اخبار داغ

نکات مهم درمورد برون سپاری سفارش تولید محتوا

نکات مهم درمورد برون سپاری سفارش تولید محتوا
یک فروشگاه اینترنتی، سایت خبری، سایت ارائه دهنده خدمات و هر حرفه دیگری با تولید محتوا و فعالیت در دنیای اینترنت، به کاربر شناسانده شده و در نهایت نتیجه کار به سمت هدف پیش می رود و این همان چیزی است که دارنده سایت می خواد!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تولید محتوا یکی از مهم ترین راه های گسترش کسب و کار به صورت اینترنتی است. هر فعالیتی که در دنیای واقعی انجام می شود می تواند در دنیای مجازی نیز به صورت پیشرفته تر پیگیری گردد و در این راستا نوع فعالیت شما مهم نیست بلکه در هر شغل و زمینه ای که فعالیت می کنید، قادر خواهید بود که به صورت اینترنتی مخاطبان زیادی را به خود جذب نمایید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تولید محتوا یکی از مهم ترین راه های گسترش کسب و کار به صورت اینترنتی است. هر فعالیتی که در دنیای واقعی انجام می شود می تواند در دنیای مجازی نیز به صورت پیشرفته تر پیگیری گردد و در این راستا نوع فعالیت شما مهم نیست بلکه در هر شغل و زمینه ای که فعالیت می کنید، قادر خواهید بود که به صورت اینترنتی مخاطبان زیادی را به خود جذب نمایید.,

یک فروشگاه اینترنتی، سایت خبری، سایت ارائه دهنده خدمات و هر حرفه دیگری با تولید محتوا و فعالیت در دنیای اینترنت، به کاربر شناسانده شده و در نهایت نتیجه کار به سمت هدف پیش می رود و این همان چیزی است که دارنده سایت می خواد! امروزه شرکت های خدماتی زیادی برای تولید محتوای سفارشی شما در حال فعالیت هستند و کارهای تولید محتوای شما را انجام می دهند.

,

در ادامه به پاسخگویی این سوالات خواهیم پرداخت که چرا کسب و کارهای اینترنتی، برون سپاری محتوا انجام می دهند؟ نکات لازم در این زمینه؟ چگونه برون سپاری محتوا موجب افزایش درآمد می شود؟ با ما همراه باشید.

,

برون سپاری سفارش تولید محتوا

, برون سپاری سفارش تولید محتوا,

استانداردهای لازم  در زمینه تولید محتوا

,

یک محتوا برای اینکه مورد توجه کاربرد قرار بگیرد و نیز در نظر موتور جستجو، کارآمد به نظر آید باید یک سری استاندارد های لازم را رعایت کند. برخی از موارد را در ادامه خدمت شما عزیزان ارائه خواهیم کرد.

,
  • محتوای تولید شده باید دارای تمامی موارد لازم جهت سئوی سایت باشد‌. برای رسیدن به این منظور می توانید از مشاوره سئوکارهای حرفه ای seoedu کمک بگیرید.
  • جذابیت محتوا باید به اندازه ای باشد که مخاطب را مشتاق به مطالعه ادامه مطلب کند.
  • به منظور بهره مندی از نهایت بازده محتوا در نظر مخاطب، باید طول محتوا به صورت استاندارد انتخاب شود. محتوای خیلی طولانی قطعا مخاطب را خسته کرده و در مقابل محتوای کوتاه نیز ممکن است در بیان اصل مطلب ناتوان بماند.
  • اصول تشخیص و رعایت کلمات کلیدی، از دیگر استانداردهای لازم برای تولید محتوا است.
,
  • محتوای تولید شده باید دارای تمامی موارد لازم جهت سئوی سایت باشد‌. برای رسیدن به این منظور می توانید از مشاوره سئوکارهای حرفه ای seoedu کمک بگیرید.
  • ,
  • جذابیت محتوا باید به اندازه ای باشد که مخاطب را مشتاق به مطالعه ادامه مطلب کند.
  • ,
  • به منظور بهره مندی از نهایت بازده محتوا در نظر مخاطب، باید طول محتوا به صورت استاندارد انتخاب شود. محتوای خیلی طولانی قطعا مخاطب را خسته کرده و در مقابل محتوای کوتاه نیز ممکن است در بیان اصل مطلب ناتوان بماند.
  • ,
  • اصول تشخیص و رعایت کلمات کلیدی، از دیگر استانداردهای لازم برای تولید محتوا است.
  • ,

    برون سپاری تولید محتوابرون سپاری تولید محتوا و هزینه های مربوط به آن

    , برون سپاری تولید محتوا, برون سپاری تولید محتوا,

    یکی از موضوعاتی که درمورد برون سپاری تولید محتوا وجود دارد بحث هزینه های آن می باشد و اینکه آیا ما به میزان کیفیتی که دریافت میکنیم، هزینه پرداخت میکنیم یا خیر!

    ,

    باید بگوییم که شما اگر یک شرکتی را به درستی انتخاب کرده باشید قطعا دیگر نگرانی بابت این موضوع نخواهید داشت و ما برای همین در تیم محتوایی seoedu در تلاشیم تا با بهترین قیمت بالاترین سطح کیفی محتوا را برای شما ایجاد کرده و در صدد این باشیم که جایگاه بهترین تولید کننده محتوا را در ایران به دست آوریم. پس قطعا با برون سپاری محتوا سایت خود به تیم ما میتوانید با خیالی آسوده به سئو بپردازید.

    ,

    محتواهای تولید شده در seoedu همگی شامل تضمین بوده و در صورت داشتن مشکل  یک محتوا دیگر برای شما زده خواهد شد.

    ,

    اهمیت داشتن استراتژی در برون سپاری سفارش تولید محتوا

    ,

    یکی از مهم ترین نکاتی که پیش از تولید محتوا باید آن را جدی بگیرید، داشتن استراتژی مناسب است اما منظور از این استراتژی چیست؟ منظور از استراتژی مناسب داشتن برنامه ای برای همه زمان ها است به صورتیکه در این برنامه، هدف از تولید محتوا مشخص شده و نیز در ادامه قشرهای مخاطب شناخته شود. داشتن استراتژی در برون سپاری محتوا باعث می شود که تیم خدمات دهنده محتوا با اهداف شما آشنا شده و در جهت آن محتوا را تولید کند.

    ,

    به قالب و فرمت محتوا توجه کنید!

    ,

    فراموش نکنید محتوای قرارداده شده در سایت، هویت سایت را نشان می دهد بنابراین سفارش تولید محتوا متنی به تیم منتخب باید در نهایت دقت انجام گیرد تا بهترین نتیجه به دست آید. محتوا می تواند در انواع قالب های متنی، تصویری، ویدئویی و نیز پاکدست تولید شود که انتخاب هر کدام از این نوع قالب ها به مخاطبان هدف بستگی دارد.

    , سفارش تولید محتوا متنی,

    گاهی در برخی از محتواها از یک یا چند قالب به صورت همزمان استفاده می شود که این مورد نیز اگر به نحو احسن اجرا شود، تاثیر زیادی در افزایش گیرایی محتوا خواهد داشت. همچنین یکی دیگر از نکات مورد توجه در برون سپاری محتوا، انتخاب فرمت مناسب است. انواع فرمت محتوا عبارتند از: محتوای خبری، علمی، ترجمه، فروشگاهی، بازاریابی و دست نوشته که به کار بردن هر کدام از این فرمت ها به استراتژی دارنده سایت و نیز مشاوره های تیم تولید کننده محتوا بستگی دارد.

    ,

    به پرسونای مخاطب توجه کنید!

    ,

    محتوای تولید شده در هر فرمت و قالبی که باشد باید به پرسونای آن توجه شود حال ممکن است این سوال برای شما پیش آید که پرسونای مخاطب به چه معناست؟ منظور از پرسونای مخاطب این است که مخاطب و کاربر هدف محتوا مشخص شود و بر اساس آن برنامه ریزی محتوایی صورت گیرد. رعایت پرسونای مخاطب در برون سپاری مهم و بسیار با اهمیت است.

    ,

    انتخاب کلمات کلیدی مهم

    ,

    پس از قرارگیری محتوا در سایت قرار است که مخاطب یک سری کلمات را به منظور یافتن هدف خود سرچ کند اما چگونه محتوای شما به عنوان نتیجه سرچ نشان داده می شود؟ کلمات کلیدی که برای محتوا انتخاب می شود باید کامل و جامع باشد به طوری که تمامی اهداف محتوا را در برگیرد. انتخاب کلمات اگر به درستی انجام شود، تاثیر زیادی در افزایش رتبه سایت خواهد داشت.

    ,

    زمان بخرید!

    ,

    رعایت اصل مدیریت زمان در برون سپاری محتوا بسیار مهم است. شما به عنوان دارنده سایت ممکن است فرصت تولید محتوا برای سایت نداشته باشید و این امری کاملا طبیعی است اما راه حل چیست؟ پیشنهاد ما به شما این است که به منظور مدیریت زمان، از نویسنده های توانا در زمینه تولید محتوا کمک بگیرید.

    ,

    با استخدام یک نویسنده و یا آژانس خدماتی، وقت آزاد شما بیشتر شده و در این فرصت زمانی می توانید به اداره امور سایت به منظور گسترش کسب و کار خود بپردازید.

    ,

    با برون سپاری محتوا، ایده بگیرید!

    ,

    گاهی به علت مدیریت طولانی مدت یک سایت ممکن است دیگر ایده ای به ذهن شما نرسد اما نگران نباشید! برای گرفتن ایده های جدید می توانید به برون سپاری محتوا به عنوان گزینه طلایی فک کنید.

    ,

    اهمیت نویسنده خوب در تولید محتوا

    ,

    اصلا چیز عجیبی نیست که شخصی با وجود اینکه چندین سایت اینترنتی را پوشش می دهد اما نویسنده خوبی نباشد! نویسنده به مهارت و آموزش کافی نیاز دارد به طوریکه با نیازهای مخاطب آشنا شده و در جهت پوشش این اهداف تلاش می کند.

    ,

    پول، پول میاره!

    ,

    حتما تا حالا شنیدید که میگن پول پول میاره، بله واقعا همینطور است! ممکن است برخی ها مردد شوند که چرا باید از نیروی خارجی برای پیشبرد وب سایت خود استفاده کرده و در بابت آن هزینه ای پرداخت کند؟ فراموش نکنید که هر اندازه که شما در جهت تبلیغات و نیز گسترش اینترنتی آن تلاش کنید، فروش بیشتر و در نتیجه درآمد بیشتری خواهید داشت.

    ,

    برون سپاری سفارش تولید محتوا سایت فروشگاهی

    , برون سپاری سفارش تولید محتوا سایت فروشگاهی,

    برون سپاری تولید محتوا سایت فروشگاهی

    ,

    سایت های فروشگاهی جزو سایت هایی هستند که به نیروهای زیادی برای سفارش تولید محتوا نیاز دارند و بنابراین گاهی اوقات لازم است تا سفارش محتوا به صورت برون سپاری انجام شود و توسط نیروهای دیگر این اقدام صورت بگیرد.

    ,

    حتما قبل از ثبت سفارش یک جلسه با تیم محتوایی جدید داشته باشید تا نکات مهم را به آن ها گوشزد و اعلام نمایید.

    ,

    انتهای پیام؛ 

    ]
    • برچسب ها
    • #
    • #
    • #
    • #

    به اشتراک گذاری این مطلب!

    ارسال دیدگاه