اخبار داغ

شهرداری مریوان بدلیل تغییر کاربری غیر مجاز به جزای نقدی محکوم شد

شهرداری مریوان بدلیل تغییر کاربری غیر مجاز به جزای نقدی محکوم شد
معاون حقوق شهرداری مریوان با اشاره به اینکه هنوز حکم دادگاه به دلیل درخواست تجدید نظر قطعی نشده است گفت: شهرداری در سالهای گذشته بدلیل تخریب اسکلت غیرمجاز و تغییر کاربری غیر مجاز به فضای سبز به جزای نقدی محکوم شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زریوار خبر، فرزاد حیدری معاون حقوقی شهرداری مریوان با اشاره به معضل بزرگ ساخت و ساز غیر مجاز در شهر مریوان گفت: یکی از راههای مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز و تغییر کابری اراضی ملی، حل این مسئله بصورت ریشه ای است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زریوار خبر،,
حیدری با بیان اینکه شهرداری بدنبال حل اصولی ساخت و ساز غیر مجاز است تأکید کرد: بدون همکاری صادقانه دستگاههای اجرای روند ساخت و ساز های غیر مجاز در مریوان متوقف نمی شود. وی در ادامه گفت:  در پرونده ای در سال 86 به دلیل تخلف مسئولین وقت شهرداری و تخریب اسکلت غیرمجاز و تغییر کاربری غیر مجاز به فضای سبز در محله ای در سه راهی ترمینال قدیم، دادگاه شهرداری شهر مریوان را محکوم به پرداخت جزای نقدی کرده است.
,
 
,
حیدری با بیان اینکه حکم دادگاه هنوز قطعی نشده است و شهرداری درخواست تجدید نظر داده است ادامه داد: با توجه به تخلف مطمئن هستیم که باید شهرداری 13 میلیون تومان جزای نقدی را به شاکی پرونده عبدالله محمدی پرداخت کند.
,
 
,
انتهای پیام/پ
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه