اخبار داغ

نایب‌ رئیس کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید مطرح کرد؛

تشریح طرح‌های اقتصادی مجلس/ طرح تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها می‌تواند بسیاری از مشکلات را مرتفع کند

تشریح طرح‌های اقتصادی مجلس/ طرح تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها می‌تواند بسیاری از مشکلات را مرتفع کند
جعفر قادری بااشاره به طرح‌های اقتصادی مجلس گفت: طرح تامین مالی تولید و زیرساختها می‌تواند بسیاری از مشکلات مربوطه را مرتفع کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر قادری در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، درباره طرح های اقتصادی در دست اقدام مجلس اظهار داشت: ظرف یکی دوهفته آینده جدای از بررسی بودجه سال ۱۴۰۱ بالافاصله بررسی اصلاح اساسنامه صندوق توسعه ملی در دستور کار کمیسیون اقتصادی مجلس قرار خواهد گرفت.

وی افزود: امیدواریم با توجه به برگزاری حدود شش جلسه در کمیسیون اقتصادی بتوانیم در نخستین فرصت بررسی اصلاح اساسنامه صندوق توسعه ملی را دستور کار قرار دهیم.

قادری تصریح کرد: همچنین طرح انجام مسئولیت ها و تکالیف اجتماعی دستگاه ها در اجرای طرح ها و پروژه های عمرانی از جمله طرح هایی است که مصوب شده و برای بررسی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی طرح تهاتر نفت با اجرای طرح ها و پروژه های عمرانی و تامین کالاها و خدمات از خارج را از دیگر طرح های مهم خواند و عنوان کرد: با برگزاری یکی دو جلسه در کمیسیون برنامه و بودجه، کلیات طرح مذکور مصوب شد که امیدواریم جزئیات آن نیز به تصویب برسد.

نایب‌ رئیس کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی مجلس شورای اسلامی گفت: در کمیسیون جهش تولید هم بررسی طرح تامین مالی تولید و زیرساختها انجام شده و امیدواریم ظرف یکی دو هفته آینده این طرح هم نهایی و آماده ورود به صحن شود.

قادری با بیان اینکه طرح تامین مالی تولید و زیرساختها چندین بار در مرکز پژوهش ها و مجلس مورد بررسی قرار گرفته، خاطرنشان کرد: این طرح می‌تواند بسیاری از مشکلات تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها را مرتفع کند.

وی افزود: همه طرح های مذکور کلیدی و اساسی هستند و می توانند گره ای از مشکلات کشور را باز کنند که از مسیر کمیسیون جهش تولید و کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درصدد ورود آنها به صحن مجلس هستیم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه