اخبار داغ

وبلاگ نخ تسبیح/

منبع سخنان نتانیاهو درباره شلوار جین

منبع سخنان نتانیاهو درباره شلوار جین
«بنیامین نتانیاهو» در گفتگویی که شنبه شب از تلویزیون بی بی سی فارسی پخش شد، در اظهار نظری عجیب کرد که حالا همین ادعای مضحک چندین روز است که فضای رسانه ها و شبکه های اجتماعی را فرا گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، وبلاگ "نخ تسبیح "نوشت:«بنیامین نتانیاهو» در گفتگویی که شنبه شب از تلویزیون بی بی سی فارسی پخش شد، در اظهار نظری عجیب گفت:« من فکر می‌کنم اگر مردم ایران آزاد بودند، شلوار جین می‌پوشیدند، به موسیقی غربی گوش می‌دادند و انتخاباتی آزاد داشتند.» و حالا همین ادعای مضحک چندین روز است که فضای رسانه ها و شبکه های اجتماعی را فرا گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

اما در این میان نکته کلیدی این است که ریشه این ماجرا از کجا آب می‌خورد.

,

ماجرا از این قرار است که ظاهرا در ۲۹ فروردین ماه سال ۹۲ فردی به نام"مهدی تندرو" به عنوان منتقد فیلم برای شرکت در یک برنامه با موضوع سینمایی به شبکه خبر دعوت می‌شود و تحلیل های وی نیز به عنوان یکی از صاحبنظران این برنامه ضبط می شود اما کارگردان برنامه با سلیقه خود تصویر او را به دلیل بر تن داشتن شلوار جین از این برنامه حذف کرد.

,

, , ,

مهدی تندرو نیز بلافاصله دست به قلم شده و به خاطر یک دستمال، قیصریه را به آتش می کشد و می نویسد که ای ملت، از چه نشسته اید که شلوار جین ممنوع التصویر شده است و الی آخر ...

,

خبرگزاری ایسنا هم این مطلب را به نقل از شبکه ایران با این تیتر منتشر کرد: "شلوار جین هم ممنوع‌التصویر شد!"

,

و این شد استناد سخنان مضحک نخست وزیر رژیم صهیونیستی که سوژه خنده ایرانی ها شده است ... 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه