اخبار داغ

وکیلی: 10 دیدار تدارکاتی در اردوی استان گلستان پیش‌بینی کردیم

وکیلی: 10 دیدار تدارکاتی در اردوی استان گلستان پیش‌بینی کردیم
سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران از برگزاری نهمین اردوی آماده‌سازی این تیم در استان گلستان خبر داد و گفت: در این اردو 10 دیدار تدارکاتی پیش‌بینی کرده‌ایم تا بازیکنان برای بازی در مسابقات واقعی آماده شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هشتمین اردوی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران روز سه‌شنبه سوم خرداد در ارومیه به پایان رسید و این تیم از فردا (دوشنبه نهم خرداد) نهمین اردوی خود را در استان گلستان آغاز خواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان با تاکید بر این که هشتمین اردوی تیم ملی نوجوانان کیفیت خوبی داشت، گفت: 8 دیدار در ارومیه و یک بازی تدارکاتی هم در ماکو انجام دادیم. همچنین در این اردو تمرینات بدنسازی، تکنیک و تاکتیکی‌ را پیگیری کردیم. خدا را شکر اردو در شرایط خوبی برگزار شد و به تهران برگشتیم تا بازیکنان پس از چند روز استراحت اردوی نهم را شروع کنند.

,

محمد وکیلی درباره محل برگزاری اردوی آینده تیم ملی نوجوانان هم توضیح داد: اردوی نهم نهم خرداد در استان گلستان آغاز می‌شود. در مدت این اردو در دو شهر گرگان و گنبد 10 بازی تدارکاتی خواهیم داشت که 4 بازی در گرگان و 6 بازی در گنبد و شهرستان‌های نزدیک این شهر خواهد بود تا بازیکنان برای حضور در مسابقات پیش‌رو آماده‌تر شوند.

,

وی ادامه داد: تمرینات را در کنار بازی‌های تدارکاتی دنبال می‌کنیم تا با مسابقات بیشتر شرایط روحی و روانی بازیکنان بهتر شده و استرس کمتری داشته باشند. اگر با توجه به کاهش بیماری کرونا شرایط حضور تماشاگر در این شهرها فراهم باشد، بازیکنان می‌توانند برای حضور در مسابقه واقعی آماده‌تر شوند.

,

وکیلی در خصوص دلیل انتخاب استان گلستان برای برگزاری اردوی نهم، گفت: این استان را به این دلیل انتخاب کردم که تعداد بازیکنانی که در این منطقه آماده هستند و می‌توانند با تیم ملی نوجوانان دیدار تدارکاتی داشته باشند، زیاد است. ضمن این‌که سالن استاندارد هم دارد که موضوع مهمی برای تمرینات است و اگر مجوز حضور تماشاگر هم بگیریم، تصور می‌کنم در این شهرها استقبال خوبی از بازی‌ها شود.

,

محمد مانی علیخانی،‌طاها بهبودنیا، عمران گوگ‌جیلی، امید سقلی، سیدمتین حسینی، سیدحسین زمانی، امیرعلی دولتی، حامد شمسینی، رضا عزیزی، سیدمرتضی طباطبایی، سامان بهاالدینی، محمد بوژمهرانی، آرین محمودی‌نژاد، ابوالفضل مهدیان، محمدرضا آل‌‍‌جلیل و سام مرادی بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند.

,

محمد وکیلی به عنوان سرمربی، حمید جعفرزاده، آرش صادقیانی، حسام ناییجی، امین شاکری و امان نظردوجی (مربیان)، مانی تراب زاده (فیزیوتراپ)، محمد مهدی آذرمهری(ماساژور)، محمدمعین اذرمهری(آنالیزور) و حسین سلیمانی به عنوان سرپرست تیم ملی نوجوانان را در این اردو همراهی می کنند.

,

چهاردهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان زیر 18 سال پسر آسیا از 24 تا 31 مرداد به میزبانی ایران برگزار خواهد شد. 11 تیم در این رقابت‌ها حضور دارند و شاگردان محمد وکیلی سرمربی تیم نوجوانان ایران با تیم‌ قطر در گروه یک همگروه هستند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه