اخبار داغ

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خبرداد؛

اجرای 3 گروه موسیقی جشنواره ملی فجر در زنجان

اجرای 3 گروه موسیقی جشنواره ملی فجر در زنجان
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امسال جشنواره موسیقی فجر در زنجان به‌صورت گروهی برگزار و بخش تک‌نوازی به سال آینده موکول می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود علیمحمدی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا؛ اظهار داشت: شانزدهمین جشنواره موسیقی فجر استان زنجان امسال در حالی برگزار می شود که بخش تک نوازی آن در سال آینده برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط پیش آمده امسال جشنواره موسیقی فجر صرفا در بخش گروه نوازی برگزار می شود و اجراهای تکی آن به فروردین سال آینده موکول شده است.

,

این مسئول بیان داشت: این تصمیم به منظور آمادگی بیشتر افراد برای شرکت در بخش تک نوازی جشنواره موسیقی اخذ شده است تا فرصت کافی برای علاقه مندان شرکت در این جشنواره ایجاد شود.

,

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ  و ارشاد اسلامی با بیان اینکه استان زنجان آماده برگزاری جشنواره موسیقی فجر است، افزود: اسامی گروه‌هایی که اعلام آمادگی کرده اند به دبیرخانه جشنواره ملی فجر ارسال می شود.

,

علیمحمدی از شرکت 7 تا 10 گروه موسیقی در جشنواره فجر زنجان خبرداد و گفت: این گروه‌ها با یکدیگر به رقابت پرداخته و در نهایت اسامی منتخبان در مراسم اختتامیه اعلام می شود.

,

وی با اشاره به انتشار فراخوان این جشنواره از چند روز گذشته در زنجان، بیان داشت: این جشنواره همزمان با سی و پنجمین جشنواره ملی موسیقی فجر برگزار می شود و گوروه های از 10 بهمن به اجرای برنامه های خود می پردازند.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: این جشنواره در تالار هنر فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان تا 30 بهمن ماه سال جاری برگزار می شود.

,

 

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه