خیابان‌ها برگ زرین دیگری در دفتر تاریخ این شهر به ثبت رساندند.
,
 
,
مردم بصیر شهرقدس در این راهپیمایی پرشور ضمن محکومیت اقدامات اخیر آشوبگران، اشرار و عوامل استکبار، بر برخورد قاطع و جدی دستگاه قضایی و امنیتی با این افراد تاکید کردند تا درس سختی به برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی داده شود.
,
 
,
مردم شهرقدس با طی کردن مسیر میدان مصلی تا میدان آزادی ضمن مخابره پیام ایستادگی و مقاومت در برابر دشمن و تشکر از عوامل نظامی، انتظامی و امنیتی برای برقراری مجدد امنیت و آرامش در شهرقدس، بر پیگیری جدی مطالبات خود از دولت تاکید کردند.
,
 
,
 شهرقدس در چند روز ابتدای این هفته، یکی از کانون‌های اساسی آشوب و اغتشاش در استان تهران بود که راهپیمایی باشکوه امروز مردم تیر خلاصی بر پیکره بی جان اشرار و عوامل استکبار بود.
,
 
,

منبع: فارس 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه