اخبار داغ

سرپرست شهرداری شهرکرد؛

"آبادانی شهر" دغدغه مشترک مدیریت شهری و مردم است

"آبادانی شهر" دغدغه مشترک مدیریت شهری و مردم است
عبدالصادق نجفی سرپرست شهرداری شهرکرد گفت: عمران و آبادانی شهر یک دغدغه مشترک برای مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهرکرد است که تلاش می‌کنیم در راستای قانون مشکلات شهر را رفع کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  جهانبین نیوز؛ عبدالصادق نجفی سرپرست شهرداری شهرکرد پیش از ظهر امروز در مراسم معارفه سرپرست شهرداری گفت: عمران و آبادانی شهر یک دغدغه مشترک برای مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهرکرد است که تلاش می‌کنیم در راستای قانون مشکلات شهر را رفع کنیم.

وی  با بیان آن که همه ما دغدغه مشترکی تحت عنوان عمران و آبادانی شهر داریم، اظهار داشت: به هر گروه و تفکری که تعلق داشته باشیم حداقل به دلیل آنکه در این شهر زندگی می‌کنیم نگرانی و دغدغه مشترکی برای این شهر داریم.

نجفی با بیان اینکه باید به این سمتی حرکت کنیم که با کمک و همراهی مردم شهر را از حالت فعلی آن خارج کنیم، افزود: همچنین کمک کنیم منابع و درآمد پایدار به شهرداری وارد شود که در همین راستا از همه فرهیختگان، نخبگان و هنرمندان و بخش خصوصی به عنوان سرمایه‌گذار دعوت می‌کنم که برای آبادی شهر به کمک مدیریت شهری بیایند چراکه قرار است با مشارکت آحاد مردم شهر را بسازیم.

سرپرست شهرداری شهرکرد بیان کرد: بدون شک در هر دوره که افراد برای ایفای نقش وارد عرصه‌های مختلف از جمله شورای شهر و مدیریت شهر می‌شوند، تلاش‌شان بر این است که به بهترین نحو ممکن ماموریت‌ها را انجام داده و شهری که در اختیار می‌گیرند را با یک ارزش افزوده تحویل آیندگان دهند.

نجفی تکریم مردم را یکی از اولویت‌های کارکنان شهرداری دانست و ادامه داد: دست تمام کسانی را که برای شهر تلاش کردند می‌بوسم و افرادی که برای توسعه، عمران و آبادانی شهر تلاش می‌کنند دستشان را می‌فشاریم.

وی گفت: در آستانه نوروز هستیم و باید همگان تلاش کنیم تا فضاسازی شهر، نظافت شهری، مبلمان شهری، المان‌ها، رنگ‌آمیزی‌ها و... به خوبی انجام شود.

سرپرست شهرداری شهرکرد تصریح کرد: امید است که به‌عنوان دیده‌بانی منصف و مومن مسائل شهر را دنبال کنیم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه