اخبار داغ

شاداب سازی حیاط و فضای مدرسه با طرح «حیاط پویا»

شاداب سازی حیاط و فضای مدرسه با طرح «حیاط پویا»
طرح «حیاط پویا» با هدف آشنایی دانش آموزان با انواع روشهای صحیح ورزشی و بازی های ورزش سالم متناسب با سن آنها در مدارس اجرا می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاس خبر، با توجه به رویکرد درس تربیت بدنی در مدارس  به منظور غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و با هدف ایجاد و متناسب سازی فضاهای تربیتی با ویژگیها و نیازهای دانش آموزان طرح «حیاط پویا» در مدارس اجرا می شود.
این طرح با شاداب سازی حیاط و فضای مدارس، زمینه مناسب جهت ساماندهی فعالیتهای دانش آموزان در ساعات تفریح را فراهم می آورد تا دانش آموزان ضمن انجام فعالیتهای بدنی ساده در حداقل زمان ممکن از فواید و اثرات ورزش و بازی بهرمند شوند.
در طرح حیاط پویا تلاش می شود با متناسب سازی فضای حیاط مدارس از طریق، رنگ آمیزی، نصب وسایل کم هزینه  و بی خطر  در دانش آموزان برای فعالیت بدنی انگیزه و علاقه ایجاد شود.
فضا و محیط اطراف حیاط مدارس با توجه به امکانات و شرایط موجود با استفاده از روشهای ساده مانند ترسیم اشکال و جداول،  نصب تجهیزات و وسایل سبک و بی خطر ، اجرای بازی های بومی و محلی در حداقل فضای موجود شاداب سازی شده و زمینه فعالیت دانش آموزان را در ساعات تفریح و اوقات فراغت فراهم می آورد .

گفتنی است این طرح در مدارس شاهد رستگار، امام علی(ع)، نمونه شهید شاهرضایی، شهید تعریف، علوم پزشکی، عصمتیه و 15خرداد ناحیه دو کرمانشاه در حال اجرا می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا به , کلاس خبر, کلاس خبر, کلاس خبر, دانش آموزان,
,
,
, دانش آموزان,
,
,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/ص

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه