اخبار داغ

به دلیل مشارکت در تصحیح کتب درسی؛

تقدیر وزارت آموزش و پرورش از نماینده ولی فقیه در استان/ آیت‌الله صفایی‌بوشهری: آمادگی بررسی تمام کتب درسی را داریم

تقدیر وزارت آموزش و پرورش از نماینده ولی فقیه در استان/ آیت‌الله صفایی‌بوشهری: آمادگی بررسی تمام کتب درسی را داریم
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه آیت الله صفایی بوشهری همواره تلاش‌های بسیاری را به منظور بهبود وضعیت آموزشی داشته‌اند گفت: وزارت آموزش و پرورش با توجه به همکاری‌های گذشته ایشان در زمینه تصحیح کتب درسی، 17 کتاب درسی دیگر را برای تصحیح برای امام جمعه بوشهر ارسال کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از منبری ها، مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر بعد از ظهر دوشنبه در آئین تقدیم تقدیرنامه وزارت آموزش و پرورش از امام جمعه بوشهر اظهار داشت: آیت الله صفایی بوشهری همواره تلاش‌های بسیار زیادی را به منظور بهبود وضعیت اموزشی داشته‌اند و همواره یار و یاور آموزش و پرورش بوده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, منبری ها,

اصغر حصیری با تقدیر از تلاش های و زحمات نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه بوشهر برای تصحیح کتب درسی، اضافه کرد: وزارت آموزش و پرورش با توجه به همکاری‌های گذشته آیت‌الله صفایی بوشهری در زمینه تصحیح کتب درسی، 17 کتاب درسی دیگر را برای تصحیح برای امام جمعه بوشهر ارسال کرد.

,

وی با بیان اینکه کتاب‌های مذکور مربوط به پایه‌های چهارم ابتدایی و هشتم است، خاطرنشان ساخت: خوشحالیم که استان بوشهر به این مرجعیت علمی رسیده است که یکی از حساس‌ترین کارها در آموزش و پرورش در استان بوشهر اانجام می شود.

,

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به وجود یک هزار و 300 کلاس درس تخریبی در استان بوشهر، ادامه داد: همه مسئولان و خیرین باید در این راستا تلاش کنند تا شاهد رفع این مشکلات باشیم.

,

وی با اشاره به فعالیت 50 مشاور مذهبی در سطح استان بوشهر، اضافه کرد: در استان بوشهر دو مدرسه معارف، یک مدرسه امین و 32 مدرسه قرآنی فعالیت دارند که بیانگر توجه ویژه به برنامه‌های مذهبی است.

,

حصیری از امضای تفاهمی با حوزه علمیه کشور خبر داد و بیان داشت: به منظور اجرای برنامه‌های فرهنگی در مدارس، تاکنون 15 طلبه به استان بوشهر اعزام شده‌اند و ما آمادگی کاملی برای برگزاری برنامه‌های این بخش داریم.

,

لازم به ذکر است که در این نشست، لوح تقدیر وزارت آموزش و پرورش از آیت الله صفایی بوشهری برای تصحیح کتب آموزشی توسط مدیرکل و مسئولان آموزش و پرورش استان اهدا شد.

,

آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری ظهر امروز در نشست با مدیرکل و معاونان آموزش و پرورش بوشهر اظهار داشت: اهمیت آموزش و پرورش بر کسی پوشیده نیست و بی‌شک تالیف کتب درسی ویژه مدارس نیز کاری بسیار مهم است.

,

وی بیان کرد: آنچه در کتب درسی برای دانش‌آموزان به رشته تحریر در می‌آید، موجب می‌شود دانش‌آموز با آن نوشته خو بگیرد، لذا اهمیت محتویات کتب درسی بسیار بالاست.

,

امام جمعه بوشهر با تاکید بر نظارت بر محتویات کتب درسی گفت: برای بررسی 17 کتاب درسی، سال گذشته کارگروهی در بوشهر تشکیل دادیم و پس از بررسی کتب مذکور، آن را به وزارت آموزش و پرورش ارسال کردیم که مورد توجه وزارت هم قرار گرفت.

,

صفایی‌بوشهری با اشاره به حساس بودن تالیف کتب درسی گفت: علاوه بر تصحیح 17 عنوان کتاب درسی دانش‌آموزان، آمادگی داریم تمام کتبی درسی را بررسی کنیم.

,

صفایی بوشهری گفت: افتخاری برای استان بوشهر است که در عرصه تالیف، تدوین و تصحیح کتاب‌های درسی در سطح کشور ارایه کار کند.

,

انتهای پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه